Dealdirect

19-08-2019 15:29 10 berichten
Wie heeft ervaring met dealdirect?

Mn energiecontract loopt af en ik zag iets goedkopers via dealdirect bij energiedirect
Maar ze klonken aan de tel niet zo professioneel en via mail en fb krijg ik geen reactie
Afsluiten via internet kon ook niet want ik kon geen begindatum selecteren
En de prijs die ze opgeven voor mijn verbruik was anders dan het gegeven voorschot tarief
Misschien dat ze meer voorschot berekenen dan het kosten gaat om geen bijbetaling te risceren bij meer verbruik...

Maar ja eenmaal afgesloten zit ik gewoon bij energiedirect denk ik en betaal ik aan hen en heb ik niks meer te maken met dealdirect denk ik?

Ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Zou ik niet doen.
Kijk liever naar een collectief via eigenhuis of radar ofzo.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit het liever online af bij een partij die ik vertrouw.
Een tussenpersoon die niet reageert op fb/mail en niet professioneel overkomt over de telefoon, nee daar ga ik niet mee in zee.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Als een basis als aanmelding, klantenservice en informatievoorziening bij een bedrijf al niet goed geregeld is, zou ik er ver vanaf blijven.
Alle reacties Link kopieren
Energie direct heb ik gehad en is prima. Maar zou wel via erkende organisatie afsluiten dealdirect klinkt niet heel bekend en gezien je toelichting.

Kijk eens op gaslicht.com.... gebruik ik al jaren en zonder enige problemen stap ik elk jaar heel makkelijk over.
Hmmm ja dat zei mn gevoel ook
Via gaslicht momenteel geen goedkopere actie...
Jammer
Ik heb ook energiedirect en ben blij met hun. Consumind heeft mij daarvoor benaderd.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem de goedkoopste aanbieding van gaslicht.com of, de laatste keer, pricewize; in het begin kregen we wel 800 euro terug, daarna werd het wel steeds minder en de laatste jaren is het zo'n 170 euro terug; meestal is dat de premie omdat er niets meer te besparen valt. Op een gegeven moment is alles LED en zijn alle nieuwe apparaten superzuinig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Energiedirect was de derde. Ben ik ook een jaartje geweest en daarna weer een ander en toen weer Energiedirect vanwege de premie. Energiedirect was hetzelfde als alle andere; het eerste jaar hadden ze een prettige klantenservice, daarna kennelijk wegbezuinigd. Hun persistente reclamegedrag was vervelend.

Een heel vervelende wat betreft reclamebombardementen is ook United Consumers.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb toch via gaslicht iets afgesloten
Dealdirect is niet betrouwbaar

Heb nu greenchoice
Die was tov wat ik nu had wer 6 euro goedkoper per maand .
Ongeveer 75 per jaar goedkoper
Niet veel dus maar ja.... toch iets

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven