De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Ratje, hoest met tara eigenlijk? Zijn jullie nog met haar naar de DA geweest of heb ik daar helemaal overheen gelezen?? En ben benieuwd of er wat uit de kweek komt want het duurt wel lang hè bij jou...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Kijken jullie ook naar SAMEN ETEN? (op sbs6)

hilarisch!!!
er is ook een topic

biebelien in "Komen eten"
Ik kijk naar CSI. Ik geloof graag dat Samen Eten grappig is.

Ik ben nog niet naar de da geweest met Tara. Sinds gisteren valt het allemaal weer mee. Alleen die stinkscheten.... geen pens meer voor haar voorlopig. Is niet goed voor de lucht die honden verspreiden

Ik heb nu meer dan een week blaasontsteking gehad. Ik ben er op zich nu van af maar ik wil toch wel weten of er nog wat uit de kweek komt of niet.
...zucht.... Dexter was ook weer heel fijn

(beetje jammer dat ik nu Hawai 5-0 gemist heb..)
Shit Bieb, was dat nu al?!

Ik heb in mijn hoofd dat het later op de avond was. Gemist dus... Hoe suf.
half negen ja wat jammer..
meisjes, even bijlezen en kletsen hier . Heb na thuiskomst de nodige huishoudelijke klusjes gedaan (was opvouwen en strijken, man ging vandaag met een trui met omkrullende randen naar het werk ), gegeten, tukkie gedaan op de bank en zojuist de waterfontein van de katten goed schoongemaakt. Was ook iets te lang geleden .

Splinter, wat een leuk bericht over gesprek a.s. woensdag! En voor Francis wordt aan een nieuwe baan gewerkt en Bieb is druk bezig met het vinden van werk. Die site klinkt niet echt handig .

Olijf, wat balen dat je zo moe bent, een afspraak bij de slaappoli klinkt wel verstandig. En Ratteke al een week blaasontsteking, ook al niet fijn. Voor jullie een knuffel meiden!

En dan heeft Rat ook nog een stinkscheten latende hond in huis en Bieb een kat die zwemmen wilde leren . Katten leren nergens van helaas: hier gaat nog regelmaat een snor- of ooghaar in de krul nadat 1 van beide iets te dicht bij een kaarsje heeft gestaan .

Ik ben toch zo relaxt vanavond: morgen niet meer naar die stageschool maar lekker nog een dagje testen en dan donderdag naar mijn nieuwe stageschool .

Verder zou ik Tonks wel weer eens willen zien hier! Waar ben je toch???
talkinghead wijzigde dit bericht op 31-01-2011 22:09
Reden: Raar, zo'n begin van een zin zonder eind ;-)
% gewijzigd
Dexter, nog nooit gezien, wel goeie verhalen over gehoord. Misschien kan man alle afleveringen downloaden, hoewel we nog wel meer hebben staan dat gekeken moet worden. En ik "mag" van mezelf 1 eetprogramma volgen en dat is nu Masterchef Australië
ZM heeft?
Dexter is echt helemaal geweldig TH.

Als je één aflevering gezien hebt ben je verslaafd

Conard had (heeft) een handeltje op MP in gekopieerde seizoenen.

vandaar dat ik destijds lekker voorliep op wat er op tv werd uitgezonden....

Hoe vaak maak jij de waterfontein schoon dan?

Ik deed wel iedere week...anders wordt de boel zo slijmerig.

Ondertussen wacht ik al een paar weken op mn nieuwe pomp, hoop dat die snel komt want nu iedere dag weer waterballet bij de drinkbak
quote:biebelien schreef op 31 januari 2011 @ 22:03:

ZM heeft?

Ik zou iets over dat zwemmen schrijven maar dat staat er al boven .

Zal mijn bericht even corrigeren .
De boel was ook lekker slijmerig nu . Voelde me een zeer ontaarde kattenverzorger toen ik de kap eraf haalde, yuk! Er moet ook een nieuw filter in maar die bleken op dus moet ik even snel bestellen. En ondertussen zat één van die uitslovers hier maar op het plekje van de fontein met een blik alsof ie al weken geen water meer had gedronken .
bestel jij die filters ook bij Zooplus?

Beetje jammer als je alleen voor een setje filters verzendkosten moet betalen anders...
Trusten!

*kijkt naar Splinter haar goede voornemens*
Frans trusten!

En er zijn dus net 2 zakken kattenvoer bezorgd door Zooplus . Dan is het wel een beetje zonde dus ik ga even zoeken bij een dierenwinkel in de buurt
trusten Francis!

Ik lig lekker te lezen in Loes den Hollander-Vluchtgedrag

gisteren Jetset van geloof Esther Verhoeff in 1 (nouja 2 ) ruk uitgelezen,lekker boek.
quote:biebelien schreef op 31 januari 2011 @ 21:59:

half negen ja wat jammer..

Zeg maar gerust dommmmmm..........

quote:Francisca_ schreef op 31 januari 2011 @ 22:25:

Trusten!

*kijkt naar Splinter haar goede voornemens*

Owww, wat zeg je nu, help....!

Jullie zijn scherper dan ik vandaag. Ik zat nog te werken, wilde wel gaan afsluiten om nog even te gaan rennen. Dat moet van mezelf. Maar echt op tijd in bed is er dan niet meer bij. Hoewel, misschien lukt half 12 nog.

Thanx Fran! En slaap lekker.

TH, lekker, dat relaxte gevoel! Zo zie je dan toch weer hoe dat erin hakte, die andere school. Jammer dat dat vaak pas achteraf duidelijk is. Maar da's lekker voorbij nu!!

Nou, dan gaat nu toch inderdaad de pjoeter uit en ga ik nog even actief doen. Brrr.

Voor straks: slaap lekker!
Splint, nu nog lopen . Pfiew, dat doe ik je nou echt niet na. Maar ik vind het wel stoer en je gaat daarna niet helemaal op tijd maar wel tevreden je bed in .

Ik ga zo ook maar denk ik: lenzen prikken en er ligt een goed boek . En de wekker loopt morgen ook weer op tijd af...

Truste allemaal!
Splint, ben je nu echt nog gaan rennen??

Slaap lekker voor wie al slaapt/gaat slapen!

TH, ik moest sowieso in feb/mrt terugkomen bij de slaappoli omdat ze verder gaan kijken waarom de melatonine niet aanslaat (ofzo). Ik kan niet altijd op de pammen door blijven gaan. Ik vind het effect ook maar matigjes en dan neem ik het in het weekend al niet om te veel gewenning te voorkomen.

Ik ben trouwens op zoek naar een wekkerradio waarbij elke knop als snooze te gebruiken is. Heb er al wel één gevonden (van Sangean oid) maar die is nog best wel prijzig. Dus als jullie nog een google-uurtje over hebben... Ik mep nu met mijn suffe kop vaak op een verkeerde knop om te snoozen met als gevolg dat de wekker helemaal niet meer aangaat. En ik heb 'm dus al op 2 alarmen staan (radio en pieppieppiep). Dus meer dan 2 alarmen zou ook wel handig zijn Dat heeft die wekkerradio ook maar ik ben benieuwd of jullie nog wat kunnen vinden, meer zien meer dan één zeg maar.
Geloopt!

*geeft zichzelf een schouderklopje*

Nu lekker ongedoucht in bed duiken, lig ik er ook nog op tijd in. En tevreden inderdaad.

Slaap lekker!
knap hoor Splinter (dat je dat ook durft zo savonds laat)

en nu niet te druk in je hoofd en lijf om te kunnen slapen?

en Olijf...wekkerradio zal ik eens vragen,ken iemand die in een elektronica winkel werkt.

Wel makkelijk als dat (betaalbaar) bestaat.
Zeg Olijf, ik was net trots op mezelf, zit jij me uit te maken voor weirdo..... bwèèèèh.

Wat zwaar frustrerend zeg, dat ook zelfs de pammen niet echt goed werken. Je blijft er nog steeds best positief onder. Hoewel je waarschijnlijk niet alles opschrijft hier.

Het schiet in elk geval niet op zo, net als bij Fantje. Bleh. Als ik toch een toverstafje had.....

Een wekker, zou ik zo niet weten. En ik mag niet meer googelen nu. Misschien 2 wekkers zetten, een (half) uur na elkaar? Dan kun je de eerste gerust uitmeppen.

Hopelijk hebben de anderen nog ideeen. En hopelijk slaap je sraks toch nog een beetje lekker.
Is niet eng hier Bieb, gewoon langs de huizen. En man loopt in de buurt te wandelen. Die ziet mij af en toe langs komen hijgen.

Ik wordt juist helemaal moe daarvan, val ik als een blok in slaap, uitgeput, zwaar fysiek belast enzo (en overdrijven is ook een vak ). Gelukkig geen druk hoofd nee!

Nu ben ik Echt Weg!
Ik zie het helemaal voor me: een hollende tomaat en dan jouw man die af en toe daaag zegt als jij langs komt

Fijn Bieb, als je dit kan vragen. Ik heb nu dus deze gevonden: maar de prijs is zo'n 75/80 euro en volgens mij kan het best goedkoper. Merk maakt verder niet uit ofzo. En anders neem ik deze want dit schiet niet op zo. Ik zet ook vaak het alarm van mijn telefoon of belt Olief even om me wakker te krijgen maar vaak vergeet ik foon ook weer mee naar boven te nemen en heeft dat dus ook weer geen zin. En ik word af en toe gek van die mist in mijn kop als ik wakker word, ik krijg gewoon geen seintje: de wekker gaat, je moet eens wakker worden joh.

En nee Splint, ik schrijf idd niet al mijn zieleroerselen hier op hoor maar ben over het algemeen (gelukkig!) positief. Tja, ik kan er maar beter het beste van maken, iets anders zit er niet op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven