Elektrische deken
donderdag 17 oktober 2013 om 21:54
Ik heb het koud! En dan vooral in bed, nu al in oktober. En het vriest nog niet eens
Dus ik heb besloten een elektrische deken aan te schaffen. Na wat oriëntatie op internet, weet ik niet meer wat ik moet kiezen.
Je hebt ze van ¤ 20,- tot ¤ 200,- en echt veel verschil zie ik meestal niet. Oké, de een heeft wat meer standen dan de ander en sommige hebben nog een aparte voetenzone.
Maar waar moet je nou op letten bij het kopen van zo'n deken? En heeft iemand goede ervaringen met een bepaald merk / type?
Dus ik heb besloten een elektrische deken aan te schaffen. Na wat oriëntatie op internet, weet ik niet meer wat ik moet kiezen.
Je hebt ze van ¤ 20,- tot ¤ 200,- en echt veel verschil zie ik meestal niet. Oké, de een heeft wat meer standen dan de ander en sommige hebben nog een aparte voetenzone.
Maar waar moet je nou op letten bij het kopen van zo'n deken? En heeft iemand goede ervaringen met een bepaald merk / type?
maandag 21 oktober 2013 om 20:40
Kan iemand mij een tip geven? Heb vanmiddag een ED bij de Lidl gekocht. ZIet er heel mooi uit. Alleen de stekker zit aan de verkeerde kant. Die komt nu in het midden van het bed. Dat is natuurlijk niet handig. Ondersteboven (voeteneind boven) kan niet. omdat het een ED met aparte warmtezone voor de voeten is, en over de hele lengte van het bed, waardoor de bovenkant (waar het kussen is) niet verwarmd is. Als ik hem ondersteboven (kant tegen matras naar kant van dekbed) leg heb ik een grote stekker en een dikke naad in mijn schouder. Ik snap hier niks van. Weet zo'n producent niet dat er mensen links en mensen rechts van het bed liggen? Of zie ik een truc over het hoofd? Heeft iemand hier een tip voor?
Hvm
Hvm
hvm wijzigde dit bericht op 21-10-2013 21:02
Reden: t = d
Reden: t = d
% gewijzigd
maandag 21 oktober 2013 om 20:59
maandag 21 oktober 2013 om 21:01
@Frizzy, dat kan. Maar dan ligt er tussen mij en mijn man een aansluiting en een bedieningspaneel van de ED. Is toch niet erg gezellig als je elkaar even wilt knuffelen oid.
Dit is trouwens mijn eerste ED, en ik sta hier echt van te kijken. Had hier eigenlijk niet op gerekend. Dacht echt serieus dat je toch wel het ding aan beide kanten van het bed zou kunnen gebruiken.
Hvm
Dit is trouwens mijn eerste ED, en ik sta hier echt van te kijken. Had hier eigenlijk niet op gerekend. Dacht echt serieus dat je toch wel het ding aan beide kanten van het bed zou kunnen gebruiken.
Hvm
maandag 21 oktober 2013 om 21:04
@Fame; Dat had ik ook gedacht, en ook bekeken. Maar aan de kant die onder ligt als links links ligt, en rechts rechts, zit een naad waar hij met de naaimachine gestikt is. Dan lig je dus met je schouder op een naad. Ook niet comfortabel volgens mij.
Anders denk ik dat ik hem maar terug ga brengen. En dan idd maar even bij de Action ga kijken hoe die in elkaar steekt. En waar de stekker zit natuurlijk.
Hvm
Anders denk ik dat ik hem maar terug ga brengen. En dan idd maar even bij de Action ga kijken hoe die in elkaar steekt. En waar de stekker zit natuurlijk.
Hvm
maandag 21 oktober 2013 om 23:25
Ik heb ook de ED van de LIDL gekocht...
Snap niet wat je bedoelt met de naad...want ik heb helemaal geen naad als ik hem om zou draaien........
Bij mij zat trouwens wel de stekker er al in terwijl je volgens gebruiksaanwijzing die er zelf in moest klikken en ik vind hem ook niet erg warm tot op heden....( voeten en lichaam op stand 9)??
Is dat normaal?Omdat de stekker er al in zit twijfel ik nu dus of dit niet een terug gebracht exemplaartje is want tot op heden is hij echt niet erg warm en hij staat nu al bijna uur aan.....
Snap niet wat je bedoelt met de naad...want ik heb helemaal geen naad als ik hem om zou draaien........
Bij mij zat trouwens wel de stekker er al in terwijl je volgens gebruiksaanwijzing die er zelf in moest klikken en ik vind hem ook niet erg warm tot op heden....( voeten en lichaam op stand 9)??
Is dat normaal?Omdat de stekker er al in zit twijfel ik nu dus of dit niet een terug gebracht exemplaartje is want tot op heden is hij echt niet erg warm en hij staat nu al bijna uur aan.....
dinsdag 22 oktober 2013 om 23:51