Droger probleem

04-04-2014 10:12 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bauknecht tra 5470 droger. Sinds kort gaat ondanks dat ik het filter na elke droogbeurt leeghaal en hem ook regelmatig schoonzuig, regelmatig het lampje branden, dat ik mijn filter moet legen, maar dat is dus gewoon leeg.

Ik ben als de dood dat hij vandaag of morgen in de fik vliegt. Weet iemand misschien of er behalve achter de deur, nog ergens een filter zit. Ik weet dat sommige droger dat hebben, maar kan nergens een klep of zo vinden, helaas heb ik de gebruiksaanwijzing niet meer en op internet vind ik alleen, dat het filter regelmatig geleegd moeten worden. De afvoer slang heb ik ook al zo goed als mogelijk leeggehaald, dus volgens mij zit die ook niet verstopt.
Is het een condensdroger? Ik heb, naast het pluizenfilter in de deur ook nog een filter onderin, achter een luikje. Die moet ik een paar keer per jaar schoonmaken, zit dan vol met haren en andere smurrie, echt gruwelijk
Nee is er een met een slang naar buiten.
Overigens heb ik op gebruikershandleiding.com meteen een hit op bauknecht tra5470. Zit mobiel, dus plakken gaat ff niet.
Bedankt, ik vond alleen gedeeltelijke ga ff kijken
Gevonden heeft dus maar 1 filter.
En de warmtewisselaar? Maak je die ook eens per maand schoon?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 04 april 2014 @ 10:49:

En de warmtewisselaar? Maak je die ook eens per maand schoon?Als het een afvoerdroger is, zit dat er niet in.
Ik heb een condens droger van bauknegt en bij mij blijft er een lampje branden. Ook al zijn alle filters echt goed schoon.

Soms brand het lampje wel en dan is die weer een keer uit.
quote:sassafras schreef op 04 april 2014 @ 11:25:

[...]

Als het een afvoerdroger is, zit dat er niet in.In mijn afvoerdroger zit dat wel.
Kun je nog wel door het gaas van de filters kijken? Soms loopt dat ook (onzichtbaar) vol. Onder stromend heet water met een oude tandenborstel schoonmaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven