Elastieken hor dakraam

28-05-2020 20:36 10 berichten
Hoi,

Wij hebben op zolder een dakraam en van de vorige bewoners zitten daar op elke hoek plastic haken. Ik denk dat dit voor een hor geweest is, maar ik kan met geen mogelijkheid vinden hoe dit heet of waar het te krijgen is. Ik zie alleen horren met klittenband band (irritant!) of voorzethorren. Heeft iemand een idee?

Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Dat hebben we net gekocht, hamsta gaasnet geloof ik. Heeft 4 hoekhaakjes. Ik ga t morgen plakken dus als t klopt kom ik t nog wel even melden (ligt op de kamer van kind en kind slaapt :) )
Een zebra is geen paard met strepen
Xenos!

https://www.xenos.nl/dakraam-hordoek-wit-100x100-cm
Ik heb zelf een hor gemaakt voor de dakramen. Gewoon met frame en pezen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Jamaarhoe schreef:
28-05-2020 20:39
Dat hebben we net gekocht, hamsta gaasnet geloof ik. Heeft 4 hoekhaakjes. Ik ga t morgen plakken dus als t klopt kom ik t nog wel even melden (ligt op de kamer van kind en kind slaapt :) )
Ja! Zoiets bedoel ik. Ik wacht de reactie af, dankje!
Dankjewel, ga van t weekend gelijk even kijken in de stad!
suzyqfive schreef:
28-05-2020 23:26
Ik heb zelf een hor gemaakt voor de dakramen. Gewoon met frame en pezen.
Heb ook iets proberen knutselen, maar het hing steeds op half zeven. :zzz:

Thanks allemaal, zo kom ik er wel uit!
En dan is dat Hordijk zelf zo elastisch dat je het raam open en dicht kunt doen zonder het los te maken??
Want dan race ik ook naar de Xenos morgen :P !
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
CaroMamaVanMaik schreef:
29-05-2020 00:02
En dan is dat Hordijk zelf zo elastisch dat je het raam open en dicht kunt doen zonder het los te maken??
Want dan race ik ook naar de Xenos morgen :P !
Haha dat adverteren ze wel, maar hij is net iets te klein voor ons raam dus ik kan je geen review geven!
Volgende week zijn de horren weer in de aanbieding bij de Xenos. Voor €1,49 een hor voor een tuimelraam. Daar kun je je toch geen bult aan vallen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven