En we tetteren door over onze dieren
maandag 15 februari 2010 om 22:16
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier

zondag 21 februari 2010 om 23:11
quote:Splinter02 schreef op 21 februari 2010 @ 23:07:
Even geheel off topic: er was hier iemand fan van Gare du Nord, toch? Op cultura 24 (digitaal kanaal) is nu een live concert bezig. Ik kende ze niet, maar gaaf!ja me me me me me!!!
Ga nu zoeken!
Even geheel off topic: er was hier iemand fan van Gare du Nord, toch? Op cultura 24 (digitaal kanaal) is nu een live concert bezig. Ik kende ze niet, maar gaaf!ja me me me me me!!!
Ga nu zoeken!
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 21-02-2010 23:33
Reden: kleurtje
Reden: kleurtje
% gewijzigd
zondag 21 februari 2010 om 23:13
zondag 21 februari 2010 om 23:45
TV maakt 5 kilo zwaarder, zeggen ze toch?
Goeie stem inderdaad! Leuk dat je haar gesproken hebt. Was je ook bij dit concert?
Pfff, het typt nu wel lastig! Ik heb net poes na 2 uur (!) van mijn schoot gezet om mijn laptop te halen (en weer even gevoel in mijn benen te krijgen ).
Nu is hij weer terug, ligt half op m´n laptop en bij elke zin die ik type, rekt hij zich even uit, steeds iets verder op m´n toetsenbord.
De draak.
Goeie stem inderdaad! Leuk dat je haar gesproken hebt. Was je ook bij dit concert?
Pfff, het typt nu wel lastig! Ik heb net poes na 2 uur (!) van mijn schoot gezet om mijn laptop te halen (en weer even gevoel in mijn benen te krijgen ).
Nu is hij weer terug, ligt half op m´n laptop en bij elke zin die ik type, rekt hij zich even uit, steeds iets verder op m´n toetsenbord.
De draak.
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 21-02-2010 23:48
Reden: oh ja, kleurtje!
Reden: oh ja, kleurtje!
% gewijzigd
zondag 21 februari 2010 om 23:53
Nee,ik heb geen idee waar dit concert was maar de bandsamenstelling is iets anders.(volgens mij is dit eerder)
Bij ons was geen trompettist maar een hele goede saxofonist!
Wij waren in Zwolle in het theater,hooguit 500 man gok ik wat er in die zaal kan...dus best knus.
En ze waren na het concert heel toegankelijk in de foyer.
(er staat in mn cd: per la belle Biebelie, en dan alle handtekeningen)
Fijn hé kat op schoot/laptop
Zo heerlijk handig...
Bij ons was geen trompettist maar een hele goede saxofonist!
Wij waren in Zwolle in het theater,hooguit 500 man gok ik wat er in die zaal kan...dus best knus.
En ze waren na het concert heel toegankelijk in de foyer.
(er staat in mn cd: per la belle Biebelie, en dan alle handtekeningen)
Fijn hé kat op schoot/laptop
Zo heerlijk handig...
zondag 21 februari 2010 om 23:54
quote:delphicat schreef op 21 februari 2010 @ 23:47:
Hee Bieb, schrijf je nu in koekiemonsterblauwe inkt? Om verwarring met andere koekjes te voorkomen? is tijdelijk om mijn off topic geklets een beetje minder te laten opvallen...
Waar het lichtblauw is kun je zo overheenstappen als je alleen dierengetetter wilt lezen.
Hee Bieb, schrijf je nu in koekiemonsterblauwe inkt? Om verwarring met andere koekjes te voorkomen? is tijdelijk om mijn off topic geklets een beetje minder te laten opvallen...
Waar het lichtblauw is kun je zo overheenstappen als je alleen dierengetetter wilt lezen.
zondag 21 februari 2010 om 23:58
quote:Splinter02 schreef op 21 februari 2010 @ 23:45:
De draak. Jij kreeg iig nog de kans om iets te typen:(
De draak. Jij kreeg iig nog de kans om iets te typen:(
maandag 22 februari 2010 om 00:01
quote:biebelie schreef op 21 februari 2010 @ 23:54:
is tijdelijk om mijn off topic geklets een beetje minder te laten opvallen...
Och, zo streng zijn we hier toch niet? Getetter mag over alles hier, hoor.
Ik kwam trouwens net een post van jou tegen op een ander topic, over jouw bijzondere band met je kat. Mooi om te lezen.
Ik heb ook zo'n band met Poef. Ik kreeg Poef in november 2000, en in april 2001 ging mijn negenjarige relatie stuk. Poef en ik dus samen naar een nieuw huisje.
In al die jaren samen hebben we zo'n hechte band gekregen. Ik zeg vaak dat hij mij vooral in die eerste tijd gered heeft van de waanzin Het is heerlijk om thuis te komen en gewoon hardop te kunnen kletsen zonder dat je gek bent.
Hij heeft mij er toen doorgesleept, en daarom zal ik hem nooit nooit nooit in de steek laten. Dat betekent wel dat ik bepaalde keuzes moet maken. Ik heb ooit een project van een paar maanden op de Antillen niet aangenomen bijvoorbeeld. Want ik kon nergens met Poef heen. Tja, dan is het jammerdebammer. Ik denk dat sommige mensen dat niet zullen begrijpen, en dat geeft ook niet. Als ik het maar snap
(Poef snapt er natuurlijk ook niks van, maar is na al die jaren nog steeds blij. En begint gelukkig ook weer een beetje bij te komen van de stress )
is tijdelijk om mijn off topic geklets een beetje minder te laten opvallen...
Och, zo streng zijn we hier toch niet? Getetter mag over alles hier, hoor.
Ik kwam trouwens net een post van jou tegen op een ander topic, over jouw bijzondere band met je kat. Mooi om te lezen.
Ik heb ook zo'n band met Poef. Ik kreeg Poef in november 2000, en in april 2001 ging mijn negenjarige relatie stuk. Poef en ik dus samen naar een nieuw huisje.
In al die jaren samen hebben we zo'n hechte band gekregen. Ik zeg vaak dat hij mij vooral in die eerste tijd gered heeft van de waanzin Het is heerlijk om thuis te komen en gewoon hardop te kunnen kletsen zonder dat je gek bent.
Hij heeft mij er toen doorgesleept, en daarom zal ik hem nooit nooit nooit in de steek laten. Dat betekent wel dat ik bepaalde keuzes moet maken. Ik heb ooit een project van een paar maanden op de Antillen niet aangenomen bijvoorbeeld. Want ik kon nergens met Poef heen. Tja, dan is het jammerdebammer. Ik denk dat sommige mensen dat niet zullen begrijpen, en dat geeft ook niet. Als ik het maar snap
(Poef snapt er natuurlijk ook niks van, maar is na al die jaren nog steeds blij. En begint gelukkig ook weer een beetje bij te komen van de stress )
maandag 22 februari 2010 om 00:06
Ik ben ook bang dat anderen niet begrijpen wat Isa voor mij betekent.
Daarom zat ik te aarzelen of ik het op durfde te schrijven..
Dat ik niet automatisch mijn partner op nr 1 zet
(maar dat komt ook omdat wij niet zo soepeltjes gaan....)
Fijn dat jij Poef had in een vergelijkbare situatie!
(kon ie niet mee naar de Antillen? das wel zonde hoor..)
Daarom zat ik te aarzelen of ik het op durfde te schrijven..
Dat ik niet automatisch mijn partner op nr 1 zet
(maar dat komt ook omdat wij niet zo soepeltjes gaan....)
Fijn dat jij Poef had in een vergelijkbare situatie!
(kon ie niet mee naar de Antillen? das wel zonde hoor..)
maandag 22 februari 2010 om 00:09
Delphi, wat ontzettend mooi om te lezen hoe jij over Poef denkt. En dat je dus zelfs een project voor hem niet hebt aangenomen. Dachten maar meer mensen zo, zo vaak wordt er zo makkelijk van huisdieren afstand gedaan.
Hier idem dito met Fido hoor, ik heb een behoorlijk heftige periode in mijn leven gehad in het verleden (baan kwijt, relatie ineens over, daardoor huis kwijt en weer bij mijn ouders wonen - met Fido) en zonder Fi was ik echt gek geworden. Hij is dus enorm speciaal voor mij. Puk (en in het verleden Joep) is ook ontzettend leuk en lief en ik zou hem nooit meer kwijt willen maar wat ik met Fido heb, stijgt daar ver bovenuit. Hij is echt mijn maatje.
Hier idem dito met Fido hoor, ik heb een behoorlijk heftige periode in mijn leven gehad in het verleden (baan kwijt, relatie ineens over, daardoor huis kwijt en weer bij mijn ouders wonen - met Fido) en zonder Fi was ik echt gek geworden. Hij is dus enorm speciaal voor mij. Puk (en in het verleden Joep) is ook ontzettend leuk en lief en ik zou hem nooit meer kwijt willen maar wat ik met Fido heb, stijgt daar ver bovenuit. Hij is echt mijn maatje.
Ik ben mijn eigen bananenschil
maandag 22 februari 2010 om 00:10
quote:Parasol schreef op 21 februari 2010 @ 23:58:
[...]
Jij kreeg iig nog de kans om iets te typen:(
Haha, ja dat is waar! Die van jou pakt het rigoreuzer aan!
Mooie foto's heb je geplaatst trouwens! Echt schattig, die wit-met-zwarte koppies. Daarin lijken ze dan een beetje op elkaar.
Maar uh... een speelwortel??
[...]
Jij kreeg iig nog de kans om iets te typen:(
Haha, ja dat is waar! Die van jou pakt het rigoreuzer aan!
Mooie foto's heb je geplaatst trouwens! Echt schattig, die wit-met-zwarte koppies. Daarin lijken ze dan een beetje op elkaar.
Maar uh... een speelwortel??
maandag 22 februari 2010 om 00:13
Ik vind het dapper dat je het hebt opgeschreven, Bieb. En jammer dat je niet zo lekker gaat met je vriend.
Tja, katten kunnen veel troost bieden in rotsituaties. En dat probeer ik nu ook weer terug te doen voor hem.
Nee, mee naar de Antillen was geen optie. Ik zou daar een appartement delen met allerlei collega's, dan moet iedereen daar heel goed op willen letten, het leek me te veel risico. En als je daar je poes kwijtraakt...
Tja, katten kunnen veel troost bieden in rotsituaties. En dat probeer ik nu ook weer terug te doen voor hem.
Nee, mee naar de Antillen was geen optie. Ik zou daar een appartement delen met allerlei collega's, dan moet iedereen daar heel goed op willen letten, het leek me te veel risico. En als je daar je poes kwijtraakt...