En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Fido heeft het intussen ook voor gezien gehouden, die moest z'n buik iets teveel bij elkaar houden naar zijn smaak
Ik ben mijn eigen bananenschil
Haha, die zwarte ligt er bijna uit, grappig
I can do anything i want, and so can you....
Zo ligt Balthasar naast me te slapen, trots op zn dikke buik

Nu is ie wakker trouwens, vriend is thuis....loki miauwend.....liiiiieeeef*
Olijfje, de bank is leuk!! En de poezenfoto's nog leuker , die kont over de rand, helemaal geweldig.

Miek, Loki ontwikkelt zich echt ook tot een hele mooie kat en die ogen: prachtig.

Ik liep net langs een dierenwinkel en daar zaten toch zulke leuke konijntjes

Ik ga maar snel iets te eten maken, zou zo terug gaan en er 1 meenemen (of 2). Maar helaas geen hok meer en eigenlijk moeten ze dan ook buiten, met een lekkere loopren.
Wat een mooie foto's weer.

Hier zijn ze hetzelfde hoor, we hebben een bank die echt roept "kom mij krabben". Nee roepen werkt niet meer. Wij gooien nu gewoon meestal iets richting de kant waar ze staan (zonder te raken hoor) en dan schrikken ze voor even

ik zal straks weer eens kijken voor wat foto's van de poezels en caafjes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:miek221 schreef op 03 maart 2010 @ 15:57:

[...]

katten, zucht. als die van mij op het aanrecht zitten ga ik eerst roepen, nog een keer roepen, klap in de handen of stamp met de voeten erbij, schijnbeweging, en dan sta ik op. maar ze weten als ik opsta en ik op tijd bij ze ben dat ze dan een tik op de billen krijgen (doet ze ook helemaal niets meestal) maar dan zijn ze iig snel weg. Haha, fijn, deze spiegel! Ik doe echt precies dezelfde handelingen in precies dezelfde volgorde. Die katten zitten ons waarschijnlijk gewoon uit te lachen. Het ergste is dan als Sil bijvoorbeeld zijn nagels in de bank zet en dan heel brutaal achterom kijkt of ik het wel zie. Hij zit je dan gewoon recht aan te kijken, het mormel!!
Blij dat ik niet de enige ben
Oh, die foto's!

Bengelie, welkom!

4 katten, ik ben jaloers. Leuk dat je mee komt tetteren. We willen naast getetter ook foto's zien hè. Veel!

Ben gelukkig weer lekker thuis.

Bij ons op het werk mag je wel internetten. Sterker nog, laatst kregen we een mail van de systeembeheerder met de vraag om op bepaalde momenten, als het netwerk zwaar belast moet worden, niet meer naar Youtube of Farmville te gaan.

WTF, dat geloof je toch niet, dat dat een officiële vraag is?! Kennelijk gebeurt dat dus gewoon open en bloot.

Nou, en sindsdien ga ik dus ook maar af en toe naar het forum tijdens het werk.
Ik internet alleen als ik niets te doen heb, maar dan is het vooral forummen omdat ik daarmee makkelijk switch, als er bv een telefoontje komt of dat iemand komt laden ofzo...

Ierts over de dieren, doen niet veel nu, Loki sloopt en de rest slaapt
Mijn pers ( niet de slimste van het stel)

En mijn katertje

Twee van mijn katjes. 4 is erg leuk, zou er nog best wel één bij willen hebben maar...vriend is verstandig en zegt nee hahaha
Wat een moppies!
Kater is nog een verhaal. Vriend en ik kregen een relatie. Ik had toen 3 katten. Wilde samen een kat halen. En wilde eigenlijk een grote dikke knuffelkater... eindigde we met een klein schuw katertje, ik nog denken dat groeit nog wel, hij was nog geen jaar toen.Hij is geen centimeter gegroeid hahaha. Is nu de kleinste in huis.
Wat is dat toch met katten die zich in te kleine doosjes, schaaltjes of wat dan ook proppen, en dan ook nog eens kijken alsof ze willen zeggen, dit past prima.
Achgossie!
quote:miek221 schreef op 03 maart 2010 @ 20:25:

Wat is dat toch met katten die zich in te kleine doosjes, schaaltjes of wat dan ook proppen, en dan ook nog eens kijken alsof ze willen zeggen, dit past prima.Er staat hier nu een schoenendoos, daar gaan ze dan ook inzitten en kijken recht vooruit. Lijkt altijd alsof ze zo weg willen varen. Hilarisch
Hallo allemaal,

Hier ook weer wakker, ondertussen zelfs lunch tijd!

Vanavond weer werken maar nu zit ik gezellig omringd door mijn beesten in mijn kantoortje.

Ze liggen allemaal lekker te slapen. Sanna en Hopper liggen te dromen, elke keer van die geluidjes en Sanna droomt blijkbaar van een marathon want al zijn poten bewegen, geen gezicht.

Toulouse ligt achter mij in mijn nek, dat is zijn lievelingsplekje.

Die ligt graag ergens opgerold tussen terwijl zijn zusje altijd de ruimte nodig heeft om languit te gaan liggen.

Moet altijd terugdenken aan mijn vader als ik honden op hun rug zie liggen. Mijn vader had onze hond aangeleerd om als hij "hoe doen de hoertjes van Hengelo?" zei op de rug te gaan liggen. Niet dat mijn ouders zo pervers waren maar het was wel grappig. Onze parkiet vroeger had een splaakgebrek en zei in plaats van "Pietje kusje" "Pietje ku*je". Konden wij echt niks aan doen...

Hier schijnt trouwens al weken het zonnetje. Dat is het mooie van Calgary, wij hebben een enorm aantal zonuren per jaar en soms als het 's ochtends nog vriest kunnen we toch al lekker buiten zitten. Puur genieten.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
quote:Bengelie schreef op 03 maart 2010 @ 20:27:

[...]

Er staat hier nu een schoenendoos, daar gaan ze dan ook inzitten en kijken recht vooruit. Lijkt altijd alsof ze zo weg willen varen. Hilarisch

Wij hebben Joep (onze vorige kat dus) eens onder de kast vandaan moeten peuteren. Als ukkie kon 'ie er makkelijk onder maar op een gegeven moment paste het niet meer. Hij had zich er toch onder gewurmd en zat vervolgens klem

Fido propt zich ook altijd in het kleinste doosje en dan idd hardnekkig kijken dat het heeeerlijk zit. Ook op elk snippertje papier wordt heerlijk gelegen.

Maffe beesten blijven het. Heerlijk.
*verhuist nu naar Calgary* (alhoewel het hier vandaag ook stralend was)

Annekeg, hoe kom je eigenlijk in Canada verzeild? Getrouwd met een Canadees, of voor werk of voor de leuk?

Is Toulouse naar dat ene katje uit de Aristocats vernoemd? (trouwens een erg leuke stad, maar dat terzijde)

En proest, een parkiet met een spraakgebrek Alhoewel, ik bedenk me nu dat die van mij geen 'kopje koffie' maar popje poffie zei (mijn moeder vraagt dus ook nog altijd of we poffie willen )
wat het ook goed doet, is van de proppen papier die in nieuwe schoenen zitten. Die had ik van de week op de trap laten liggen. Toen ik terug kwam, lagen er allemaal kleine stukjes papier en zaten mijn katten boven aan de trap te kijken alsof ze zelf ook pas zagen dat er papiertjes lagen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bengelie, die foto van je Pers in die schaal vind ik geweldig trouwens. Hij kijkt echt van 'lach niet'!
Zit hier met een glimlach te lezen, het is zooo herkenbaar allemaal. Katten zijn echt een huisdier apart, maar ik vind ze gaaf. Ik bedacht me ook bij Loki, voor ik hem ophaalde, dat ik gewoon best wel wat geld ging neerleggen voor een klein monster wat me nachten uit mn slaap zou houden, heel mn huis zou slopen en alles zou terorriseren, maar toch deed ik het graag en ben ik het geld allang vergeten.

Ik ontdekte vandaag dat Loki zo fanatiek met mn dreads speelt dat er eentje een beetje gerafeld was geworden aan de onderkant, maar opnieuw inhaken dan...
Wij zijn 6 jaar geleden, met Oud en Nieuw na de oliebollen en het vuurwerk, met het hele gezin ge-emigreerd. Ik heb altijd "iets" gehad met Canada. En mijn man is gelukkig, net als ik en tegenwoordig ook de kids, heel erg avontuurlijk.

De natuur is hier zo mooi, we wonen op een uurtje rijden vd bergen. Ons huis staat op een heuvel en we kijken over heel Calgary heen. Op mijn hyves staan wel wat foto's.

Is Biebelie soms de naam van jullie Hyves groep?
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Ik zou soms zo graag Pinkeltje willen zijn. Kunnen praten met mijn beesten, begrijpen wat ze mij willen vertellen, wat er in hun koppies omgaat...
Mijn twee zusjes hebben ook mooie tics. Die zijn verslaafd aan plastic. Tasjes zijn hier ook niet veilig. De oudste maakt zelfs kastjes open om bij de negatieven uit te komen geweldig.

Ik wil ook naar canada!
quote:Olijfje_ schreef op 03 maart 2010 @ 20:38:

Bengelie, die foto van je Pers in die schaal vind ik geweldig trouwens. Hij kijkt echt van 'lach niet'!

Is ze een ster in. Heb nog ergens een foto van toen ze geschoren was... ze schaamde zich toen, heel schattig. Maar altijd die "Wat? Is er iets geks?" blik.

Ene zusje is nu op mijn arm gaan liggen.... dat tiept natuurlijk veel makkelijker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven