Elektrische deken

17-10-2013 21:54 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het koud! En dan vooral in bed, nu al in oktober. En het vriest nog niet eens

Dus ik heb besloten een elektrische deken aan te schaffen. Na wat oriëntatie op internet, weet ik niet meer wat ik moet kiezen.

Je hebt ze van ¤ 20,- tot ¤ 200,- en echt veel verschil zie ik meestal niet. Oké, de een heeft wat meer standen dan de ander en sommige hebben nog een aparte voetenzone.

Maar waar moet je nou op letten bij het kopen van zo'n deken? En heeft iemand goede ervaringen met een bepaald merk / type?
Ik heb 3 katten op bed liggen, beste ED ever
quote:mika65 schreef op 19 oktober 2013 @ 00:28:

Ik heb 3 katten op bed liggen, beste ED ever Mijn kat houdt ook van ED, best of both!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
heb een man.

Oke, fris ruikt ie niet, maar hij is wel warm
Kan iemand mij een tip geven? Heb vanmiddag een ED bij de Lidl gekocht. ZIet er heel mooi uit. Alleen de stekker zit aan de verkeerde kant. Die komt nu in het midden van het bed. Dat is natuurlijk niet handig. Ondersteboven (voeteneind boven) kan niet. omdat het een ED met aparte warmtezone voor de voeten is, en over de hele lengte van het bed, waardoor de bovenkant (waar het kussen is) niet verwarmd is. Als ik hem ondersteboven (kant tegen matras naar kant van dekbed) leg heb ik een grote stekker en een dikke naad in mijn schouder. Ik snap hier niks van. Weet zo'n producent niet dat er mensen links en mensen rechts van het bed liggen? Of zie ik een truc over het hoofd? Heeft iemand hier een tip voor?

Hvm
hvm wijzigde dit bericht op 21-10-2013 21:02
Reden: t = d
% gewijzigd
2x is niet nodig.

Hvm
Ik begrijp je niet helemaal, maar breng hem terug en haal er 1 bij de Action voor 9 euro deze week. Geen aparte voetenzone, maar prima Ed.
Volgens mij heb je gewoon een verlengsnoer nodig.
Ik snap ´m denk ik. Draai hem om, niet voeteneind boven, maar links naar rechts en rechts naar links, dan ligt je deken gevoelsmatig ondersteboven, maar daar waar het snoer zit aan de zijkant van je bed.
@Frizzy, dat kan. Maar dan ligt er tussen mij en mijn man een aansluiting en een bedieningspaneel van de ED. Is toch niet erg gezellig als je elkaar even wilt knuffelen oid.

Dit is trouwens mijn eerste ED, en ik sta hier echt van te kijken. Had hier eigenlijk niet op gerekend. Dacht echt serieus dat je toch wel het ding aan beide kanten van het bed zou kunnen gebruiken.

Hvm
@Fame; Dat had ik ook gedacht, en ook bekeken. Maar aan de kant die onder ligt als links links ligt, en rechts rechts, zit een naad waar hij met de naaimachine gestikt is. Dan lig je dus met je schouder op een naad. Ook niet comfortabel volgens mij.

Anders denk ik dat ik hem maar terug ga brengen. En dan idd maar even bij de Action ga kijken hoe die in elkaar steekt. En waar de stekker zit natuurlijk.

Hvm
Ik heb ook de ED van de LIDL gekocht...

Snap niet wat je bedoelt met de naad...want ik heb helemaal geen naad als ik hem om zou draaien........

Bij mij zat trouwens wel de stekker er al in terwijl je volgens gebruiksaanwijzing die er zelf in moest klikken en ik vind hem ook niet erg warm tot op heden....( voeten en lichaam op stand 9)??

Is dat normaal?Omdat de stekker er al in zit twijfel ik nu dus of dit niet een terug gebracht exemplaartje is want tot op heden is hij echt niet erg warm en hij staat nu al bijna uur aan.....
Ja hoor toe maar, hier gaat het klimaat dus aan ten onder! Al die aso eco terroristen met hun elektrische dekens!! We zijn hier niet in Siberie dames!

Zodra GroenLinks aan de macht komt gaan jullie allemaal vijf jaar de cel in!

Oh dan ga ik voortaan toch maar iets anders stemmen.
Jeetje, nu al een elektrische deken aan? Het is zomer! Hoe moet dat met jullie als het écht koud wordt, zeg zo'n 30-35 graden kouder dan nu?
quote:Trotter schreef op 22 oktober 2013 @ 08:00:

Jeetje, nu al een elektrische deken aan? Het is zomer! Hoe moet dat met jullie als het écht koud wordt, zeg zo'n 30-35 graden kouder dan nu?Dan zetten we de deken gewoon een standje hoger!
Ja hoor! Op de warmste hersftdag ever heb ik em aangesloten, vreselijke rugpijn en daar help ie dus ook heel goed voor...
Ik gebruik em denk ik 9 maanden van het jaar.
*zucht*

Door jullie moet er weer een extra kolencentrale bij worden gebouwd hoor!

Liggen jullie huisdieren soms ook op zo'n ding?

Vroeger waren de mensen nog gewoon blij met een warme kruik!

*probeert iedereen een duurzaamheids schuldcomplex aan te praten*

Niks complex. Ik lijd vaak genoeg kou, besparen doe ik wel weer op andere dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven