En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Vanmiddag hebben Kleine Kees, Kootje de Beer en De Grote Dikke Berenpoes en ik Lotje uitgelaten.

Ik was als de dood dat ze 'm weer zou smeren, dus ik ben met haar meegegaan naar buiten toen ze overduidelijk moest plassen e.d.

Ze ging regelrecht het grote veld in aan de overkant van ons huis en ging daar eens even fijn een stukje graven en poepen e.d.

Intussen stonden wij allemaal aan de andere kant van de sloot naar haar te kijken.

De poezen keken me vragend aan, wat of dat we gingen doen leken ze zich af te vragen.

Na 10 minuten een beetje rondhangen bij de waterkant, af en toe tussen haar wimpers door naar ons gluren, had Lot er weer genoeg van en kwam naar onze kant van de sloot.

In optocht liepen we naar huis en gingen naar binnen.

Ze ligt al weer uren in haar mand te ronken.

Op deze weergaloze manier....

Hahaha, je ziet geen begin en geen eind! Ik krijg nu wel heel erg veel zin om mijn handen in dr te begraven en lekker te gaan kriebelen. Wederom een mooie foto.

Wil ze echt helemaal niet meer op de bak of deed ze dat ook al niet? Lijkt me wel een beetje lastig nu.

De foto's van vanochtend nu ook eindelijk bekeken. Man, die groeit als kool zeg! Hij is echt groot geworden, en wat een mooierd....
Haai meiden.

Mal,mooi stukje in de krant!

Niet vergeten om ons een seintje te geven als het zover is op tv!

MV ga jij nou nog naar de HHB?

(wij gaan morgen)

Gnagna,bezorgede moeder/oma poes Leo die meegaat haat kat te laten plassen

Heb je ook nieuwe foto's van Lot gemaakt,ben wel benieuwd....

Ratteke,hoest met hondennagel eigenlijk???
Ik was vanmiddag de schuur aan het opruimen met vriend (wat een feest als wij moeten samenwerken )

Kwam ook allemaal lijstjes tegen met oude foto's.

Foto's eruit en lijstjes naar de kringloop...maar anyway...daardoor weer foto's zitten kijken en zulke leuke van Isa een kittentje was.

Ga me er eens even in verdiepen hoe ik die kan inscannen en op de PC kan zetten (en spammen )

Vast een paar niet zo oude:

Nieuw tentje voor kerst 2008 gekregen

Toen we net verhuisd waren en de tuin nog een waar kattenparadijs was:

lekker op de tegels buiten:

Ah wat een leuke foto's. Ik heb er ook weer een paar nieuwe deze week. Eerst had ik geen zin om ze up te loaden om leuk hier te posten met zoveel vermiste katten. Maar van het weekend zal ik ze uploaden en kijken of er een leuke bij zit.

Bieb, ga jij morgen overdag of avond?

Jammer dat we van Bumper niet weten of de kat terug is gekomen.

Mariannanas, is de jouwe alweer terug? Is die van jou gechiped?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hebben jullie tips voor mij?

Julius speelt echt verschrikkelijk lomp met onze oude kater. Kater begint dan echt te krijsen van ellende. Ik ga hem dan toch maar corrigeren maar hij kan er niet mee ophouden dan. Dus dan gooi ik hem even in de andere kamer om af te koelen. Ik merk dat de kater er gestressed van raakt. Wat kan ik het beste doen als hij zo stout is? Ik snap dat ze de rangorde moeten regelen, maar hij is toch veel sterker en de kater doet zowat niks terug. Vind het zo zielig!
Stressed is just desserts spelled backwards
Juustum,nu kunnen we weer een beetje spammen,niets leuker dan lieve,grappige,rare foto's van onze diertjes

(nu nog de andere 2 katten weer op komen dagen...)

Ik ga morgen overdag MV
Ooh,zielig Mal..

Tja het beste schijnt toch te zjn het ze zelf uit te laten zoeken maar dat kan ik ook niet aanzien.

In de natuur zou dat waarschijnlijk inhouden dat de oude ruimte moet maken voor Julius en een ander plekkie zoeken...en dat kan nou eenmaal niet in één huis.

Ik loop hier ook altijd te scheidsrechteren en Bibi te beschermen voor Monster.... sja
Ja het lijkt erop dat de oudere kater niet terug vecht dus het moet duidelijk zijn wat de rangorde is.

Hier is het ook duidelijk, hier is het alleen spelen. Af en toe gaat Bo die ouwe Floyd pesten, dan geeft hij alleen zacht een tikje met zijn pootje zonder zijn nagels uit. Nagels in weet ik omdat hij laatst verkeerd mepte en op mijn hand een tikje gaf. Maar Floyd gaat dan gigantisch gillen en krijsen. Echt wat een acteur. Bo vind dat dan prachtig. Dan berisp ik Bo omdat hij het echt doet om te pesten. Ik zie het al van te voren, dan sluipt hij erheen, geeft een klein tikje en rent snel weg. En Floyd berisp ik dat hij zich niet zo moet aanstellen. Als ik Bo zie sluipen dan pak ik hem al eerder in zijn lurven. Gelukkig doet hij het maar 1x per dag, hij speelt de hele dag met Kane. Echt ook rollebollen en achter elkaar aan rennen door het hele huis. Zo leuk om te zien. Kan ik zo op de bank een uur naar kijken als die spelen. Zo lief.

Ja moeilijk advies te geven, je moet het zelf aanvoelen. Ik vind dat ik boven hun sta dus als ik nee tegen Bo zeg moet hij het ook niet doen. Hier hoeft dat maar met even stem verheffen en dan weten ze, ohoh, ik kan dat beter niet doen.

Oh Bieb, ik heb een avondkaartje.

Maar die keukenmandoline die ik zo graag wil zag ik net in het journaal, dus die staat er die man. Was een klein interview met die man, of bij boulevard ofzo.

Male wanneer is dat op tv? Ik heb geen tvgids.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hee Lé, k zag net de trailer van De gelukkige huisvrouw voorbijkomen. Je staat dr goed op hoor
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik wás aan het forummen (gisteren)

En toen ie weg moest werd hij kwaad...

sjacherijnig dominant geval.

Oh Bieb, dat smoelwerk van die kat !!!

Male, ik lees aandachtig mee want ik heb hier hetzelfde...

Bailey zit in de "tikkiejijbent'em" fase en besluipt Diesel en Nikki geregeld...vooral die laatste is daar niet bepaald van gecharmeerd..

Mr B weegt intussen al bijna 3 kilo en da's net zo zwaar als Nikki, hij vindt niets leuker dan uitdagen en als ie de kans krijgt gooit ie zich met z'n volle gewicht op mijn twee oudjes...

En ik maar denken dat Ragdolls zo lekker rustig waren ... not
Zo, ben weer bijgelezen en gekeken. Lekker, foto's...

Ik bemoeide me altijd wel met ruzies. Morgana werd vroeger zo ontzettend gepest door die andere twee. Als Morgie op de kattenbak zat dan ging Medusa er voor zitten. Zo van nahnahnanah jij komt er lekker niet meer ui-huit. Of heel sneaky achter de deur van de woonkamer gaan zitten en dan wachten tot Morgie nietsvermoedend de kamer binnen komt er gelijk boven op springen. Niet leuk meer.

Als Morgana dan eens wraak nam, ok, dat liet ik toe...

Met de poot van Tara is het weer helemaal goed. Ontsteking is weg. Ik voel nog niet echt dat er weer een nagel groeit. Misschien duurt dat gewoon heel lang. Geen idee eigenlijk hoe snel een hondennagel groeit.
quote:Poezewoes schreef op 18 februari 2010 @ 19:24:

Hee Lé, k zag net de trailer van De gelukkige huisvrouw voorbijkomen. Je staat dr goed op hoor Ik heb het ook gezien en ik weet nou nog niet wie Lé is....
Inderdaad: smoelwerk...

Hij kan zo lief zijn als een engeltje totdat iets hem niet aanstaat..

En Bailey zal wel wat energie kwijtmoeten en het is logisch dat het "spelletje" om wie de baas is,blijft,kan worden nu ook al wel begint.

Misschien veel met hem spelen om zn energie kwijt te kunnen?
quote:Ratteke schreef op 18 februari 2010 @ 19:42:

[...]

Ik heb het ook gezien en ik weet nou nog niet wie Lé is....

Ik heb de trailer ook gezien en denk dat ik het weet.(als die het is tenminste...want ging heeeel snel)

Maar heb Lé ook op hyves en daar ziet ze er wel veel mooier uit!!
MV ik heb gegoogled maar kom er niet achter, wat is in vredesnaam een keukenmandoline?

(misschien heb ik die ook wel heel hard nodig maar weet ik niet eens van het bestaan af )
quote:biebelie schreef op 18 februari 2010 @ 19:46:

[...]

Ik heb de trailer ook gezien en denk dat ik het weet.(als die het is tenminste...want ging heeeel snel)

Maar heb Lé ook op hyves en daar ziet ze er wel veel mooier uit!!Hmmm, zat ze in het gesticht de psychiatrische inrichting dan?
Nóg meer spelen ??

Kan m'n grote mensen baan wel opzeggen dan

Ik vind het zo sneu voor Nikki, zij werd vroeger door BamBam echt gepest en wat je verteld over voor de kattenbak zitten en achter de deur liggen..dat zijn precies de dingen die B momenteel doet...ik heb al gezegd dat ze die kleine maar een flinke knal moet verkopen ( als ze maar niets stuk maakt...de show is volgende week...)

Ben ik trouwens de enige hier die niet weet wat Lé doet of wie ze is ?
quote:Ratteke schreef op 18 februari 2010 @ 19:50:

[...]

Hmmm, zat ze in het gesticht de psychiatrische inrichting dan?Yep
quote:kat75 schreef op 18 februari 2010 @ 19:51:

Ben ik trouwens de enige hier die niet weet wat Lé doet of wie ze is ?Ja
Wouk maar effe weten
quote:kat75 schreef op 18 februari 2010 @ 19:58:

Wouk maar effe weten

Ze wil het je vast wel vertellen

Maar vinnik niet zo netjes als ik dat doe...
K heb ff gegoogled. Gezien!
Maakt ook niet uit joh en ik ben niet nieuwgierig hoor...ik wil gewoon graag alles weten

Wat Eleonora betreft, ik weet alleen dat ze een lieve toegewijde beesten en kindermamma is...is ook al heel wat toch ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven