De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Halloooooo

Lekker patat gegeten en nu naar studio sport kijken

Ga ik hier maar es even kijken..

Ratteke heb je het een beetje goed doorstaan vandaag?

Nu weer lekker thuis op de bank hoop ik!

Panta leuk dat je er ook effies was,sterkte met je lamlendigheid.

Slof ook al niet zo'n beste bui ..

tijd voor:

Mooi TH dat je toch op je favo school mag beginnen.

Misschien voor "hun" ver weg maar voor jou lekker dichtbij toch!

Splinter zit misschien nu bij haar laatste film van dit weekend?
Ik krijg een puist... op mijn neus. Bij mijn neusvleugel, daar waar het van zacht naar hard gaat, precies in die plooi naar mijn neusbot dus. Beetje jammer wel.
Hoi allemaal, we zijn onderweg naar Radium Hot Springs! Mooie route, een van mijn favouriete plekjes, lekker dobberen in de baden en genieten vh winterwonderland! Vanavo.d eten bij het kip resraurant. Gezellig!
Optimist tot in de kist!

Hoe ist hier?

Ik zie een grouphug en schurk me daar lekker even tussen. Gewoon omdat het fijn is weer terug te zijn.

Weekend was heerlijk, mooie films gezien en nog eentje bijgeboekt voor a.s. dinsdag. Dus zijn we lekker nog niet klaar.

Nu eerst even bijlezen, zo'n 10 blz. Oef.
Splint, klinkt goed, nog tips?

Fantje, klinkt goed!
Ratje, had je nou nog geshopt? Hoe was het bij je ouders?

Wat GOEHOOOOEEEED van je rookstop! Zet 'm op, hou vol!! Als je je ouders hebt overleefd, moet het lukken!

Leuk Fran, pulletje aan de deur! Straks heb je pulletje met haar eigen pulletjes, als die mannetjes er achteraan hobbelen....

Ben je trouwens bij Bodyworks geweest? Dan waren we vlak bij elkaar. Vrijdag zijn we er nog langs echt gelopen.

Bieb, arme MO..... klinkt wel al wat beter?

Bor ook al aan de snotter..... (zou ik spontaan krijgen trouwens, als ik al die klussen van jou zie )

Gaaf cadeau Fantje! Ziet er haske hip uit!

Ga zo gelijk even googelen naar Radium Hot Springs. Klinkt wel erg prettig.

(ahum, over die foon: man heeft bedacht om met zijn totaal-niet-touchscreen telefoon ook af en toe met zijn duim over zijn scherm te vegen. Niet dat er dan iets gebeurt, maar dat doet iedereen tegenwoordig en dan lijkt het nog wat )
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 30-01-2011 21:38
Reden: Ratje heeft geshopt, niet geschopt. Hoop ik.....
% gewijzigd
Dzjeee, wat is het forum traaaaaaaaagggggggg. Of ligt dat aan mijn pjoeter? Nee toch, hoop ik?

Fran, de mooiste film die we gezien hebben was Attenberg. Een griekse film, maar je moet er wel van houden natuurlijk. Mooie verhalen zitten erin. Beetje maf soms ook.

Ik heb ontdekt dat ik films vaak mooi vind als het over vriendschap bij jong-volwassenen gaat. Misschien wel uit een soort gevoel van nostalgie ofzo? Weet ik veel.

De allereerste voorstelling die we zagen bestond uit 4 korte films. Maar daarbij was ik gelijk al in slaap gevallen.

Verder ben ik behoorlijk wakker gebleven.
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 30-01-2011 21:43
Reden: DubbelT. Dus ik maak er maar gelijk iets anders van.
% gewijzigd
Ook mooi: Hinter diesen Bergen. Maar zowel die als Attenberg hebben in de publieksbeoordeling niet zo hoog gescoord.

Wel hoog (nu op de 2e plaats): Blach Swan.
ff heerlijk Boer Zoekt Vrouw gekeken

zaaaalig!!

broedse boer Marcel die een gezonde baarmoeder zoekt én een goedkope werkkracht.

Boer Frank die moest huilen omdat hij niet kan kiezen tussen zijn laatse 2 meissies.

Boer Richard die de boel belazerde en nu alleen op de boerderie is.

Annemarie die zexloos is maar wel hard kan werken en haar boeren nog veel harder aan het werk zet (dat geitenhok wat al een heel jaar niet uitgemest was...en dan moest NU inene in die paar dagen gebeuren...

en boer Gijbert die ook niet kan kiezen maar dat komt omdat de leukste het verste weg woont...

Wat een zootje bij elkaar
En Splinter wat fijn dat jullie het zo naar de zin hebben!!

en man met zijn niet touchscreen die toch stiekum een touch screen is.

Fantje geniet lekker van je familie uitje!!!!

en Francis een puist

Thuisblijven,deur op slot en gordijnen dicht
*stopt vingers in oren*

Jahaaaaa, hallooooo!

Stilletjes hier ja. Ik denk dat Fran en Slof en Panta en Ratteke met z'n allen achter dat gordijn staan.

En Fantje doet precies wat ik haar met m'n laatste taart had aangeraden. Heel goed! Moet ze alleen nog leren hoe ze kan dobberen in de hot tub en mobiel forummen tegelijkertijd.
Fran en Ratteke gok ik al in bed.

Ratteke za wel gesloopt zijn door het bezoek,hopelijk viel het mee maar dan nog waarschijnlijk moe van de stress vooraf.

Fran moest haar puist rust geven

Tonks ook al een poosje niet gezien,hopelijk leuke dingen aan het doen met Lupin.

Th geestelijk aan het voordereiden voor de nieuwe school?!
excuzes moi...maar ik heb bijna geen licht op mijn toetsenbord en typ met een hoop vaudten....
Echt niet, nog niet in bed.

Tssssk

Maar nu ga ik wel
Truste Fran!

Oh, ik had geloof ik bedacht om het deze week ook anders te doen: op tijd laptop uit en tegen 23u in bed. Dus ga ik ook maar vast afzwaaien, anders komt er weer niks van.

Hopen dat de rest morgen weer lekker mee komt tetteren.

Of gaat TH al morgen beginnen op de nieuwe school?

Ratje heeft veel werk liggen dan. En Tonks? Deze week de logopedie-toets? En hopelijk bericht van de sollicitatie toch?

TH was verjaardag mams aan het vieren . Wilde vanmiddag nog even gedag zeggen maar man brulde "dat we er nu eens op tijd moesten zijn". En toen moest ik snel doesen, haren föhnen en in de kleren .

Splint, filmfestival klinkt leuk! En die titels noteer ik als aanraders .

Ratteke, je hebt het weer even gehad en het ging wel toch?

Bieb, lekker patatjes gehad en BZV gekeken. Voelt MO zich weer iets beter?

Frans: tandpasta erop . Bij voorkeur parodontax, droogt die puist heel snel uit En welterusten!
Op die nieuwe school start ik donderdag, ga woensdag even heen om een beeld te krijgen van de stof van de komende tijd. Morgen en dinsdag duik ik weer in de testen dus moet er ook vroeg uit . Misschien dus wel slim om het voorbeeld van Frans en Splinter te volgen .
MO wil morgen weer werken

ik denk dat het gekkenwerk is want hij stortte om een uur og 9 vanavond helemaal in en is gaan slapen...

maarja eigenwies ..

voor wie al te bedde is...truste
Haaaaai TH!

Je hebt een leuke week voor de boeg, volgens mij. Fijn!

Best herkenbaar hoor, dat je ineens moet haasten terwijl je nog zo lekker aan het forummen bent.

Voor straks: slaap lekker! Mijn laptop is nu leeg, dus ik moet hem wel uitdoen. Scheelt weer, zo'n een klein schopje onder mijn billen is toch wel handig.
Bieb, in de ochtend voelt ie zich vast nog beroerder dan in de avond. Dus hopen dat ie nog een dagje thuis blijft morgen!
Goed voornemen TH

En Splinter heeft ook al zo braaf de pc uitgezet

*gaat nu echt*
Bieb, hopelijk denkt ie er morgenochtend anders over want om 9 uur instorten klinkt nog niet fit .

Mijn spullen liggen klaar en ik sluit de laptop nu ook echt af

Slaap lekker allemaal en op naar een (nog) betere week voor iedereen
oh en TH

Gefeliciteerd met mams natuurlijk.
Frans

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven