Ervaringen kattenhotel 010/015?
maandag 6 januari 2014 om 22:48
Hoi allemaal
Nu we eindelijk verhuisd zijn, kijken we extra uit naar onze vakantie in mei. We hebben echter geen opvang voor onze twee katten, dus ben ik op zoek naar ervaringen met een kattenhotel. We wonen in de buurt van Rotterdam, we zoeken iets in of nabij rotterdam/delft.
Hier toevallig iemand met goede ervaringen?
Nu we eindelijk verhuisd zijn, kijken we extra uit naar onze vakantie in mei. We hebben echter geen opvang voor onze twee katten, dus ben ik op zoek naar ervaringen met een kattenhotel. We wonen in de buurt van Rotterdam, we zoeken iets in of nabij rotterdam/delft.
Hier toevallig iemand met goede ervaringen?
maandag 6 januari 2014 om 23:27
Lastige omgeving.
Ik woon in Delft en heb me het apelazerus gezocht in de regio
Iets dichterbij zit Dierdorado in Waddinxveen.
Prima ervaring mee.
Niet doen: De Lier. Ben er gaan kijken en vond het vreselijk.
Staan overigens bij de dierenarts hier wel goed bekend, dus het kan aan mij liggen
Ik woon in Delft en heb me het apelazerus gezocht in de regio
Iets dichterbij zit Dierdorado in Waddinxveen.
Prima ervaring mee.
Niet doen: De Lier. Ben er gaan kijken en vond het vreselijk.
Staan overigens bij de dierenarts hier wel goed bekend, dus het kan aan mij liggen
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
dinsdag 7 januari 2014 om 11:16
Wat wel handig is om rekening mee te houden: hebben ze bij ee pension ook honden? Het schijnt dat daar over het algemeen meer aandacht naartoe gaat dan naar de katten. Kattenhotel Dotje biedt bewust geen ruimte aan blaffende huisdieren. Niet om Dotje zo aan te prijzen, maar ook bij een ander hotel of pension zou je daar naar kunnen kijken.