Oké ik en mijn vriend hebben hier een discussie, over alles zijn we het eens. Behalve dit ene. Ik wil dat dit van de muur af gaat, omdat het gewoon niet past bij de rest wat we in gedachten hebben, mijn vriend vind van wel en vind het zonde.
We zijn van plan om voor de rest warme kleuren te gebruiken, donkerbruin, wit/grijs/zwart. Maar die grote muur bij de tvhoek valt zo op omdat het helemaal blauw is dat ik het gewoon niet vind staan
Wat vinden jullie, vinden jullie het te combineren, of zeggen jullie toch doe maar een ander laagje verf
inderdaad het is ook de muur wat je gewoon het meeste ziet en hij is ook gewoon groot en dan maakt het niet uit wat je met de andere muren doet het effect haal je dan toch niet.
Vriend wilt er een dagje over denken, er is nog hoop
Anoniem_91778
zondag 26 augustus 2012 om 18:43
Ik vind het lelijk, hard en sfeerloos en het past duidelijk niet in de warme sfeer die jij in gedachte hebt, maar blijkbaar heeft jouw vriend dit niet door en denkt hij dat het wel mooi en passend is. Of hij is te lui om er iets aan te willen veranderen. Ik gok zomaar het laatste .
hahahaha Jep in de woonkamer, bij de tv/bank/raam..
Ik heb een compromis kunnen sluiten, dat hij fotobehang (dit weer) krijgt op zijn kamer waar de pc en wat dingen komen te staan komt. In ieder geval hij moet er nog over denken, maar die optie is er misschien. Dat vind ik dan vele malen beter