Dweil stofzuiger

22-07-2019 09:50 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft er ervaring met een dweil stofzuiger? Ik weet niet of je het zo noemt. Maar je kunt dan stofzuigen en tegelijk dweilen in één.

We zoeken er 1 die ook geschikt is met huisdieren.

Graag jullie ervaring en merk.
geen ervaring mee. Kan me echt niet voorstellen dat het werkt met huisdieren. Ben benieuwd naar reacties van mensen die zo'n toestel gebruiken. (lees mee)
not all who wander are lost
Een vriendin heeft er eentje. Dat ding maakt meer geluid dan een overvliegende Boeing. Niet te doen. Dus let daarbij aanschaf op, als je nog langer wil genieten van je oren.
Ik heb een roomba brava 300, deze stofzuigd alleen. Mijn hond en katten zijn geen probleem meer. Een combinatie lijkt me vies, gaat hij eerst de viezigheid uitsmeren daarna stofzuigen :sick: :@@: deebot is een combinatie, ik heb ze nog niet gezien in nl
Zo een combi dweilt niet echt. Stofzuigt met een doekje aan de achterkant. Dus waar gezogen is gaat een nat doekjes overheen. Vervangt niet het dweilen maar het blijft net wat langer schoon zeker met huisdieren.
Enige is dat ze erg prijzig zijn. Maar wel fijn om te hebben.
Er zijn wel combi’s die echt dweilen, drogen en stofzuigen, ik vind het fijn omdat ze veel beter dweilen dan ik kan, omdat hij het vuile water echt opzuigt, in tegenstelling tot moppen.

Sinds ik een hond en een aanloopkat heb kan mijn deeilmachientje het echt niet aan en moet ik eerst stofzuigen voordat ik met dat apparaat aan de gang kan.
Ik heb er naar gekeken maar kwam verschillende filmpjes tegen op google, heb je google al geprobeerd? Voor mij reden om het niet te doen.
Ik heb eerder eenzelfde topic geopend met dezelfde redenen als jij. Ik moet een hoop stofzuigen en dan heb ik in dweilen daarna helemaal geen zin meer. Maar niemand kwam met een goed antwoord, ongeveer soortgelijke reacties. Ik las nu met belangstelling mee maar zie nu dezelfde soort reacties. Kennelijk moeten ze nog een hoop ontwikkelen op dit gebied.
Van dat natte doekje kan kloppen maar niet diegene die ik zou willen kopen van Philips. Lees zowat enkel goede recenties van eigenaars.
Lijkt te werken zoals het ramen poets systeem van Karcher waar ik erg tevreden over ben.
Alleen de prijs, €500 houdt me nog tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven