De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
maandag 31 januari 2011 om 08:47
Goeiemorgen. Gisteren was ik idd gesloopt. Ben om 10 uur naar bed gegaan. We waren tegen kwart voor 7 of zo thuis. Dochter was daar ook. Had bij ons patat gebakken (ben blij dat het huis er nog staat) want ze wilde niet thuis eten. Snap ook wel waarom. Ze heeft een blackberry. Maar toch moet ze met dr kromme onhandige tengels weer aan de nieuwe telefoon van dr moeder zitten. En die heeft ze dus laten vallen, goh wat een verrassing, en nu is die telefoon dus stuk. Moeders was nog al boos op haar. Zou ik ook zijn. Blijf met je tengels van andermans spullen af! Ik heb trouwens ook het hele grote vermoeden dat ze mijn Calvin Klein's Obsession heeft opgemaakt. De trut. Het spul van Sabon ga ik verstoppen als ze weer bij ons slaapt. Daar moet ze al helemáál niet aankomen.
Mijn moeder heeft me het hele bezoek door genegeerd. Tsja, zo kan je het natuurlijk ook doen.... Het is ze niet eens opgevallen dat ik niet meer rook. Dat heb ik deze keer niet meegedeeld. Geen zin in. Ze heeft de bloemen in ontvangst genomen, daar wat over gezegd en verder heeft ze met mijn schoonzus gebabbeld. Toen die naar huis ging heeft ze zich op K gestort. Het verhaal over mijn ooglaseren heeft ze uitgezeten. Niks over gevraagd.
Ik ben er gelukkig weer voor een tijd vanaf.
Fran, hoe is t met je pukkel. Moet je een burqa aan of valt het nog mee?
Splinter weer terug van een leuk weekend!
Ollie, je verrassing klinkt errug relaxed. Lekker hoor, ik ga ook eens googelen.
Nu aan het werk. Vandaag voor het eerst sinds bijna een jaar een volledige werkdag maken. zal me raar aankomen, weer heel laat thuis zijn. (nou ja, laat, kwart voor 5)
Fijne dag allemaal!
Mijn moeder heeft me het hele bezoek door genegeerd. Tsja, zo kan je het natuurlijk ook doen.... Het is ze niet eens opgevallen dat ik niet meer rook. Dat heb ik deze keer niet meegedeeld. Geen zin in. Ze heeft de bloemen in ontvangst genomen, daar wat over gezegd en verder heeft ze met mijn schoonzus gebabbeld. Toen die naar huis ging heeft ze zich op K gestort. Het verhaal over mijn ooglaseren heeft ze uitgezeten. Niks over gevraagd.
Ik ben er gelukkig weer voor een tijd vanaf.
Fran, hoe is t met je pukkel. Moet je een burqa aan of valt het nog mee?
Splinter weer terug van een leuk weekend!
Ollie, je verrassing klinkt errug relaxed. Lekker hoor, ik ga ook eens googelen.
Nu aan het werk. Vandaag voor het eerst sinds bijna een jaar een volledige werkdag maken. zal me raar aankomen, weer heel laat thuis zijn. (nou ja, laat, kwart voor 5)
Fijne dag allemaal!
maandag 31 januari 2011 om 08:56
Succes vandaag Rat.
Wat een enorm warm bezoek was dat
En fijne dochter ook weer ja... *zucht*
Mijn pukkel is geslonken naar een rode plek, dank je
Mijn ouders komen vrijdag thuis. Mijn zieke (kanker) oom wordt volgende week dinsdag geopereerd en had aangegeven dat hij ze graag voor zijn operatie nog wilde zien. Dus de rede is niet zo feestelijk, maar ben wel blij dat ik ze aankomend weekend weer even kan zien
Wat een enorm warm bezoek was dat
En fijne dochter ook weer ja... *zucht*
Mijn pukkel is geslonken naar een rode plek, dank je
Mijn ouders komen vrijdag thuis. Mijn zieke (kanker) oom wordt volgende week dinsdag geopereerd en had aangegeven dat hij ze graag voor zijn operatie nog wilde zien. Dus de rede is niet zo feestelijk, maar ben wel blij dat ik ze aankomend weekend weer even kan zien
maandag 31 januari 2011 om 09:30
goedemorgen dames
Vandaag weer aan het werk, en dus meteen hup de drukte in. Er komt een tijd dat het voor mij even een tikje rustiger wordt. Ergens eind Maart of zo
lekker hoor Rat zo een puberdochter in huis. Wat balen van het bezoek
Cis, wat vervelend dat het zo een bezoekje is, maar wel fijn dat je ze weer even ziet
Vandaag weer aan het werk, en dus meteen hup de drukte in. Er komt een tijd dat het voor mij even een tikje rustiger wordt. Ergens eind Maart of zo
lekker hoor Rat zo een puberdochter in huis. Wat balen van het bezoek
Cis, wat vervelend dat het zo een bezoekje is, maar wel fijn dat je ze weer even ziet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 31 januari 2011 om 09:36
Goede morgen!
Pfff Ratje, wat een dag zeg. Snap je dat nou? Dan zit je moeder aan je trekken wanneer je weer eens komt en of je niet een paar uurtjes eerder kunt komen, om je vervolgens te gaan negeren. Lekker dan. Daar zou ik echt enorm verdrietig van worden. Nouja, na eerst flink pissed te zijn geweest dan.
Heeft K het een beetje kunnen uitzitten?
Fijne verrassing ook bij thuiskomst.
Succes met je hele dag! Dat is dan wel weer mooi, je kunt het prima zelf!
Fran, fijn van je puist rode vlek. Da's al een stuk beter. Waar zijn je ouders geweest, vakantie?
Ik zit lekker thuis te werken. Heerlijk, dan hoef ik niet vroeg de deur uit. Maar als jullie me vandaag steeds langs zien komen, schop me dan even weer aan het werk, want ik heb haske veel te doen.
Oh, en leuk leuk: ik ben net gebeld door mijn sollicitatiebureau, zo even terug bellen om een datum af te spreken voor een gesprek. Joepie, en volgende week woensdag ook al eentje.
Pfff Ratje, wat een dag zeg. Snap je dat nou? Dan zit je moeder aan je trekken wanneer je weer eens komt en of je niet een paar uurtjes eerder kunt komen, om je vervolgens te gaan negeren. Lekker dan. Daar zou ik echt enorm verdrietig van worden. Nouja, na eerst flink pissed te zijn geweest dan.
Heeft K het een beetje kunnen uitzitten?
Fijne verrassing ook bij thuiskomst.
Succes met je hele dag! Dat is dan wel weer mooi, je kunt het prima zelf!
Fran, fijn van je puist rode vlek. Da's al een stuk beter. Waar zijn je ouders geweest, vakantie?
Ik zit lekker thuis te werken. Heerlijk, dan hoef ik niet vroeg de deur uit. Maar als jullie me vandaag steeds langs zien komen, schop me dan even weer aan het werk, want ik heb haske veel te doen.
Oh, en leuk leuk: ik ben net gebeld door mijn sollicitatiebureau, zo even terug bellen om een datum af te spreken voor een gesprek. Joepie, en volgende week woensdag ook al eentje.
maandag 31 januari 2011 om 12:44
Mogguh...oh nee middag!!
Ik ben ook al effies druk geweest.
CV doorgestuurd naar een UZB,mijn cv helemaal opnieuw ingevoerd bij werk.nl
(wat een domme,slecht werkende,slome website.....)
Goed nieuws van je gesprekken Splinter!!!
En Ratteke... wat een vreemde moeder.
Maar je bent er gelukkig weer even vanaf moejemaardenken
Ik ben ook al effies druk geweest.
CV doorgestuurd naar een UZB,mijn cv helemaal opnieuw ingevoerd bij werk.nl
(wat een domme,slecht werkende,slome website.....)
Goed nieuws van je gesprekken Splinter!!!
En Ratteke... wat een vreemde moeder.
Maar je bent er gelukkig weer even vanaf moejemaardenken
maandag 31 januari 2011 om 14:08
Môgge dames, nou ja...middag!
Gisteren wel bijgelezen maar te duf om te reageren, dus dat ga ik nu eens even doen!!
Allereerst een dikke voor Ratteke en het gestopt zijn met roken! Echt heel erg goed!! En mijn god, wat een verhaal over je moeder zeg... Daar krijg je een dikke voor. Is ze altijd al zo geweest??? Pfff, ik kan me nu helemaal voorstellen waarom je zelfs zenuwachtig was. Ik hoop maar dat je het eerstkomende (half) jaar er niet meer heen hoeft hoor!
Borrie, hoe gaat het vandaag? Beterschap hoor! Heeft de latei geholpen of lig je nu te proesten tussen de puinhopen?
En Bieb, hoest met MO? Is 'ie nog thuis of is de eigenwijze flapdrol toch gaan werken? En hoe voel jij je? Je bent lekker aan de cv enzo hè en idd...site van werk.nl is om je helemaal gek te ergeren. Hoest met MOpa?
Cis, wat leuk dat Pulleke ook op bezoek kwam! Idd, over een paar jaar staat er een hele optocht voor jullie deur En wat goed van alle vacatures en dat het grote werk verder voor je gedaan wordt, luxe hoor! En fijn dat je je ouders straks weer even kan zien, al is de reden een stuk minder fijn...
Och Slof, gaat niet echt lekker bij jou hè, met jou en met je diertjes. Speelt de droge lucht ook niet mee voor alle kale koppies? Ik hoop dat je intussen die betere bui hebt gevonden!
Fantje, heb je lekker je verjaardag gevierd gisteren? Lekker gedobberd en lekker gegeten?? Klinkt (klonk) erg leuk/goed/fijn allemaal!!
Splinter, wat een heerlijk filmerig weekend heb je gehad! En voor de niet-touchscreen van je man, nou ja, van zijn foon dus eigenlijk.
TH, nog gefeliciteerd met je mams! Veel plezier met testen vandaag en morgen en alvast veel succes met je nieuwe stage! Fijn hoor, dat het allemaal weer zo goed loopt!
Its, werk ze maar weer. Pfff...je hebt het altijd maar druk hè.
En een naar Panta!! Hoest met de lamlendigheid? Ben je ziek? Word je ziek? Ben je ziek geweest??? En hoe gaat het op je werk? Nog steeds allemaal leuk?
Ja, en waar is Tonkie? Al weer even niet gezien hier...Tonks, alles ok daar meiske?
En we hebben een jarig beessie vandaag: Puk is 2 jaar geworden! Hij viert zijn verjaardag door lekker klierig te zijn
Gisteren wel bijgelezen maar te duf om te reageren, dus dat ga ik nu eens even doen!!
Allereerst een dikke voor Ratteke en het gestopt zijn met roken! Echt heel erg goed!! En mijn god, wat een verhaal over je moeder zeg... Daar krijg je een dikke voor. Is ze altijd al zo geweest??? Pfff, ik kan me nu helemaal voorstellen waarom je zelfs zenuwachtig was. Ik hoop maar dat je het eerstkomende (half) jaar er niet meer heen hoeft hoor!
Borrie, hoe gaat het vandaag? Beterschap hoor! Heeft de latei geholpen of lig je nu te proesten tussen de puinhopen?
En Bieb, hoest met MO? Is 'ie nog thuis of is de eigenwijze flapdrol toch gaan werken? En hoe voel jij je? Je bent lekker aan de cv enzo hè en idd...site van werk.nl is om je helemaal gek te ergeren. Hoest met MOpa?
Cis, wat leuk dat Pulleke ook op bezoek kwam! Idd, over een paar jaar staat er een hele optocht voor jullie deur En wat goed van alle vacatures en dat het grote werk verder voor je gedaan wordt, luxe hoor! En fijn dat je je ouders straks weer even kan zien, al is de reden een stuk minder fijn...
Och Slof, gaat niet echt lekker bij jou hè, met jou en met je diertjes. Speelt de droge lucht ook niet mee voor alle kale koppies? Ik hoop dat je intussen die betere bui hebt gevonden!
Fantje, heb je lekker je verjaardag gevierd gisteren? Lekker gedobberd en lekker gegeten?? Klinkt (klonk) erg leuk/goed/fijn allemaal!!
Splinter, wat een heerlijk filmerig weekend heb je gehad! En voor de niet-touchscreen van je man, nou ja, van zijn foon dus eigenlijk.
TH, nog gefeliciteerd met je mams! Veel plezier met testen vandaag en morgen en alvast veel succes met je nieuwe stage! Fijn hoor, dat het allemaal weer zo goed loopt!
Its, werk ze maar weer. Pfff...je hebt het altijd maar druk hè.
En een naar Panta!! Hoest met de lamlendigheid? Ben je ziek? Word je ziek? Ben je ziek geweest??? En hoe gaat het op je werk? Nog steeds allemaal leuk?
Ja, en waar is Tonkie? Al weer even niet gezien hier...Tonks, alles ok daar meiske?
En we hebben een jarig beessie vandaag: Puk is 2 jaar geworden! Hij viert zijn verjaardag door lekker klierig te zijn
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 31 januari 2011 om 14:16
Heppie Birsdee voor PUK !!!
Fijn dat je er ook weer bent Olijf !
en klierigheid van katten zal wel in de lucht hangen...hier heeft Bibi net met haar dikke kont op de tafel gezeten (en ik dacht dat ze er niet meer op kon springen met haar logge lijf) en mijn blauwe druifjes mishandeld
rotding!!
ondertussen mijn uitgroei aan het bijwerken...dus koffie mag nuterwijl het intrekt.
en ik ben boven al kleding aan het uitzoeken en uithangen voor snel....straks nog even de loods in om bij mijn dozen met boeken te kijken wat er weg mag.)
maandag 31 januari 2011 om 15:49
kom ik net thuis van een paar boodschapjes...allemaal waterspetten onder de carport en een zeikesnatte Dimitris die aan komt rennen.
Denk dat hij in de vijver van de buren is gevallen (of een emmer water over zich heen gehad heeft want die buurman vindt hem hondsbrutaal )
Hij snapte wel dat hij lekker zit op een droge handdoek...naast mij op de tafel zit hij zich nu te wassen.
Hoop dat hij er iig iets van geleerd heeft.
maandag 31 januari 2011 om 16:51
maandag 31 januari 2011 om 19:01
Happy birthday voor Puk!
En arme Dimitris.... vond ie niet leuk zeker?
(sorry, verkeerde kleur...)
Fran, lekker joh, dat iemand voor jou dat zoekwerk doet. Lux hoor, maargoed, dat mag ook wel eens een keertje, toch?
Ik was hier nog wel even komen kijken vandaag, maar ik werd direct streng toegesproken door TH dus maakte ik me weer snel uit de voeten.
Lekker gewerkt TH? Voorbereid voor morgen?
Its, was het vol te houden met de drukte?
Ik mag woensdagavond op gesprek komen. Vanavond kon ook, maar dat was wel erg snel. Niet fijn na een hele drukke werkdag en dan gelijk door. Hopelijk vinden ze dat dan niet on-flexibel...
Nu eten en dan weer verder werken. En hardlopen, dat is alweer een week geleden. De klad komt er al in....
En arme Dimitris.... vond ie niet leuk zeker?
(sorry, verkeerde kleur...)
Fran, lekker joh, dat iemand voor jou dat zoekwerk doet. Lux hoor, maargoed, dat mag ook wel eens een keertje, toch?
Ik was hier nog wel even komen kijken vandaag, maar ik werd direct streng toegesproken door TH dus maakte ik me weer snel uit de voeten.
Lekker gewerkt TH? Voorbereid voor morgen?
Its, was het vol te houden met de drukte?
Ik mag woensdagavond op gesprek komen. Vanavond kon ook, maar dat was wel erg snel. Niet fijn na een hele drukke werkdag en dan gelijk door. Hopelijk vinden ze dat dan niet on-flexibel...
Nu eten en dan weer verder werken. En hardlopen, dat is alweer een week geleden. De klad komt er al in....
maandag 31 januari 2011 om 19:42
Dexter? Jaaaa! Eigenlijk pas sinds het laatste seizoen, dat ik het echt gevolgd heb. Daarvoor half.
Goed dat je het zegt, dat had ik nog helemaal niet gezien. Leuk!
En, is MO gaan werken vandaag?
Kersenbonbons? Yek.
Ik eet straks witlof met ham en een eitje en aardappels. Volgens mij wordt het nu opgeschept.
Goed dat je het zegt, dat had ik nog helemaal niet gezien. Leuk!
En, is MO gaan werken vandaag?
Kersenbonbons? Yek.
Ik eet straks witlof met ham en een eitje en aardappels. Volgens mij wordt het nu opgeschept.
maandag 31 januari 2011 om 19:49
Ik heb Dexter nooit gevolgd. Wil ik eigenlijk wel maar dan wel vanaf seizoen 1. Dat wordt dus gewoon de dvd's kopen.
Lekker hoor, woensdag al gesprek!
Bieb, heb jij al wat van al jouw sollicitaties gehoord?
Hiep hiep hoera voor jarige Puk!
En ZM is een sukkel, hahaha lekker nat geworden. Die zal het dan ook wel koud hebben gehad, zo warm was het niet vandaag.
Lekker hoor, woensdag al gesprek!
Bieb, heb jij al wat van al jouw sollicitaties gehoord?
Hiep hiep hoera voor jarige Puk!
En ZM is een sukkel, hahaha lekker nat geworden. Die zal het dan ook wel koud hebben gehad, zo warm was het niet vandaag.
maandag 31 januari 2011 om 19:59
MO is inderdaad gaan werken vandaag,hij hoest en rochelt nog lekker door maar werken ging prima vandaag,ja echt waar (mafkees)
Dexter komt btw op de zender: 13TH STREET
Ratteke,voor weinig kun je op marktplaats alle seizoenen kopen
echt echt echt de moeite waard!!
En nee,verder nog niets gehoord op sollicitaies (alleen van eentje een bevestiging van ontvangen met datum waarop ik antwoord kan verwachten)
najaaa ik verveel me nog niks
Dexter komt btw op de zender: 13TH STREET
Ratteke,voor weinig kun je op marktplaats alle seizoenen kopen
echt echt echt de moeite waard!!
En nee,verder nog niets gehoord op sollicitaies (alleen van eentje een bevestiging van ontvangen met datum waarop ik antwoord kan verwachten)
najaaa ik verveel me nog niks
maandag 31 januari 2011 om 20:06
maandag 31 januari 2011 om 20:15
ik heb me vandaag ernstig vermaakt met alles te leren over EU recht. Nog niks niet makkelijk. Ben wel om 3 uur weggegaan want ik moest van de doktersassistente toch langs komen met mijn plasje. Zat niks in maar ze zette het toch op kweek. Morgenochtend ff bellen voor de uitslag.
Uitplassen is nog steeds niet echt prettig.
Daarna boodschappen gedaan, eten gekookt, gegamed en gedoucht.
Uitplassen is nog steeds niet echt prettig.
Daarna boodschappen gedaan, eten gekookt, gegamed en gedoucht.