Ervaringen kattenhotel 010/015?

06-01-2014 22:48 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Nu we eindelijk verhuisd zijn, kijken we extra uit naar onze vakantie in mei. We hebben echter geen opvang voor onze twee katten, dus ben ik op zoek naar ervaringen met een kattenhotel. We wonen in de buurt van Rotterdam, we zoeken iets in of nabij rotterdam/delft.

Hier toevallig iemand met goede ervaringen?
Niet helemaal in de regio die jij noemt, maar een beetje in de buurt: kattenhotel Dotje in Oudewater. Mensen met verstand van zaken en echt hart voor hun 'werk'.

Maar mijn voorkeur gaat altijd uit naar oppas in / aan huis. Kun je dat niet voor elkaar krijgen?
Lastige omgeving.

Ik woon in Delft en heb me het apelazerus gezocht in de regio

Iets dichterbij zit Dierdorado in Waddinxveen.

Prima ervaring mee.

Niet doen: De Lier. Ben er gaan kijken en vond het vreselijk.

Staan overigens bij de dierenarts hier wel goed bekend, dus het kan aan mij liggen :-)
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Ik las deze week een folder van oopoeh. Dat zijn ouderen die voor dieren zorgen. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar er is vast een website. Ik ga me er ook in verdiepen voor onze katten.
Zonder oorzaak geen gevolg
Kattenhotel in ypenburg plesmanlaan. Ook te doen
Zit er ook eentje op de lozerlaan in den haag
Kattenhotel Dotje in Oudewater is echt geweldig! Ik ga sinds ik mijn beestjes daar heen breng met een gerust hart op vakantie.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Wat wel handig is om rekening mee te houden: hebben ze bij ee pension ook honden? Het schijnt dat daar over het algemeen meer aandacht naartoe gaat dan naar de katten. Kattenhotel Dotje biedt bewust geen ruimte aan blaffende huisdieren. Niet om Dotje zo aan te prijzen, maar ook bij een ander hotel of pension zou je daar naar kunnen kijken.
Het kan voor een kat heel stressvol zijn om in een vreemde omgeving geplaatst te worden.

Heb je al eens gedacht aan een kattenoppas aan huis?

Als je googelt kom je o.a. terecht bij blijehuisdieren.nl .
Thanx allemaal!

Ik geef mijn sleutel liever niet aan vreemden, dus oppas aan huis is momenteel geen optie.
Er zit ook een kattenpension in Berkel en Rodenrijs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven