Dremel nagelvijl honden

18-01-2022 12:28 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee Chihuahua’s van 3.5 kilo.
Nageltjes knippen is een drama, vind het zelf ook eng.
Laat het vaak bij dierenarts doen, maar kost me steeds bijna €20, en de stress om er heen te gaan.( Trimsalon heeft nooit plek en idem stress)
Ze lopen veel, dus daar ligt het niet aan. Vooral de duimpjes en achterpootjes.
Wie heeft er ervaring met een dremel om te vijlen?( liefst professionele)
Welke is het beste voor kleine hondjes?
Dank jullie alvast☺️
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als ze het knippen al niet fijn vinden dat ze vijlen met een Dremel al helemaal niet op prijs gaan stellen. Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt mij erg lastig om zelf goed te doen ook. Inschatten waar het leven begint lijkt mij ook heel moeilijk…
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Hendrikje106 schreef:
18-01-2022 12:40
Ik denk dat als ze het knippen al niet fijn vinden dat ze vijlen met een Dremel al helemaal niet op prijs gaan stellen. Ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt mij erg lastig om zelf goed te doen ook. Inschatten waar het leven begint lijkt mij ook heel moeilijk…
Ik doe het ook niet zelf om deze reden
Alle reacties Link kopieren
Je hebt speciale dremels voor huisdieren, en ik begreep juist dat je eigenlijk niet in het leven kunt komen omdat het slijpen langzaam gaat. Dremel klinkt natuurlijk ook heel zwaar, alsof je met een kilo gereedschap aan de weer gaat, hahaha!
Hebben jullie het al eens geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren