De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Ik had even soep, dus maar 1 hand om te typen

Ik heb geen idee, van dat ongesteld worden. Dat wordt ik 1 dag per jaar ofzo. Maar goed. Ik ga gewoon gezond eten en me er niet zo veel van proberen aan te trekken.

Blegh, moet bijna naar mijn werk...
Zijn de dampen nou nog steeds niet opgetrokken hier?

Achgos, arme Puk!

Die vond zichzelf wel heel zielig zo. Tijd voor een knuffel en wat comfort bij het vrouwtje. Slimpie hoor, iets van een vinger geven en een hand nemen.

Bieb, niet handig van je legging! Is het er uit te krijgen? Ik ben ook altijd zo onhandig met die dingen. Chloor op m'n broek enzo....

Fran, 1 dag per jaar ongesteld? Of hebben ze daar ook aan gesleuteld bij jou?
Spiraaltje

Ik zit inmiddels op het werk... heb mailtje van heks dat ze me morgen gaat bellen en heb het gelijk benauwd. Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan
Of ze verteld je dat ze een leuke baan voor je gevonden hebt.

Of ze biedt haar excuses aan.

Of ze zegt je dat ze ontslag neemt.

Of ze wil ff babbelen.

Of zo.

Moet ze dat aankonidgen, dat ze je gaat bellen?

Fijn.
Heks is een onruststookster

ik heb lekker degelijk een cake in de oven staan.

Half gewoon (voor "datkeniknietenlustiknietMO" en half met appeltjes en kaneel)
Hé da's een handige oplossing Bieb!

Enne, heks is gewoon een heks ja. Wie gaat er nou zoiets op een dergelijke manier aankondigen???
Ik ben mijn eigen bananenschil
Cis, ze is gewoon een machtswellusteling. Maak je niet te druk hè
Ik ben mijn eigen bananenschil
Pcies, wie kondigt dat nou aan? Nouja, zei dus.

Gaat over die interne functie... Want ze heeft die mevrouw gesproken met wie ik het gesprek had. En daar wil ze even over bellen.

Dus dan denk ik gelijk: Oh, kut, ze heeft een heel ander verhaal verteld dan dat ik heb gedaan en nu wil die nieuwe mevrouw mij niet meer of ze vraagt waarom ik heb gezegd dat ik een andere uitdaging/functie wil ofofof... Nouja...

Stom mokkel.

Ik neem nog een mok thee.

Oh, cake bakken! Ik wil weer meer 'vers' gaan koken
Francis,kun jij haar nu niet even bellen dan?

dan ben je er van af en weet je wat er is
ik ben weer thuis. Weer geen 8 uur gewerkt. Nu omdat het systeem kuren vertoond. En morgen heb ik maar één beschikking te maken en dan heb ik geen werk meer. Nu maar hopen dat er snel wat voor me gevonden kan worden.

Mijn tellertje van dit moment:

One week, four days, 8 hours, 28 minutes and 6 seconds. 340 cigarettes not smoked, saving ¤ 68,12. Life saved: 1 day, 4 hours, 20 minutes.
Ze zit in overleg/training de hele dag, dus ze kan niet bellen. Daarom morgen.

Schiet niet op met je uren Rat
Meisjes, eerste dag was erg leuk! Ben helemaal blij maar helaas weinig tijd voor jullie want school begint zo. Tot later
Als er morgen geen werk voor me is neem ik de middag vrij. Dan ga ik naar de kapper.
Fijn dat je het zo leuk vond TH!
Zo voel ik me ook, ondanks slechte nachtrust en zenuwen van vanochtend
Niet deze?

quote:Francisca_ schreef op 03 februari 2011 @ 16:36:

Ze zit in overleg/training de hele dag, dus ze kan niet bellen. Daarom morgen.

Schiet niet op met je uren RatMisschien emailen dat je haar gaat emailen over haar email dat ze je gaat bellen...
Optimist tot in de kist!
Ratteke, wat enorm goed, en wat motiverend dat tellertje. Wist niet dat zoiets bestaat. Stoppen met roken lijkt mij zoo moeilijk. Heb het heel bewust bij mijn paps vroeger meegemaakt, wat een drama was dat.

Malloot van een Puk, die vd trap afkukelt en daarna een flinke portie aandacht wou. Moest erg lachen om hoe je het schreef, Olijf, zag het echt voor mij.

Kunnen jullie ook het verschil duidelijk horen tussen wie vd katten miauwt? Toulouse miauwt heel langzaam en nadrukkelijk en O'Malley meer met een rrrrr erin.

TH, fijn dat de eerste dag leuk is geweest. Hopelijk later meer hierover, toch? Even een beetje druk erop, we verwachten een uitgebreid verslag

Its, raar is dat met slapen he? Ik heb nu ik thuis ben hetzelfde. Terwijl ik 's nachts heel moeilijk in slaap val. Ik wordt altijd wakker als man uit bed rolt (heel vroeg) en val daarna weer mega diep in slaap.

Fran, ik vind dat gewoon belachelijk. Aankondigen dat je gaat bellen. Hoe belangrijk voel je jezelf wel niet als je dit al gaat melden. 't Is niet zomaar een heks 't is een hele domme heks.

't Is net als emailen dat je gaat emailen ofzo. Maf.

Bieb, lekker aan't klussen. Leuk dat je jezelf ook gezellig meekleurt.

Gisteren de kids naar het Olympisch park gebracht, hebben lekker gesnowboard. We hebben een jaarabonnement en ze zijn weekdagen tot 9 uur open en natuurlijk ook weekends dus kunnen ze lekker gaan oefenen. 't Is er jaren niet van gekomen, gewoon te duur. Nu werkt zoon daar en krijgen we 50% korting. Super dus. Man wil dit jaar ook op de snowboard, hopelijk houden wij het breekvrij dit jaar.

Zelf gisteren weer fysio, nek doet enorm pijn. Hij heeft ook wat naalden gezet, plus iets met pulses enzo.
Optimist tot in de kist!
Hellup wat is het hier russsssstig.
Optimist tot in de kist!
Ik ben The Mentalist aan het kijken op tv
Ik ook...
ik ook
het is een herhaling hé

Ik weet nl zeker dat ik deze al gezien heb...terwijl ze dacht ik met een nieuw seizoen bezig waren..grr

Ik hoop niet dat Castle dan ook een hh is.
Geen idee... Ik vind the mentalist nogal hetzelfde.

Er gebeurt iets geks, dan lijkt het alsof pietje de verdachte is, maar dan blijkt het op het einde toch klaasje te zijn en dat heeft Jane ontdekt omdat hij op een bepaald moment mat zijn pink aan zijn oorlel zat...Klaasje dus.

Nou... en dat elke week, maar dan een andere moord en andere acteurs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven