Dit heb ik voor u getest
zondag 5 oktober 2025 om 22:45
Als je weleens dingen uit je handen laat vallen pak dan nooit gedachtenloos je autosleutel uit je broekzak of tas als je precies boven een put staat of loopt. Autosleutel kan dan in de put vallen en dat is niet grappig. Heb ik voor u getest.
Als je dit talloze malen met diverse soorten vlekkende vloeistoffen doet hou je heel veel kluskleding over. Dit is een doorlopende test die ik al decennia (zeer eigenwijs) voor u uitvoer.
Kamiere schreef: ↑05-10-2025 19:32Als u voor een klusje in (uw eigen of andermans) huis iets moet verven, een kozijn bijvoorbeeld, trek dan altijd even oude kleding aan die vies mag worden.
Denk niet: ach ik ga netjes werken, ik hou mijn goede spijkerbroek aan. Uren later treft u toch een verdwaalde druppel verf of twee.
Dit heb ik voor u getest.
Als je dit talloze malen met diverse soorten vlekkende vloeistoffen doet hou je heel veel kluskleding over. Dit is een doorlopende test die ik al decennia (zeer eigenwijs) voor u uitvoer.
zondag 5 oktober 2025 om 22:52
Ocherrum schreef: ↑05-10-2025 22:40Als je laptop in je tas in je fietstas zit, zorg er dan voor dat de fietstas heel goed vast zit een niet met een klein plastic haakje. Dit voorkomt dat de fietstas opeens op straat ligt en er mogelijk een volkswagen polo overheen rijdt.
Mocht dat toch gebeuren, probeer dan niet te schreeuwen: de bestuurder van de volkswagen kan dan denken dat ze een kind heeft overreden.
Shit

Nog eentje. Als je een ontzettend fijne (en dure) koptelefoon hebt en die in de tuin even afdoet en over een paaltje hangt om een praatje te maken dan doet ie het echt niet meer als je hem de volgende dag pas mist en het flink geregend heeft in de nacht. Ook niet als je hem daarna in wanhoop nog wekenlang in droge rijst legt.
Speciaal voor u getest en ik hoop nooit de behoefte te krijgen om deze test te dupliceren.
zondag 5 oktober 2025 om 23:06
Als je een bloedspiegel op peil moet houden van paracetamol en je kunt tijdens het gebruik van de pcm al een week niet meer slapen, check dan even of je niet per ongeluk doosjes pcm met coffeïne gepakt hebt. Dat zóu namelijk de oorzaak van de slapeloosheid kunnen zijn.
Persoonlijk een tijdje voor u getest.
Persoonlijk een tijdje voor u getest.
zondag 5 oktober 2025 om 23:16
Check. Zo’n vitamine bruistablet in een glas water viel ook niet in de smaak... Wel een interessant zicht en een lesje “loslaten”: een bruisende en wegsmeltende tablet op je toetsenbord.
maandag 6 oktober 2025 om 00:40
Speciaal voor u getest.
Testresultaat: Negatief
Tijdens een vakantie in Italië heb ik dit getest:
Een heerlijke Italiaanse kaas is na een aantal dagen, in een auto, in de brandende zon, niet meer zo aantrekkelijk.
En geloof me, de rit naar huis in diezelfde auto gaf tevens een negatief testresultaat
Testresultaat: Negatief
Tijdens een vakantie in Italië heb ik dit getest:
Een heerlijke Italiaanse kaas is na een aantal dagen, in een auto, in de brandende zon, niet meer zo aantrekkelijk.
En geloof me, de rit naar huis in diezelfde auto gaf tevens een negatief testresultaat

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in