Elektrische deken

17-10-2013 21:54 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het koud! En dan vooral in bed, nu al in oktober. En het vriest nog niet eens

Dus ik heb besloten een elektrische deken aan te schaffen. Na wat oriëntatie op internet, weet ik niet meer wat ik moet kiezen.

Je hebt ze van ¤ 20,- tot ¤ 200,- en echt veel verschil zie ik meestal niet. Oké, de een heeft wat meer standen dan de ander en sommige hebben nog een aparte voetenzone.

Maar waar moet je nou op letten bij het kopen van zo'n deken? En heeft iemand goede ervaringen met een bepaald merk / type?
Wij noemen hem hier thuis trouwens "de sudderlap".....,
Goed idee, op een tijdschakelaar! Hij wordt hier ook nog wel eens vergeten, zo vervelend (en kkkkkoud!). En wat betreft brandgevaar, volgens mij valt dat wel mee met die nieuwere modellen. Daar zou een beveiliging moeten opzitten tegen doorbranden. Maar ik zet hem wel altijd uit als ik ga slapen.
I my elektrische deken.

Soms vergeet ik hem aan te zetten en dat merk ik dan pas als ik in bed stap. De horror.
Ze zijn ook in de aanbieding bij het kruidvat deze week.

Ik ga voor die 4 standen want vind een aparte voetenschakelaar wel lekker.
i loooooovee my electric blanki e! Heb hem ooit gehad, beste kado everrrr denk dat hij van lidl of action was, heeft aparte delen en een tijdschakelaar van 1,3, of 6 uur enige nadeel vind ik dat ik soms met mn schouder op het stekker aansluitstukje lig wat nogal pijnlijk is. Misschien even checken hoe dat precies zit, bij mij zit dat op de rechter boven hoek, best ver naar binnen toe, een ovale aansluiting van een cm of 10.

Hij is ook machine wasbaar, vind ik erg fijn, weet niet of dat bij alle zo is?
ik heb er eentje van de blokker. mocht ik problemen hebben kan ik makkelijk terug. Bij de aldi etc. na een tijdje wordt het lastiger.

De mijne ligt onder mijn hoeslaken.
ik heb er ook een, met tijdschakelaar zodat hij na een tijdje afslaat. Maar meestal zet ik hem uit als ik in bed kruip. als mijn bed dan al warm is, is dat heerlijk en val ik zo in slaap. ik heb dan geen extra warmte meer nodig.

Ik zou niet zonder kunnen, heb altijd zulke koude voeten! en daarom vind ik extra lengte echt wel belangrijk, ben redelijk lang en bij de meeste moet ik dan kiezen voor een warme rug of warme voeten.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Maar gebruiken jullie nu echt allemaal de elektrische deken dan al?

Ik slaap nog in een hempje, ik heb al wel mijn flanellen dekbed erop liggen
Ik ben altijd heel blij geweest met mijn elec. deken. Nu ben ik verliefd op mijn, altijd warme, waterbedje!
Aaaargh, mijn ED heeft dus vannacht het loodje gelegd

Maar wat heerlijk om te lezen dat ze momenteel bij de aldi in de aanbieding zijn, daar woon ik praktisch tegenover, dus zo maar even gauw een sprintje trekken naar de overkant!
Ik had hiervoor de aparte voetenzone, een timer en 8 standen.

Nu heb ik 3 standen geloof ik, en dat houd in, kou lijden of gebakken worden.

Ook geen timer meer, dus val je te vroeg in slaap, dan word ik na een paar uur gekookt wakker met kramp in m'n benen.

Ik zeg dus, ga voor de voetenzone, ga voor een timer en ga voor veel standen.
Ik heb er 1 van de LIDL van 8 euro en ben dr gek op. Hij word goed heet, dat vind ik t belangrijkste
Nee hoor, hij ligt er bij mij nog niet onder... Maar dat gaat binnenkort wel gebeuren...
quote:tomatensaus schreef op 18 oktober 2013 @ 09:46:

Ik had hiervoor de aparte voetenzone, een timer en 8 standen.

Nu heb ik 3 standen geloof ik, en dat houd in, kou lijden of gebakken worden.

Ook geen timer meer, dus val je te vroeg in slaap, dan word ik na een paar uur gekookt wakker met kramp in m'n benen.

Ik zeg dus, ga voor de voetenzone, ga voor een timer en ga voor veel standen.

+1

Zie net dat er een ED met 8! Standen en voetenzone EN een lengte van 1m98 volgende week bij de LIDL ligt voor ¤39

Mijn oude (zwakstroom) deken is kaput dus ik denk dat ik deze aanschaf.Ik haat die korte 1.50m dekentjes want dan zijn of mijn tenen of is mijn nek koud.Ook vind ik een timer op zo'n deken een must.Veilig ook!
Die van de Lidl met 9 standen, 3 tijden en volledige lengte van het bed heb ik daar vorig jaar gekocht. Echt een perfect ding. Doordat je 'm echt om je matras kan trekken zoals een hoeslaken schuift ie veel minder dan die korte/smalle elektrische dekens die ik daarvoor had. Ik vind het echt een aanrader!!!
Ik heb de mijne van de action. Kost 11,50 en heeft 2 standen. Bevalt goed.
Don't complain, don't explain.
Oh dat klinkt wel fijn die van de Lidl, die van mij moet ik elke paar dagen recht leggen namelijk.
Vandaag de deken van de Aldi gekocht. Straks dus een lekker warm bed!
quote:eenhoorn schreef op 18 oktober 2013 @ 21:13:

Vandaag de deken van de Aldi gekocht. Straks dus een lekker warm bed!Lekker naar bed met Ed!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Heerlijk, ik heb er eentje al een aantal jaar, tientje bij de Blokker! Waar je op moeten letten is, dat je kabels verbonden zijn met je aan/uit knopje, anders heb je zo'n hard blokje op je deken, is best vervelend. (Ervaring)
Ik heb die van mij gekocht bij de wibra 10 euro, 2 standen, maar superrrrrrrr!!!
Ik heb een electrische deken van een soort fleece, het heet geloof ik een knuffeldeken. Heel zacht en heel lekker warm! Kan em in bed leggen voor een warm bed maar kan er ook mee op de bank gaan zitten. Beste aankoop ever!!
Ik had er ook eentje maar die is kapot gegaan al na 1 winter :(

Maar nu heb ik een heel dik donzen Oostenrijks dekbed, voor een pyamabroek is het gewoon te warm in bed!

Maar het is een keer 2 dagen 9 graden in mn huis geweest midden in de winter toen mn cv ketel ermee stopte, ik denk niet dat ik dat zonder mn elektrische deken had overleeft.

Ik had er gewoon eentje van de Maskramer, maar die ging dus wel kapot na 1 winter.
Hier ook een ED, maar nog niet aan nu. Kreeg er alleen steeds hoofdpijn door. Nu ligt hij dwars over het bed aan het voeteneinde. Heerlijk.

Heb daarnaast een kruik van fatboy. Is een kruik in een kussen, dus warm mezelf 's-avonds op de bank al op
Ik neem 3 of 4 warme kersenpittenzakken mee naar bed (ja, nu al....)

Als ik t warm heb, kiep ik ze eruit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven