Diamond painting, wie ook?

10-12-2016 23:01 700 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een maandje geleden heb ik via aliexpress diamond painting ontdekt en man wat is dat verslavend (en lekker suf )



Nog meer mensen? Misschien leuk om hier wat te laten zien, of tips uit te wisselen.



Voor als je het niet kent, dit is het principe:







Alle reacties Link kopieren
Ga ik meteen doen als ik thuis ben, dankjewel!
Banaantjee schreef:
22-10-2018 23:28
Wow, wat een snelle reacties. Fijn!

Ik ga nog even nadenken welke painting ik ga bestellen, bedankt voor de uitleg over de details. De levertijd van alledrie is 12-15 dagen en dat valt me nog mee voor ali :-)

Bakjes die los zitten klinkt wel handiger inderdaad dus daar ga ik naar zoeken.

De lichtbak houd ik in gedachten voor als ik het echt heel leuk vind!

Vaak zit er als tool dat staafje met dat plakspul (geen idee ho ik het anders uit moet leggen) bij en niet het pincet. Ik werk alleen met het pincet, dus ik zou vragen wat je erbij krijgt als je een voorkeur hebt. Evt kun je voor dat geld die je in dat linkje laat zien best dat meebestellen, weet je zeker dat je allebei hebt.

Pas op het is verslavend haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels ook lichtelijk verslaafd aan diamond painting. Ik moest er geloof ik even inkomen, maar nu zou ik het liefst 24/7 niets anders meer doen geloof ik :biggrin:
Blog: writtenbyelaine.wordpress.com
Alle reacties Link kopieren
Bij mij lukt het bestellen bij aliexpress ineens niet meer. Heel frustrerend!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook painten maar heb geen tijd.
Alle reacties Link kopieren
ambra schreef:
08-01-2019 20:54
Bij mij lukt het bestellen bij aliexpress ineens niet meer. Heel frustrerend!
Wat gaat er mis?

Ik bestel trouwens altijd op de laptop. Mobiel nooit. Misschien is dat een oplossing?
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
08-01-2019 20:56
Wat gaat er mis?

Ik bestel trouwens altijd op de laptop. Mobiel nooit. Misschien is dat een oplossing?
Betalen gaat mis. Ze zijn al weken " druk" . Tenminste, dat komt in beeld..
Ik doe het via de laptop, doe geen betalingen via mobiel.
Alle reacties Link kopieren
ambra schreef:
08-01-2019 21:52
Betalen gaat mis. Ze zijn al weken " druk" . Tenminste, dat komt in beeld..
Ik doe het via de laptop, doe geen betalingen via mobiel.
Welke methode gebruik je?
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
08-01-2019 20:55
Ik wil ook painten maar heb geen tijd.
Tijd maken? ;-)
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
08-01-2019 22:32
Welke methode gebruik je?
Ideal. Ging altijd prima. Heb geen creditcard. Moet zeggen dat ik het na Kerst niet meer heb geprobeerd, mss is het nu rustiger.
Alle reacties Link kopieren
ambra schreef:
08-01-2019 22:39
Ideal. Ging altijd prima. Heb geen creditcard. Moet zeggen dat ik het na Kerst niet meer heb geprobeerd, mss is het nu rustiger.
Ik gebruik altijd creditcard. Maar misschien is het idd nu opgelost. Anders toch maar zo’n kaart aanvragen? Of iemand met kaart vragen of die iets voor jou wil bestellen en dat jij het geld dan overmaakt?
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
08-01-2019 22:33
Tijd maken? ;-)
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan ;-)
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje over inlijsten. Ik heb nu 2 schilderijtjes af voor op dochter haar kamer en mijn vader gaat er lijstjes voor maken. Hij vroeg of er een glasplaatje voor moest. Wat is jullie ervaring? Heb je dan het 'diamant'-effect nog wel?

(Het gaat om 2 simpele werkjes van de Xenos, dus met ronde diamantjes)
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
10-01-2019 09:25
Even een vraagje over inlijsten. Ik heb nu 2 schilderijtjes af voor op dochter haar kamer en mijn vader gaat er lijstjes voor maken. Hij vroeg of er een glasplaatje voor moest. Wat is jullie ervaring? Heb je dan het 'diamant'-effect nog wel?

(Het gaat om 2 simpele werkjes van de Xenos, dus met ronde diamantjes)
Als je gewoon glimmend glas neemt blijf je het effect gewoon zien.
Voordeel is dat het geen stof kan vangen
Alle reacties Link kopieren
Dank je, dan geef ik dat aan hem door :-D

(En dan hoop ik dat hij het een leuk klusje vind, want ik heb er nog wel een paar liggen die ingelijst kunnen worden :proud: )
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
10-01-2019 09:36
Dank je, dan geef ik dat aan hem door :-D

(En dan hoop ik dat hij het een leuk klusje vind, want ik heb er nog wel een paar liggen die ingelijst kunnen worden :proud: )
mooi klusje voor deze donkere dagen.
Alle reacties Link kopieren
ambra schreef:
08-01-2019 22:39
Ideal. Ging altijd prima. Heb geen creditcard. Moet zeggen dat ik het na Kerst niet meer heb geprobeerd, mss is het nu rustiger.
Via de laptop kan ik ook al een tijdje niet meer bestellen bij Ali, maar met mijn telefoon is het gelukkig geen probleem.. Misschien anders toch overwegen?
Blog: writtenbyelaine.wordpress.com
Alle reacties Link kopieren
Ik lag vannacht te denken dat ik misschien toch maar over moet stappen op een andere hobby. Ik voelde me ineens schuldig over al dat plastic wat ik over de hele wereld laat slepen. Puzzelen is volgens mij milieuvriendelijker.

Komt door die losgeslagen containers. En ik heb gisteren voor het eerst tandpasta uit een pot besteld, en een shampoobar.. Kijken of ik iets minder plastic kan produceren. Om daar gelijk achteraan weer een plastic Diamond painting te besteld voelt erg onlogisch.. En als Aliexpress dan toch niet mee wil werken... :idee:
Leuk en handig, dit topic!
Ik ben een week geleden ook begonnen met diamond painting. Het leek me eerst helemaal niets, maar op mijn werk zag ik er veel cliënten mee bezig.
Ik ben met een klein formaat begonnen. Ik heb hem trouwens bij boekenvoordeel gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje, werk je in de zorg? Ik weet dat het onder ggz-cliënten een populaire hobby is.

Ik ben erachter dat ik met een gebroken arm niet kan kleuren maar wel kan diamond painten, dus dat doe ik nu wat meer.

O, kwebbeltje: ik vind de paintings bij Ali goedkoper en leuker. Meer keus ook ;-)
Ja, ik werk in de zorg inderdaad ;)

Bedankt voor de tip van Ali! Ik hoor daar meer mensen over, ik ga daar eens op mijn gemak naar kijken.
Beterschap met je gebroken arm :(
Alle reacties Link kopieren
Cliënten waar ik mee werk doen het ook veel. En dat is geen ggz. Wel zorg gerelateerd.


Het is een leuk tijd verdrijf..
Oei dit gaat een gevaarlijke hobby worden haha. Ik zie zoveel leuke en mooie dingen voorbij komen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit zelf in ggz-land, vandaar dat ik weet dat het daar een populaire hobby is.

Kwebbeltje: Ali is sowieso gevaarlijk ;-) Maar wel leuk!

Ik ben nu bezig met een afbeelding van een krijtbordje met een tekst. Waar zijn jullie mee bezig?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben men een grote beer bezig en ja deze hobby is verslavend.

Ik werk met revalidatie patiënten en zeker de mensen die verplicht moeten rusten zien dit als een leuk tijd verdrijf..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven