energiemaatschappij?
zondag 11 april 2010 om 19:57
Ik ga binnenkort verhuizen en moet een energiemaatschappij kiezen voor gas en elektra. Nu hoor ik 'Essent is te duur, die moet je niet kiezen', en 'Greenchoice is prima en voordelig'. Maar als ik op zo'n vergelijkingssite kijk vind ik ze allemaal duur, en zijn een heleboel termen voor mij onduidelijk.
Als ik mijn situatie schets, kunnen jullie me dan wat tips geven? (Ik heb voor het eerst gekocht, en heb na studentenhuizen en samenwonen geen echt referentiekader).
- klein appartement
- woon alleen
- werk fulltime, dus ben alleen avonden en weekenden thuis
- beneden, boven en zijburen, dus hoef ws weinig te stoken
En als we dan toch bezig zijn, ik wil ook internet en (digitale) televisie, maar een vaste telefoon hoeft niet per se. Toch biedt Tele2 het voordeligste pakket aan (incl. bellen echter). Iemand een beter idee?
Alvast bedankt!
Als ik mijn situatie schets, kunnen jullie me dan wat tips geven? (Ik heb voor het eerst gekocht, en heb na studentenhuizen en samenwonen geen echt referentiekader).
- klein appartement
- woon alleen
- werk fulltime, dus ben alleen avonden en weekenden thuis
- beneden, boven en zijburen, dus hoef ws weinig te stoken
En als we dan toch bezig zijn, ik wil ook internet en (digitale) televisie, maar een vaste telefoon hoeft niet per se. Toch biedt Tele2 het voordeligste pakket aan (incl. bellen echter). Iemand een beter idee?
Alvast bedankt!
zondag 11 april 2010 om 20:17
Ik ben een half jaartje geleden opnieuw begonnen. Ik heb gekozen voor Greenchoice wat betreft energie en voor tele2 voor wat betreft internet/TV.
Beide providers bevallen me uitstekend.
Tele2 heb ik tot nu toe ervaren als zeeeer klantvriendelijk. Ik heb wat opstartproblemen gehad en ze stelden voor om mij even terug te bellen toen we weer eens telefonisch contact hadden... zodat ik niet op kosten werd gejaagd! super, toch?
Greenchoice heb ik puur en alleen vanwege de lage kosten gekozen.....
Beide providers bevallen me uitstekend.
Tele2 heb ik tot nu toe ervaren als zeeeer klantvriendelijk. Ik heb wat opstartproblemen gehad en ze stelden voor om mij even terug te bellen toen we weer eens telefonisch contact hadden... zodat ik niet op kosten werd gejaagd! super, toch?
Greenchoice heb ik puur en alleen vanwege de lage kosten gekozen.....
zondag 11 april 2010 om 20:20
Dank!
Ik merk dat ik het lastig vind om keuzes te moeten maken in dingen waar ik geen verstand van en weinig ervaring mee heb. Makes me feel sooooo stupid... Het enige dat ik dan kan doen, is mijn keuze baseren op de mening en ervaring van anderen, dus vandaar dat ik zoveel mogelijk ervaringen probeer te verzamelen.
Ik merk dat ik het lastig vind om keuzes te moeten maken in dingen waar ik geen verstand van en weinig ervaring mee heb. Makes me feel sooooo stupid... Het enige dat ik dan kan doen, is mijn keuze baseren op de mening en ervaring van anderen, dus vandaar dat ik zoveel mogelijk ervaringen probeer te verzamelen.
zondag 11 april 2010 om 20:27

zondag 11 april 2010 om 20:29
zondag 11 april 2010 om 20:56
zondag 11 april 2010 om 23:07
quote:meerkleur schreef op 11 april 2010 @ 20:27:
Ha fijn, wij gaan ook verhuizen en willen ook Greenchoice kiezen, goede keus dus?!
Hebben jullie het tarief vastgezet of niet?
@Spruit, helemaal niet stupid hoor! Er is zoveel info en iedereen pretendeert het leukst/best/goedkoopst te zijn, dus daarom is dit forum ook zo fijn :-)Wij hebben de Greenchoice tarieven niet vastgezet. Dan zijn ze nl. duurder dan Enexo. Nee hoor, ik pin me nergens aan vast. Op het moment dat ze omhoog gaan, switch ik lekker over naar een andere provider.....
Ha fijn, wij gaan ook verhuizen en willen ook Greenchoice kiezen, goede keus dus?!
Hebben jullie het tarief vastgezet of niet?
@Spruit, helemaal niet stupid hoor! Er is zoveel info en iedereen pretendeert het leukst/best/goedkoopst te zijn, dus daarom is dit forum ook zo fijn :-)Wij hebben de Greenchoice tarieven niet vastgezet. Dan zijn ze nl. duurder dan Enexo. Nee hoor, ik pin me nergens aan vast. Op het moment dat ze omhoog gaan, switch ik lekker over naar een andere provider.....