Ei hangstoel

24-04-2020 17:52 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie willen maken heeft er ervaring met een ei hangstoel. Onze dochter wel er graag eentje kopen maar ik weet niet of ze echt prettig zitten. Ok zou t zonde vinden als er veel geld aan uit is gegeven en ze er uiteindelijk bijna niet in zit.
Het zit niet lekker. De bolling maakt dat je enigszins voorover zit, tenzij het echt een hele ruime stoel is.
Kan ze beter naar zo’n hangmat stoel kijken.

Maar ze kan toch gewoon even proberen? Veel tuincentra hebben zo’n ding wel staan.
Je wordt op je wenken bediend.
Georgia wilde vorige week ook een hangstoel:
thuis/hangstoel-wat-zijn-jullie-ervarin ... ges/460875

Gaat er dan ook een stoel de deur uit?
Er stond alweer een file bij het afvalbrengstation in de stad.
Wij hebben er 1 in de serre staan. Voor de luie momenten met krant, tablet of goed boek. Krukje ervoor, beentjes omhoog, beetje schommelen. Heerlijk!

No wat dat ik hem in de woonkamer wil. Veel te groot.
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Hij heeft hier 2 dagen gehangen: zit ruk en neemt veel plaats in. Retourneren was gelukkig mogelijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wij hebben er een, en ik vind deze echt heel lekker zitten. Maar wel in heel veel stoelen proef-gezeten. Want bij veel (en dan ben ik niet echt groot) vond ik de bolling niet fijn, kreeg ik het gevoel voorover in elkaar gedrukt te worden. Helaas was het dus niet een van de xenos met een leuke aanbieding maar een duurdere die ik lekker vind zitten. Mijn advies is, ga stoelen uitproberen.
Bij “onze” Xenos staan er twee buiten om te proberen.
Ik vind die van de Xenos ruk zitten. Heb een wat duurdere, grotere van het tuincentrum onder het afdak buiten staan, en als ik buiten zit ( ik zit graag buiten, met minder mooi weer onder een dekentje) dan zit ik in deze stoel. Man en kinderen gebruiken hem ook veel als ik er niet in zit.
Met de moed van de wanhoop en tegen beter weten in Blijf ik geloven, omdat dat wel moet
Ik heb een ei hangstoel voor buiten, en ik woon er op dit moment zo'n beetje in! Wat een goddelijke stoel.

https://www.gardenimpressions.nl/tuinstoel-1/hangstoel
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
24-04-2020 18:54
Ik heb een ei hangstoel voor buiten, en ik woon er op dit moment zo'n beetje in! Wat een goddelijke stoel.

https://www.gardenimpressions.nl/tuinstoel-1/hangstoel

Deze heb ik ook!
Welke van de zes die ik op die site zie hebben jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven