Dierenarts in Rotterdam(zuid)
zondag 20 mei 2012 om 13:00
Binnenkort krijgen wij een kitten. Hij is al ontwormd als we hem krijgen, we moeten wel voor prikjes met hem naar dierenarts. Geen probleem, maar ik wil wel graag weten welke dierenarts goed is. Bij mij in de buurt zit er wel eentje die aangesloten is bij 'dierenzorggroep'. Heeft iemand daar goede ervaringen mee? Of misschien betere ervaringen elders in Rotterdam? Het liefst zuid, maar elders in de stad mag ook. Graag jullie tips en adviezen!
zondag 20 mei 2012 om 13:04
quote:undercoverhippie schreef op 20 mei 2012 @ 13:02:
Had vroeger (6jaar geleden) een dierenarts op de pleinweg. Maar een keer daar geweest met kattebeest, voor castratie en enting. Verder nooit nodig geweest. Maar toen was ik wel tevreden. Weet niet meer hoe hij heette helaas Ik ga eventjes googlen
Had vroeger (6jaar geleden) een dierenarts op de pleinweg. Maar een keer daar geweest met kattebeest, voor castratie en enting. Verder nooit nodig geweest. Maar toen was ik wel tevreden. Weet niet meer hoe hij heette helaas Ik ga eventjes googlen
zondag 20 mei 2012 om 13:07
ik heb ervaring met de dierenzorggroep in hoogvliet,ik heb daar regelmatig de bloeddruk van mijn kat op laten meten,want dat deed mijn eigen dierenarts niet.
ze zijn iets duurder dan mijn eigen dierenarts,maar ja het pand waar ze zitten is ook groter en mooier dan bij mijn vaste dierenarts.
ik was er tevreden over ze waren er kundig en ook erg belangrijk erg lief voor mijn kat.
ze zijn iets duurder dan mijn eigen dierenarts,maar ja het pand waar ze zitten is ook groter en mooier dan bij mijn vaste dierenarts.
ik was er tevreden over ze waren er kundig en ook erg belangrijk erg lief voor mijn kat.
zondag 20 mei 2012 om 13:12
Ik ga met m'n dierentuin al jaren naar deze kliniek:
Dierengezondheidscentrum
Slinge 586
3086 EX Rotterdam
010 - 4815557
Zeer attent en vriendelijk voor mensen maar dieren staan voorop, redelijk geprijsd (prijslijst staat ook op hun website), bij complexe zaken niet bang om te overleggen met collega's en/of door te verwijzen, zeer goede zorg.
Ook fijn, zeker met een dier in de groei: gewichtsspreekuren, parasietenspreekuren en tandcontroles door de assistentes, gratis.
Dierengezondheidscentrum
Slinge 586
3086 EX Rotterdam
010 - 4815557
Zeer attent en vriendelijk voor mensen maar dieren staan voorop, redelijk geprijsd (prijslijst staat ook op hun website), bij complexe zaken niet bang om te overleggen met collega's en/of door te verwijzen, zeer goede zorg.
Ook fijn, zeker met een dier in de groei: gewichtsspreekuren, parasietenspreekuren en tandcontroles door de assistentes, gratis.
zondag 20 mei 2012 om 13:14
Ik kom alleen maar bij Commijs. Het is een zeer goede dierenarts en vraagt een fractie van de prijs tegenover zijn collega's. Het enige dat je hoeft te betalen zijn de eventuele medicijnen of prikjes. Hij doet niet aan consultkosten.
Dierenartsenpraktijk Commijs Rotterdam
Mathenesserlaan 283
3021HH
Rotterdam
Als je eenmaal geweest bent, wil je nergens anders meer.
Mathenesserlaan 283
3021HH
Rotterdam
zondag 20 mei 2012 om 13:15
quote:ontbijtkoekje schreef op 20 mei 2012 @ 13:09:
Ik ga het in overweging nemen Die in Hoogvliet, zit die bij het metrostation toevallig? Dank jullie voor de reacties :DNee die bij het metrostation is mijn eigen dierenarts ook een aanrader,die van de zorggroep zit aan de aveling vlak bij de binnenban(tegenover kwikvit)
Ik ga het in overweging nemen Die in Hoogvliet, zit die bij het metrostation toevallig? Dank jullie voor de reacties :DNee die bij het metrostation is mijn eigen dierenarts ook een aanrader,die van de zorggroep zit aan de aveling vlak bij de binnenban(tegenover kwikvit)
zondag 20 mei 2012 om 13:17
zondag 20 mei 2012 om 13:40
Oeh, ik dacht dat commijs weg was! Daar kwamen we jaren lang! Toen we onze herder in moesten laten slapen, ging hij zijn kinderen uit bed halen, stond heel de familie mee te huilen met ons! Weet eigenlijk niet waarom mijn ouders daar niet meer gaan dan. Misschien net te ver weg...quote:Cateautje schreef op 20 mei 2012 @ 13:14:
Ik kom alleen maar bij Commijs. Het is een zeer goede dierenarts en vraagt een fractie van de prijs tegenover zijn collega's. Het enige dat je hoeft te betalen zijn de eventuele medicijnen of prikjes. Hij doet niet aan consultkosten.
Mathenesserlaan 283
3021HH
Rotterdam
Mathenesserlaan 283
3021HH
Rotterdam
zondag 20 mei 2012 om 13:46
quote:undercoverhippie schreef op 20 mei 2012 @ 13:40:
Oeh, ik dacht dat commijs weg was! Daar kwamen we jaren lang! Toen we onze herder in moesten laten slapen, ging hij zijn kinderen uit bed halen, stond heel de familie mee te huilen met ons! Weet eigenlijk niet waarom mijn ouders daar niet meer gaan dan. Misschien net te ver weg...
[...]
Ja, zijn goede mensen. en nee hoor, hij heeft nog gewoon zijn praktijk.
Oeh, ik dacht dat commijs weg was! Daar kwamen we jaren lang! Toen we onze herder in moesten laten slapen, ging hij zijn kinderen uit bed halen, stond heel de familie mee te huilen met ons! Weet eigenlijk niet waarom mijn ouders daar niet meer gaan dan. Misschien net te ver weg...
[...]
Ja, zijn goede mensen. en nee hoor, hij heeft nog gewoon zijn praktijk.
zondag 20 mei 2012 om 14:08
quote:ontbijtkoekje schreef op 20 mei 2012 @ 13:00:
Binnenkort krijgen wij een kitten. Hij is al ontwormd als we hem krijgen, we moeten wel voor prikjes met hem naar dierenarts. Geen probleem, maar ik wil wel graag weten welke dierenarts goed is. Bij mij in de buurt zit er wel eentje die aangesloten is bij 'dierenzorggroep'. Heeft iemand daar goede ervaringen mee? Of misschien betere ervaringen elders in Rotterdam? Het liefst zuid, maar elders in de stad mag ook. Graag jullie tips en adviezen!Ik heb goede ervaringen met de dierenkliniek op de roerdomplaan.
http://www.dierenkliniekrotterdamzuid.nl/
Binnenkort krijgen wij een kitten. Hij is al ontwormd als we hem krijgen, we moeten wel voor prikjes met hem naar dierenarts. Geen probleem, maar ik wil wel graag weten welke dierenarts goed is. Bij mij in de buurt zit er wel eentje die aangesloten is bij 'dierenzorggroep'. Heeft iemand daar goede ervaringen mee? Of misschien betere ervaringen elders in Rotterdam? Het liefst zuid, maar elders in de stad mag ook. Graag jullie tips en adviezen!Ik heb goede ervaringen met de dierenkliniek op de roerdomplaan.
http://www.dierenkliniekrotterdamzuid.nl/