eierverf
donderdag 14 maart 2013 om 16:09
geen idee of deze topic hier hoort of toch bij Eten of Overig, maar goed, ik heb het maar hier geplaatst. Ik ben dus op zoek naar goede eierverf. Vorige jaren heb ik steeds van die tabletten van de Hema/ Xenox/ AH/ etc. gebruikt, maar daar was ik nooit heel tevreden over. Het gaf geen mooie felle kleuren, maar een beetje van die pasteltinten. Maar ik kan me herinneren toen ik klein was dat we echt hele mooie eieren konden verven, met felle kleuren. Dat zou ik nu weer willen, vandaar mijn vraag. Wie o wie weet waar ik goede (eier)verf kan vinden?
donderdag 14 maart 2013 om 16:17
quote:Bieb schreef op 14 maart 2013 @ 16:15:
Bij de Zeeman verkopen ze het ook. Geen idee of het wat is, want ik moet het nog gaan proberen. Staat wel op de verpakking: dat als je een donkerdere of intensere kleur wilt hebben je de eieren langer moet laten zitten.
Heb ik vorig jaar geprobeerd, 4 keer zoveel verf en dan veel langer latem zitten, maar je merkt nauwelijks verschil.
Bij de Zeeman verkopen ze het ook. Geen idee of het wat is, want ik moet het nog gaan proberen. Staat wel op de verpakking: dat als je een donkerdere of intensere kleur wilt hebben je de eieren langer moet laten zitten.
Heb ik vorig jaar geprobeerd, 4 keer zoveel verf en dan veel langer latem zitten, maar je merkt nauwelijks verschil.
donderdag 14 maart 2013 om 16:19
donderdag 14 maart 2013 om 18:10
https://www.youtube.com/watch?v=7onTP9nEjcQ
Übercute disneyfilm over paashaasjes.
Übercute disneyfilm over paashaasjes.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"