Dit heb ik voor u getest

04-10-2025 19:05 255 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heb jij voor anderen getest?

Deel je testresultaten, waar forummers hun voordeel mee doen.
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Als je boter wil smelten in de magnetron kijk dan niet direct bij het eruit halen in het kommetje met boter. Ontploffende boter kan brandwonden veroorzaken weten wij nu. Door dochter voor jullie getest
Ik raad kinderen niet aan om met een bezem tussen de benen (als een heks) te gaan rennen buiten. Heb ik getest. Kostte me mijn twee voortanden. Gelukkig melktanden.

De schutting in de beits zetten en de verfbus omstoten op het gras. Daarvan gaat je gras op die plek naar de klote en zal niet meer echt mooi worden. Persoonlijk voor u getest.
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
Oh ja, en vergeet, als je besluit om het sudderende stoofvlees in veelal kundige handen van echtgenoot (helaas zonder stoofvlees-ervaring) achter te laten, bij de instructies “regelmatig even doorroeren” vooral ook niet te vermelden “scheutje water erbij als het te droog wordt”.
Ik heb eens getest om zonder dat laatste advies een paar uur van huis te gaan. “Het is wel een beetje donker geworden”, was het commentaar over de volledig verkoolde stukjes in de pan. Jammer.
Pelle schreef:
05-10-2025 13:00
Niet alle IKEA bakken kunnen in de vaatwasser.
Persoonlijk voor u getest.
En ik ook!
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Azura schreef:
05-10-2025 13:10
Ik raad kinderen niet aan om met een bezem tussen de benen (als een heks) te gaan rennen buiten. Heb ik getest. Kostte me mijn twee voortanden. Gelukkig melktanden.

De schutting in de beits zetten en de verfbus omstoten op het gras. Daarvan gaat je gras op die plek naar de klote en zal niet meer echt mooi worden. Persoonlijk voor u getest.

:rofl:

( sorry)
Geen snoepjes van vreemde mensen aannemen. Je zou wel eens met hartklachten in het ziekenhuis kunnen belanden omdat er drugs in zit.

Heeft een familielid getest.
Sabeltandcavia schreef:
05-10-2025 11:26
Als je als brave huisvader met een passie voor de Oostenrijkse natuur je broer uitnodigt om in het buurthuis de film 'schoonheid in Tirol' te gaan bekijken, dan is de kans groot dat je wel alpenweides te zien krijgt maar dat Edelweiss daarin niet de hoofdrol speelt. Heeft mijn oom jaren geleden getest. :P

:rofl: :-D :-D
ik heb getest wat er gebeurd als je een dutje gaat doen terwijl er een pan tomatensoep staat te koken, zonder deksel. Resultaat: lege pan met een paar zielige sliertjes vermicelli die opgedroogd liggen op de bodem. Ook getest met een pan met eieren = lege pan met eieren die raar ruiken en een vreemd mosgroene kleur hebben.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Het is altijd een goed idee om voordat je gaat slapen je kauwgum uit je mond te halen. En ook best hem op je nachtkastje neer te leggen. Zelfs naast je oordopjes.
Let er dan wel op dat je s nachts dan ook daadwerkelijk je oordopjes in je oor doet.

Tenzij je s morgens vastgekleefd aan je kussen wakker wil worden. Met kauwgum door je haar zo hevig dat de schaar er aan te pas moet komen.

Heb ik voor u getest.
Vanity of vanities; all is vanity
Je hoeft een strip met hars niet extra hard aan te drukken en iets langer te laten zitten, zodat echt alle snorharen verwijderd zijn. Je loopt op die manier weken rond met heel veel wondjes boven je lippen. Zeer charmant.

En zelfbruiner kan in het kunstlicht in de avond heel goed gelukt lijken. Je jurkje staat veel mooier dan bij extreem witte benen. Maar kijk eerst even buiten bij daglicht, voordat je gehaast in je jurkje de deur uit gaat om te gaan werken. Die mooie bruine benen hadden toch opeens allemaal oranjeachtige vlekken.

En haarverf moet je echt goed verdelen. Het pakt ook soms donkerder uit dan gepland (op plekken waar je er voldoende op had gesmeerd dan). Ook handig om dit soort doe-het-zelf-capriolen niet uit te halen op een zaterdagavond vóór twee feestdagen, waardoor op zondag en maandag de kappers gesloten zijn.

Dit heeft de queen van de beauty-ongelukjes allemaal persoonlijk voor jullie getest.
Don’t grow up, it’s a trap
Loren schreef:
05-10-2025 07:55
In deze categorie nog een interessante testuitslag. Als u als kind ooit een bedorven ei voorgeschoteld kreeg, dan levert dat een levenslange eierfobie op. Zodanig, dat zelfs een mes afwassen waar een ei mee gesneden is, problemen geeft.

Het volledige testrapport is bij mijzelf op te vragen.
:HA:
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
Lopen over een blotevoetenpad. Schoenen en sokken uit, lopen maar.
Als het heeft geregend dan is er extra modder.
Leuk tot je langs een scherpe steen schuurt.
Flink wond onder de voet.
Alsjeblieft, persoonlijk voor jullie getest.
Loren schreef:
05-10-2025 08:16
Voor een extra betrouwbare testuitslag deed mijn man deze wormentest ook. Maar dan met boerenkool. De uitslag is hetzelfde, levenslang gruwelen van boerenkool.
Dit heb ik meermalen getest. Helaas blijft de uitslag steeds dezelfde.
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
Elodea schreef:
05-10-2025 13:20
Geen snoepjes van vreemde mensen aannemen. Je zou wel eens met hartklachten in het ziekenhuis kunnen belanden omdat er drugs in zit.

Heeft een familielid getest.
:woa:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Moiren schreef:
05-10-2025 13:11
En ik ook!
Ik de dure beker uit zo'n Japanse Miniso winkel, de beker kromp in de vaatwasser. :roll:
MissNuada schreef:
05-10-2025 13:47
Ik de dure beker uit zo'n Japanse Miniso winkel, de beker kromp in de vaatwasser. :roll:
Ook dit heb ik getest!

Fijn al die dubbelproeven.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Een niet-breekbare kerstbal die wat hoog in de kerstboom hangt los krijgen door de hele boom te schudden. Zorg er dan in elk geval voor dat de rest van de (breekbare) kerstversiering al is verwijderd, tenzij je er vanaf wilt en van opruimen houdt.
Kijk goed wat je in je mond stopt uit het kerstpakket. Als het lijkt op chocoade kan het zomaar een kaars zijn.
Giet geen zelf zorgvuldig getrokken bouillon in een vergiet zonder een kom onder dat vergiet te plaatsen.

Dit heb ik voor u getest.
Als je een boterham met appelstroop in je mond hebt, je moet niezen, en je houdt je mond stevig dicht, dan komt de appelstroop door je neus naar buiten.

Zelf getest.
Perenboompje schreef:
05-10-2025 12:09
Een bakje met roze verf op de grond omdat je nog net een paar puntjes van je muur wil bijwerken voor de keuken geplaatst wordt en een kat die naar binnen komt lopen zijn geen goede combinatie.
Vervolgens die verf voorzichtig van zijn pootjes afspoelen onder de douche levert je een hele boze, natte kat en krassen op je armen op.

Vanochtend voor u getest
Tante Til :applause:
joppie wijzigde dit bericht op 05-10-2025 13:54
1.32% gewijzigd
Het is wat het is
Een zogenaamd 'onbreekbaar bord' van het balkon laten vallen (5e verdieping).

Conclusie: onbreekbare borden bestaan niet. Persoonlijk voor jullie getest.
Loren schreef:
05-10-2025 12:38
Als je echtelijke irritatie wilt voorkomen, dan kun je beter niet samen een Ikealamp met allemaal draadjes in elkaar gaan zetten.

Voor de liefhebber, hij heet Kallfront. En het is 5 minuten geleden getest.
Wel een leuke lamp.
Het is wat het is
Als er na het openen van een blik met een blikopener nog een sliert metaal uitsteekt, heb ik getest wat het resultaat is als je dit met je blote hand probeert los te trekken: snee, bloed en pijn. En een sliert metaal die nog steeds vast zit aan het blik.
Als je al multitaskend in een vlaag van opruimwoede allerlei rommeltjes in de vuilniszak gooit, let er dan op dat je van de weeromstuit niet ook die 3 briefjes van 50€ die op tafel lagen in die zak doet.
Zeker als je, doortastend als je bent, die zak meteen erna in de ondergrondse container gooit.
Want de gemeente gaat die zak niet voor je opsporen.

Getest.
Vanity of vanities; all is vanity

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven