Dinsdag wordt mijn kat ingeslapen
zondag 28 april 2019 om 15:27
Mijn lieve opa’tje van bijna 17 jaar.
Hij is dementerend, loopt de hele dag heel onrustig door het huis.
Vaak is hij ineens vergeten wat hij ging doen en staat dan verward te miauwen.
Hij hangt letterlijk heel erg aan me, waar ik ga is hij ook en hij klampt zich aan me vast.
Als hij me kwijt is begint hij heel raar te miauwen, dikke paniek.
We merken ook dat hij doof begint te worden want als je ritselt met iets lekkers komt hij niet meer zoals eerst meteen aangerend.
Ook onze andere poes merkt dat hij op is want ze kan niks meer van hem hebben en wil hem steeds wegjagen als hij lekker bij me zit.
Als hij loopt of ergens op springt hoor je zijn gewrichtjes kraken.
Dinsdag komt de dierenarts hier thuis om hem verder lijden te besparen.
En ik weet dat dit het beste is dat ik kan doen voor mijn lieverd, maar wat ga ik hem missen.
Bijna 17 jaar is hij mijn maatje geweest, we hebben samen zoveel meegemaakt.
Ik moest dot even kwijt.
Hij is dementerend, loopt de hele dag heel onrustig door het huis.
Vaak is hij ineens vergeten wat hij ging doen en staat dan verward te miauwen.
Hij hangt letterlijk heel erg aan me, waar ik ga is hij ook en hij klampt zich aan me vast.
Als hij me kwijt is begint hij heel raar te miauwen, dikke paniek.
We merken ook dat hij doof begint te worden want als je ritselt met iets lekkers komt hij niet meer zoals eerst meteen aangerend.
Ook onze andere poes merkt dat hij op is want ze kan niks meer van hem hebben en wil hem steeds wegjagen als hij lekker bij me zit.
Als hij loopt of ergens op springt hoor je zijn gewrichtjes kraken.
Dinsdag komt de dierenarts hier thuis om hem verder lijden te besparen.
En ik weet dat dit het beste is dat ik kan doen voor mijn lieverd, maar wat ga ik hem missen.
Bijna 17 jaar is hij mijn maatje geweest, we hebben samen zoveel meegemaakt.
Ik moest dot even kwijt.
zondag 28 april 2019 om 15:43
Heel veel sterkte dinsdag, hij heeft een heel mooi leven bij jou gehad en wat jij nu voor hem doet is ook een beslissing waaruit jouw liefde voor hem blijkt.
Ik had de moed niet om mijn 19-jarige poes in te laten slapen alhoewel ze best krakkemikkig was, ik vond het zo moeilijk want ze at en dronk en lag nog in de zon tot ze opeens aanvallen kreeg en het toch nog onverwachts over was.
Ik had de moed niet om mijn 19-jarige poes in te laten slapen alhoewel ze best krakkemikkig was, ik vond het zo moeilijk want ze at en dronk en lag nog in de zon tot ze opeens aanvallen kreeg en het toch nog onverwachts over was.