Ervaring met boxspring van Auping of pullman

06-10-2013 08:58 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn op zoek naar een nieuw bed en zijn bij een Auping dealer naar binnen gelopen.

De boxspring van Auping met de naam Monaco sprak ons wel aan.

Nu willen we ook nog naar een Pulmann gaan kijken.

Ben benieuwd naar ervaringen want in de winkel voelt alles goed.
Hoi Janneke,

Ik heb zelf bij Auping gewerkt en weet dat je zeker waar krijgt voor je geld. Zeker weten dat als je een matras van Auping koopt dat je daar een hele lange tijd heel veel plezier van zal hebben.

Ik zou zelf misschien wachten tot ze met een actie komen dat is altijd nog iets voordeliger

Succes!!
Wij hebben een Auping boxpring, elektronisch verstelbaar met Auping (Tybalt) matrassen.

Hemels.

We hebben er een jaar over gedaan om een bed uit te kiezen. We hebben óveral en nergens proefgelegen, inclusief bij Ikea en allerhande andere, goedkopere en duurdere beddenwinkels maar het Aupingbed was uiteindelijk onze eerste keuze.
Ik heb een Norma Timeless.

Ook wekenlang vanalles uitgetest, van Auping tot Swiss Sense tot Ikea tot Pullman. Uiteindelijk hier gevonden wat we zochten.

Wij hebben electrische boxspring van twee keer 90 cm breed en hebben daar uiteindelijk, een paar jaar geleden, 4000 euro voor betaald. Wat redelijk voordelig was vergeleken met andere merken, maar het bed bevalt nog steeds super.
668, the neighbour of the Beast
Ik slaap al een jaartje of 7 op een Pullman boxspring en een topper van paarde(n)haar. Bevalt uitstekend!
Wij hebben flink betaald voor een Auping boxspring (rond 7000) en wat hebben we er spijt van! Een van de vervelendste dingen is de grote ruimte tussen de twee matrassen die wij hoopten op te vangen met een splittopper. Werkt dus echt niet. Kunnen vaak een platte hand tussen de matrassen leggen en dan stapt m'n man er maar weer uit om ze weer goed te schuiven.... Verder beiden rug- en nekpijn sinds we dit bed hebben Maar ja, zo'n duur bed doe je ook weer niet 'zomaar' weg....
@Mirrex; Bij Norma hadden ze daar van die dingetjes voor aan de buitenkant van je matras die zorgen dat alles op zijn plaats blijft liggen. Een soort steun die je matras tegen houdt zodat het niet naar buiten kan schuiven.

Helpt natuurlijk niet tegen het naar buiten schuiven van het hele bed, met pootjes en al.

Ik moet zeggen dat dat bij ons niet zo erg is, ik heb er weinig last van.

Is het een idee om een haakje onder aan te maken die de twee onderste lagen aan elkaar bevestigt? Moet je wel eerst het haakje los maken voor je je voeteneind omhoog zeg.
Wij hebben de monaco maximus en zijn heel erg tereden! Wel hebben we een andere topper genomen die net iets beter was dan de topper die erbij hoort. In het begin is het wel even wennen, maar wil nu niks anders meer. Wj hebben geen last van het verschuiven van de bedden oid.

Ga gewoon proefliggen en laat je goed adviseren wat voor de 1 goed is hoeft voor de ander niet goed te zijn
Wij hebben een Pullman. Bevalt prima. Ook geen problemen met het uit elkaar schuiven van bedden. In het middel voel ik wel een soort verhoging, omdat het bed en de matrassen uit twee delen bestaan. Oplossing daarvoor zou zijn één matras in plaats van twee lossen.
quote:Mirrex schreef op 06 oktober 2013 @ 10:24:

Wij hebben flink betaald voor een Auping boxspring (rond 7000) en wat hebben we er spijt van! Een van de vervelendste dingen is de grote ruimte tussen de twee matrassen die wij hoopten op te vangen met een splittopper. Werkt dus echt niet. Kunnen vaak een platte hand tussen de matrassen leggen en dan stapt m'n man er maar weer uit om ze weer goed te schuiven.... Verder beiden rug- en nekpijn sinds we dit bed hebben Maar ja, zo'n duur bed doe je ook weer niet 'zomaar' weg....Ik heb om mijn boxspring een ombouw die eigenlijk uit 4 planken bestaat. De matrassen kunnen dus geen kant op.
@Magnolia81, welke topper hebben jullie genomen. Ik zit zelf te denken aan een topper met een afdeklaag van talalay omdat dit iets minder warm zou zijn.

En wat bedoel je precies met even wennen. Rugklachten ofzo?

@Germa, ze hebben op dit moment een actie met de boxspring Monaco moet zeggen dat het me wel aanspreekt.

Is er een speciale combinatie die jij me zou aanraden.
Ik heb een traagschuim topper. Heerlijk zacht, voelt zoooo heerlijk luxe aan.
@Sousou, heb je op de pullman ook nog een topper liggen of slaap je gewoon op de matras?
Wij hebben een Auping Monaco. Wij hebben er een topmatras op liggen, die is lekker zacht. Het bed ligt heerlijk!

Enige nadeel vind ik dat ik op en neer beweeg zodra mijn man draait in bed. Ik ben een lichte slaper, dus ik word wel eens wakker zijn draaiacties.
quote:missjackson schreef op 06 oktober 2013 @ 13:23:

Wij hebben een Auping Monaco. Wij hebben er een topmatras op liggen, die is lekker zacht. Het bed ligt heerlijk!

Enige nadeel vind ik dat ik op en neer beweeg zodra mijn man draait in bed. Ik ben een lichte slaper, dus ik word wel eens wakker zijn draaiacties.

Bestaat jullie bed uit 1 of 2 boxen en matrassen. Wij zijn van plan 2 boxen, 2 matrassen en 1 topper te nemen. Dan zal je toch geen last hebben van je woelende partner.

Hebben jullie de standaard topper, of heb je voor een andere gekozen.
Ik heb ervaring met een boxspring van Pullman sinds 1987. Vind het een heel goed bed.
quote:Mirrex schreef op 06 oktober 2013 @ 10:24:

Wij hebben flink betaald voor een Auping boxspring (rond 7000) en wat hebben we er spijt van! Een van de vervelendste dingen is de grote ruimte tussen de twee matrassen die wij hoopten op te vangen met een splittopper. Werkt dus echt niet. Kunnen vaak een platte hand tussen de matrassen leggen en dan stapt m'n man er maar weer uit om ze weer goed te schuiven.... Verder beiden rug- en nekpijn sinds we dit bed hebben Maar ja, zo'n duur bed doe je ook weer niet 'zomaar' weg....

Ga eens praten bij Auping.

Ik heb erg goede ervaringen met hun klantenservice.

Zelf ben ik dus ontzettend tevreden. Wij willen alleen ook nog een topmatras. Twee enkele.
quote:janneke44 schreef op 06 oktober 2013 @ 13:18:

@Magnolia81, welke topper hebben jullie genomen. Ik zit zelf te denken aan een topper met een afdeklaag van talalay omdat dit iets minder warm zou zijn.

En wat bedoel je precies met even wennen. Rugklachten ofzo?

.Wij hebben de Topper Prestige Wash genomen. Ligt prima. Wennen voor mij omdat ik hiervoor geen boxspring had, maar wil nu niks anders meer! Heb geen last van rugklachten bv
@Magnolia, dat is precies de combinatie die wij ook in ons hoofd hebben. Nu twijfelen we alleen nog of we voor 1 of 2 losse toppers zullen gaan. Inmiddels weten we ook dat we voor de verstelbare boxen kiezen.
Janneke,

Ik zou naar de winkel gaan, als er geen actie is kan je misschien op een andere wijze nog korting "eraf praten"

Ik zat zelf op de inkoop afdeling dus ik weet dat de materialen die gebruikt worden van een hele goede kwaliteit zijn. Ook is Auping de eerste die gebruikt maakt van een retour systeem waarbij de oude matras op een groene manier verwerkt wordt.

Tuurlijk blijft er altijd nog het feit dat ieders smaakt verschilt, dus het enige wat je kan doen is voor jezelf kiezen wat jij het beste vind (het is wel een matras die je voor een hele lange tijd gaat gebruiken)
@janneke. Wij hebben 2 losse boxsprings en 1 topper. Geen last van ruimte tussen de boxsprings
Iedereen bedankt voor het meedenken.

Vandaag de auping boxspring besteld.
Ben benieuwd hoe het bevalt janneke! Laat je het nog even weten?
quote:magnolia81 schreef op 08 oktober 2013 @ 22:35:

Ben benieuwd hoe het bevalt janneke! Laat je het nog even weten?Zal ik doen, maar duurt nog even. Levertijd ca. 8 weken. En dan natuurlijk een paar avondjes vroeg naar bed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven