Eindelijk een schone afzuigkap

16-04-2012 15:48 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via via een flesje Innospray gekregen, een rvs reiniger. Een goede reiniger voor mn rvs in de keuken die streeploos opdroogt. Alleen bij fabrikant niet te krijgen als consument. Heeft iemand een goed alternatief?

Heb al tig middelen geprobeerd....Ik dacht dat ik eindelijk 'het' middel had gevonden. Wat gebruiken jullie om bv de afzuigkap schoon te houden zonder dat die plakt en lelijk droog wordt?
Roestvrijstaal 'snel' glans van HG
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik ga dat Dasty dan maar eens proberen, bedankt voor de reacties. Baby olie had ik ook al vaker gehoord, maar dat vind ik zo'n gesmeer.

Voor de oplettende gebruikers. Klopt dat ik nieuw ben op dit forum, ben eigenlijk niet zo'n forum-mens. Maar omdat niemand in mijn direct omgeving iets beters wist dacht ik niet geschoten is altijd mis. (en ik heb geen aandelen in Innospray oid )
quote:angela73 schreef op 17 april 2012 @ 20:42:

Ik ga dat Dasty dan maar eens proberen, bedankt voor de reacties. Baby olie had ik ook al vaker gehoord, maar dat vind ik zo'n gesmeer.

Voor de oplettende gebruikers. Klopt dat ik nieuw ben op dit forum, ben eigenlijk niet zo'n forum-mens. Maar omdat niemand in mijn direct omgeving iets beters wist dacht ik niet geschoten is altijd mis. (en ik heb geen aandelen in Innospray oid )

Fijn dat je toch geen spammer blijkt te zijn!

On topic: ik vind HG het beste werken, maar een beetje sla/olijf/babyolie op een doekje (en dan nawrijven met een schone doek) kan ook goed!

Succes!
Welke Dasty is het wondermiddel? Want ik ben wel eeens gaan kijken bij de Wibra en toen waren er heel veel verschillende Dasty's. Voor ramen. Voor ontvetten. Voor de badkamer. Voor rvs weet ik niet eigenlijk. Welke moet je hebben?
.
Gele dasty is geniaal als ontvetter, zoals op de afzuigkap. Ook op die vetrand in de kragen van mans overhemden bv. ( ken je dat, bleeh )

Grijze is voor rvs, gaat alles mooi van glanzen. (kranen ook!)

Afwasmiddel heb ik ook van dasty, die doet wat dreft beloofd.
Ik heb 4 soorten dasty in de kast en gebruik ze waar ze voor zijn volgens de verpakking. Gele idd om afzuigkap/fornuis te poetsen, grijze voor de badkamer, roze voor de spiegel/ douchedeur/glazen tafels en de witte voor vlekken in kleding enzo.
't Kan ook met een druppeltje olijfolie of zonnebloemolie!
Nou dan ga ik ze maar allemaal halen

Ik zag dat ze bij de Wibra ook heel goedkoop zwart-wasmiddel hadden. Iemand daar toevallig ervaring mee?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven