Ervaringen hoogglans eettafel

08-06-2012 21:17 13 berichten
Ik ben op zoek naar een nieuwe eettafel en zou graag een hoogglans witte willen. Ik ben alleen bang dat het misschien erg snel lelijk gaat worden, krassen en dergelijke. Heeft iemand ervaring met een hoogglans tafel?
Alle reacties Link kopieren
Wel ee.n salontafel. Als je er een beetje voorzichtig mee doet, is het leuk, als je kinderen hebt zou ik zeggen; niet doen.
quote:Jorina schreef op 08 juni 2012 @ 21:21:

Wel ee.n salontafel. Als je er een beetje voorzichtig mee doet, is het leuk, als je kinderen hebt zou ik zeggen; niet doen.Die heb ik niet , maar kan ik er wel zonder nadenken een bos sleutels op gooien??
Niemand?
Ik heb een hoogglans witte, en ben heel lomp , en er loopt hier zeeeeeer regelmatig een net zo lomp kind rond, en het gaat prima. Er komen natuurlijk krasjes op, maar andere kant, als er een vlek op zit, doekje er over en er is niets meer te zien!
quote:knagertje schreef op 08 juni 2012 @ 21:24:

[...]

Die heb ik niet , maar kan ik er wel zonder nadenken een bos sleutels op gooien??Lijkt mij niet verstandig.
Ik twijfel nog wel, vind het zo zonde als er meteen krassen op komen. Ik wil er best voorzichtig mee om gaan, maar niet hoeven nadenken bij alles wat ik doe.
Ik heb hem 2 jaar, ga morgen voor je kijken hoeveel krassen ik heb (valt me dus niet op ). En ik denk niet na bij wat ik doe.
Ik heb een hoogglans eettafel en salontafel, ik vind dat er snel krassen op komen. Ik zou er nooit weer voor kiezen. Als de zon naar binnen schijnt zijn de krassen goed zichtbaar. En we gebruiken altijd onderzetters.
Ik zal wel een wondertafel hebben, maar vrijwel geen krassen..
Zal helemaal van het materiaal afhangen denk ik.
Ik heb een hoogglans witte eettafel. Er zaten na een jaar of drie kleine krasjes op, maar zeker niet storend. Gewoon doen, erg mooi

Edit: we gebruiken geen onderzetters en ik zet er van alles op. Maar kan veel hebben. Ligt ws ook aan t materiaal en de lak.

Na de verhuizing vorig jaar is ie er niet beter op geworden en moet ik m nog steeds opnieuw lakken. Hij heeft flinke krassen opgelopen doordat t blad tegen de zijkant van de verhuiswagen stond en daar kan ie niet zo goed tegen
Ik heb een hoogglans wit dressoir en er zitten wel hele kleine krasjes in, maar dan moet je heeel goed kijken. Vriend gooit ook altijd zijn sleutels erop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven