En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Oh, je Pers is dus een dame. (ik zei 'hij')

Its, katten zijn daar heel goed in hè!! Kijken alsof ze zelf ook niet snappen waar die troep INEENS vandaan komt.

Er schiet me ineens een verhaal uit zo'n kattenverhalen-bundel te binnen: de schrijver had een zak kalk bovenaan de trap gezet om te klussen en zijn 2 katten (Siamezen) waren daar aan gaan peuteren... vervolgens probeerden ze heel hard al die kalk weer van hun vacht te wassen met als gevolg dat hij dus bovenaan de trap 2 half versteende katten tegenkwam
Ik ben mijn eigen bananenschil
die pers in de schaal is echt cool
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ja, die blik ja, Bengelie, is een juiste omschrijving. Ook zo mooi als ze ergens van af vallen hoe ze zich gaan wassen. En als ik ergens iets hoor vallen, kan ik er vanuit gaan dat de kat die als eerste komt aan gerend er iets mee te maken heeft, al kijkt die nog zo onschuldig...

Jullie kennen simon's cat wel toch? Die man heeft ook katten, dat kan niet anders..
I can do anything i want, and so can you....
Mijn pers kan niet echt springen, nu al beter maar overspringen is nog steeds een iqpuntje te hoog voor haar.

Heb mezelf vroeger een breuk gelachen als ze weer eens op een randje stond, haar kont omhoog kop omlaag heen en weer bewegend, van die bijna springbewegingen maken en dan uiteindelijk omdraaien en toch niet springen... soms duurde het wel een kwartier. Je kon me opvegen!
Hahaha, ik zie het zo voor me. Ik had zo'n kat die nogal vaak misstapte, van de bank naar de tafel wilde springen en mis sprong, van de bank afliep als ie net even achterover keer tijdens het lopen, ik lach me zo vaak helemaal rot om die katten, en dan kijken ze ook weer alsof het heel normaal is waar ze mee bezig zijn
Hahahaha, heerlijk al die verhalen!

Onze poes vroeger thuis kon ook helemaal debiel en met kromme staart en rare sprongen de schuur in racen om dan vervolgens weer doodbedaard naar buiten te komen met een gezicht van 'dat was ik niet'
Annekeg, wat klinkt Calgary + omgeving trouwens fantastisch! Het is dat het zo ver weg is, anders zou ik er ook wel willen wonen
quote:annekeg schreef op 03 maart 2010 @ 20:55:

Is Biebelie soms de naam van jullie Hyves groep?

nee hoor,das te veel eer...
En geweldig dat jullie nog steeds poffie drinken Olijf.

(wij hebben nog steeds gasroom op het ijs maar dat komt door neefje...die inmiddels 15 jr is en er niet meer om kan lachen)

Geweldig die pers in die schaal!!

En Canada= Wauw!!!

Mijn zus is er vorig jaar geweest bij een geemigreerde vriendin en heeft zulke geweldige dingen,diere,natuur gezien.

Gewoon bruine beren in het wild!!
Leuk om weer even herkenbare verhalen over katten te horen.

Ik ga nu eten, Loki knuffelen en slapen. Loki slaapt niet meer heel de nacht op de slapkamer, omdat ie nu begint te spelen met de katten valt ie na het spelen soms in slaap in de woonkamer. Hij is wel heel heftig aan het spinnen voortaan, leuk om te merken hoe hij zich elke dag meer op zn gemak gaat voelen en steeds meer zn karakter daardoor gaat tonen.....

Welterusten
Trusten Miek!
een biebs hyves, waar kan ik lid worden
quote:biebelie schreef op 03 maart 2010 @ 21:28:

En geweldig dat jullie nog steeds poffie drinken Olijf.

(wij hebben nog steeds gasroom op het ijs maar dat komt door neefje...die inmiddels 15 jr is en er niet meer om kan lachen)

15 jaar is natuurlijk ook wel een gevaarlijke leeftijd om met dat soort domme dingen uit je kleuterjaren geconfronteerd te worden hè!!
Haha,Its,je weet waar je me kunt vinden

Inderdaad Olijf,neefje is al druk met verkeringen enzo...dan is dat helemaaal niet meer cool hé.

(koekjes mogen we ook al geen koenga's meer noemen...)
quote:itsme26 schreef op 03 maart 2010 @ 21:39:

een biebs hyves, waar kan ik lid worden Als ik op mijn to do-lijstje 'Bieb' schrijf, moet ik ook altijd aan jou denken, Biebje!
quote:biebelie schreef op 03 maart 2010 @ 21:44:

Haha,Its,je weet waar je me kunt vinden

Inderdaad Olijf,neefje is al druk met verkeringen enzo...dan is dat helemaaal niet meer cool hé.

(koekjes mogen we ook al geen koenga's meer noemen...)Flauw neefje hoor hahaha
Hoe wordt ik lid van jullie Hyves groepje?
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Woehaha Bieb, ik zie jouw dodelijk beledigde neef (en geen neefJE ) helemaal voor me!! Mijn nichtje sprong als puberT ook uit haar vel als we 'dank je wauw' zeiden (wat ze dus ooit als 3 jarige hummel zei toen ze een kadootje kreeg van mijn moeder)

Dat was inderdaad zo NIET-cool

Ik bedenk me nu ook hoe mijn andere nichtje verstijfde toen ze een jaar of 13/14 was en sokken kreeg met het familie-sinterklaas feest. SOKKEN!!! AAARGH!!! Die moet je over die rare VOETEN aandoen, schaam schaam.
quote:annekeg schreef op 03 maart 2010 @ 21:48:

Hoe wordt ik lid van jullie Hyves groepje?Zoek ons maar even op ******
Ooh,heerlijk hé nichtJES en neefJES

Ik heb ook nog een nichtje van bijna 14 en die is zwaar aan het puberen..zo van het ene het andere moment van giechelen en slappe lach naar vreselijk kwaad.

En zich schamen voor haar moeder en tante (en ik was altijd de coole tante )
Je wordt wel weer een coole tante hoor Bieb!
Ooh ben ik nog steeds

De jongste van mijn zus is 9 jr en die vind me voorlopig nog wel even tof!

Toen ik haar een jaar of 4 geleden een keer van de gym haalde riep ze heel hard in de kleedruimte waar alle aankleedpapa's- en mama's bij waren: "Dit nou mijn tante!! die met die vette tattoo en die tongpiercing!!

(ik wou dat er toen een gat in de grond kwam waardoor ik kon verdwijnen)
ik heb nog relatief jonge neefjes, die vinden me nu nog stoer en cool. Maar hoe lang dat nog duurt

Ze zijn in ieder geval geweldig met de cavia's. Om even bij de dieren te blijven. Ze gaan heel stil zitten (Doen ze anders nooit) en gaan ze heel voorzichtig aaien
Hee Its,nou snap ik ook dat jij zo makkelijk bij de meet kan zijn
haha, ja het is thuiskomen voor mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven