En we tetteren door over onze dieren
maandag 15 februari 2010 om 22:16
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
woensdag 24 februari 2010 om 22:20
Als ik het plaatje wil bekijken krijg ik opeens deze melding:
Forbidden
You don't have permission to access /Smilies03=+/AF1CatR0087HL4.gif on this server. www.elstopsis.nl
Zegt genoeg.
Forbidden
You don't have permission to access /Smilies03=+/AF1CatR0087HL4.gif on this server. www.elstopsis.nl
Zegt genoeg.
woensdag 24 februari 2010 om 22:24
Ik denk eigenlijk dat het aan het forum hier ligt.
Er is zoveel wat niet soepel loopt.
Zo kan je op andere fora bv .gif (bewegende plaatjes) als avatar hebben en dat is hier ook niet mogelijk..
Kan wel even gaan klagen in het bugstopic,maar ze krijgen de profielinstellingen al niet in orde...laat staan iets van buitenaf.
Er is zoveel wat niet soepel loopt.
Zo kan je op andere fora bv .gif (bewegende plaatjes) als avatar hebben en dat is hier ook niet mogelijk..
Kan wel even gaan klagen in het bugstopic,maar ze krijgen de profielinstellingen al niet in orde...laat staan iets van buitenaf.
woensdag 24 februari 2010 om 22:25
woensdag 24 februari 2010 om 22:27
Oh en ik heb dusook dat zwarte ronde kussen met ogen, en dan ook nog een oranje plaatte vierkante kat, 3 mandjes, 1 saaie stoffen ronde, daar past meneer niet in, 1 vierkante en een hele mooie rieten met kussen en een soort van kap erop. Maar meneer moet geen mandjes, wel dozen en mn oude slaapzak. Het is zeldfs zo erg dat hij zn speelgped in de mandjes legt en er zelf naast gaat liggen.
woensdag 24 februari 2010 om 22:35
Haha, Glitterzzz(enz), flauw hè. Koop je van die leuke spulletjes en dan kijken ze er gewoon niet naar om. Ik moet ook altijd zo uitkijken als ik in een dierenwinkel kom, er ligt zóveel leuks. Maar ik weet inmiddels dat de kans groot is dat ik het leuker vind dan poes. En om nou zelf in zo´n mandje te gaan liggen..... neuh....
woensdag 24 februari 2010 om 22:47