En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Op mijn werk is het ten strengste verboden om te interneppen!!

Hooguit als er echt echt echt niets te doen is mogen we op nu.nl of telegraaf.nl...

gemiereneuk vind ik het..
Katten...zucht...wat zijn ze toch vreselijk eigenwijs allemaal.

Snappen jullie nu waarom dat geweer aan de muur hangt??
Ik ben mijn eigen bananenschil
En de stof van de bank is heeeel stevig en bovendien nog extra behandeld met spulletje. Gelukkig zijn de Poekels niet van die krabberts.

Ja, en arme arme Robo, ze blijft ook constant in mijn gedachten zitten. Alles wat je wilt zeggen, klinkt ook ineens zo leeg.
Een topic om over mijn schatjes te praten, het bestaat echt! Mag ik meebabbelen... Ik heb drie poezen en een kater. Ieder zo anders en toch zo leuk.
Tuurlijk mag je meebabbelen Bengelie, gezellig, wees welkom!!
Dank je wel!

Zal wat uitgebreider mijn belhamels voorstellen.

Heb twee zusje van bijna 7, een pers van 5 en een asielkater van 5 jaar oud.

Ik zag wat banken voorbijkomen? Die van ons is na drie jaar ook erg lelijk aan het worden... vriend knipt regelmatig de haartjes bij maar toch.
het bengelie, welkom. En klest zoveel als je wilt. Ook van fotos kunnen we geen genoeg krijgen....
I can do anything i want, and so can you....
Dag dames!

Ik ken Robo niet, maar zag de naam wel vaak op het forum voorbij komen. Verschrikkelijk nieuws dat je niemand toewenst. Ik kan me niet eens voorstellen wat er allemaal in haar hoofd om zal gaan nu:(

@Olijf: wat een mooie bank:) Wij zitten hier thuis op authentieke gekregen ikeabanken waar ik heel blij mee ben, maar die sinds de komst van de katten toch wel wat van hun glorie zijn verloren;) Maar dat is een bekend probleem lees ik hier haha.

@Splinter: Wat klote zeg, wachten of je wel of niet mag blijven....blegh. Gelukkig kun je eerst je kop in het zand water steken.

@Delphicat: fijn dat de prof je serieus neemt;) Heb op hyves ook even gelezen. Gebied klinkt erg interessant. Alle begin is moeilijk maar na zijn positieve feedback moet het toch makkelijker zijn om weer vooruit te kunnen! En ja, de spierpijn is killing me op dit moment haha, maar ik ben weer volledig op de hoogte van separaties en uit bedreigende situaties wegkomen!

@MV: Je moet je niet schuldig voelen maar dat is zo makkelijk gezegd. Ik herken het gevoel volkomen al was het dan niet lichamelijk bij mij. Mijn vader had een hartinfarct gehad wat gelukkig goed is afgelopen maar ik voelde me schuldig tegenover de vriendin die als eerste belde wiens schoonvader op sterven lag. Het siert je dat je je eigen pijn en verdriet opzij wilt zetten in deze maar dat maakt niet dat het minder belangrijk is.

@Bieb: Jij ook in een vervelende werksituatie. Ben je al op zoek naar iets anders, in de trant van laten we de ellende maar voor zijn?

Oh ja en per ongeluk inloggen bestaat niet! Zodra ik op mijn werk ben, ben ik echt verstoken van contact met de buitenwereld. Geen internet, mobiel uit.....dus ik kom ook niet in de verleiding:)

Ik ben vast nog een hoop dingen vergeten, maar het is bijna niet te doen als je een paar uur niet gelezen hebt haha.
Ik heb net even wat nieuwe fotos van Loki gemaakt. Komen ze hoor..

Mooie blauwe oogjes

ik heb het idee dat ie een heel subtiel streepjes patroon bij zn points heeft. Hij heeft ook die witte pootjes en vlek naast zn neus, erg apart

Mooi van dichtbij

Eentje om het af te leren
Wow Miek, wat een mooie blauwe oogjes! Blijven ze zo helder of worden ze nog iets donkerder?? Prachtig beestje hoor!
Wat is het toch een prachtige beestje! En die vlek is bij zijn neus is echt leuk, maakt hem bijzonder....net alsof hij van de melk heeft lopen snoepen hihi.
Hij ligt ook zo verzaligd te luieren, om jaloers op te worden.
Zo hangen die twee van mij er nu bij:

Daarstraks kreeg Fido een hoestbui en toen schudde dat hele hangding op en neer
Haha, Olijf! Straks valt die overrijpe appel nog van de boom
Olijf dat ziet er ook al zo gezellig uit!
Wat een beessie is die Loki toch, heerlijk! En zie ik nou goed dat hij flinke achterpoten heeft? Heeft mijn poef ook namelijk. Kan hij lekker mee stampen
Wat een leuke katten! Een ligt hier in de nieuwe poef, een in het hangmandje een zal wel beneden naar een muur liggen staren en de man houdt alles in de gaten hahaha.

Onze stoere man is een beetje onderdrukt hier door al die vrouwen.
Ik zit helemaal te glunderen hier, ik ben ook helemaal blij met hem, is een goede beslissing geweest.

Ik vind zn vlekje ook zo leuk, hoort dan wel niet bij een siamees maar ik vind het wel wat hebben.

Zn oogjes blijven wel zo blauw denk ik, zn vacht kan nog tot 1 jaar donkerder worden dus dat is een verassing. Zn poten zijn inderdaad erg groot, was me ook al opgevallen. Ik hoop dat dit betekent dat hij een flinke kater word.
Ik vind het zo leuk als katten samen slapen maar dat doen deze niet echt, al merk ik dat Luna dat soms wel wilt, dus ik hoop dat zij en Loki elkaars vriendjes worden en samen slapen. Ze begint al een beetje te spelen, nog 2 weken en dan racen ze door de kamer denk ik. Een spoor van vernieling achterlatend.,
Ja, wel gezellig hoor, 2 van die katten die op ooghoogte hangen (af en toe moet ik het mandje weer even wat terug buigen, want er ligt wel bijna 11 kilo in natuurlijk)

Hier hebben ze trouwens ook van die broer konijn-voeten.
Er liep een vreemde kat door de tuin, wel een hele leuke, wit met gestreepte vlekjes, veel wit en een wit puntje in de staart. Misschien van de nieuwe buren......poesjes helemaal stand-by, weer als ouwe wijven voor het raam...
Er valt intussen links en rechts wat uit (foto helaas ietsie bewogen, moest grinniken)

Zusjes slapen zelden samen maar beide wel weer met de pers. Heel schatje al dat haar. Kater begint langzamerhand steeds dichter tegen de andere aan te liggen. Begint ook steeds socialer te worden.
Hier liggen Bibi en Dimitris wel bij elkaar maar niet tegen elkaar..

Mooi die uitpuilende hangmat met poezen van Olijf !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven