Ervaringen penisamputatie kater.

maandag 2 juni 2014 om 23:39
Beterschap voor het beestje! Ik hoop dat het meevalt met z'n plasbuis.
Sneu is zo'n kap altijd. Doorgaans leggen ze zich er uiteindelijk bij neer. Moet je voorstellen dat je zelf zo'n ding om je kop hebt, strak en je kan nergens goed bij; zou je ook tegen vechten
Sterkte vannacht.
Sneu is zo'n kap altijd. Doorgaans leggen ze zich er uiteindelijk bij neer. Moet je voorstellen dat je zelf zo'n ding om je kop hebt, strak en je kan nergens goed bij; zou je ook tegen vechten
Sterkte vannacht.
If we don't get lost, we'll never find a new route

dinsdag 3 juni 2014 om 21:50
Update voor alle lieve mensen die hebben meegeleefd: vandaag gaat best goed. Hij is een beetje gewend aan de kap en niet meer boos daarover. Vannacht had hij 3 keer een pijnaanval, dat was heel erg naar. Hij miauwde het uit en blies en gromde (dat heb ik nog nooit van hem gezien). DA nog gebeld, die zei dat zij er nu verder niets aan kon doen en dat de pijn normaal was. Vandaag gedronken, gegeten, geplast en een beetje spinnen als ik hem aai. God zegene de greep: ik hoop zo dat hij nu rustig en gezond oud mag worden.

donderdag 5 juni 2014 om 20:19
Kat gaat goed, ik wilde net weer even een update doen. Hij eet, drinkt en plast, helaas dat laatste niet op de bak...Vanavond verhuist hij vanaf mijn slaapkamer weer naar beneden bij zijn zusje. De wond heelt goed en ik doe af en toe zijn kap even af zodat hij zich lekker kan wassen, onder toezicht uiteraard. Hij spint weer als ik hem aai en lijkt zich veel beter te voelen. Nu hopen dat ie weer netjes op de bak gaat plassen.

vrijdag 6 juni 2014 om 16:56
En weer een update, zojuist weer naar de DA geweest want kat had met de kap de wondjes opengehaald: nu heeft hij toch een romper. De DA is geweldig: ik moest ff huilen van stress omdat ik nu weer naar de DA moest, hij stelde me heel lief gerust en zei dat het nu echt bijna klaar is allemaal. Mocht het nu weer mis gaan dan wordt kat gratis een paar dagen opgenomen in de kliniek om te herstellen aangezien katten in de kliniek meestal wat meer timide zijn en dus minder wassen en rotzooien.

zaterdag 20 september 2014 om 10:22
He Biebje, da's al even geleden dat ik heb gereageerd, sorry: ik had het even verdrongen. Het ging lang goed met kater, maar ik had 'm nu weer op een ander dieetvoer voor struviet van Sanabella gezet. Ik zie dat hij weer meer gaat plassen en likken, dus ben zojuist naar de dierenwinkel gerend voor de Prins Vitalcare struviet, daarop reageerde hij heel goed. Ik hoop dat hij nu vanzelf weer hersteld en dat ik de dierenarts kan overslaan. Ik wil niet weer zo'n zielige zieke kat. Zijn blaas was nog niet opgezet dus hoop dat ik op tijd ben. Ik ga als het morgen niet beter gaat wel bellen naar de spoeddierenarts.

zondag 21 september 2014 om 08:22

woensdag 8 oktober 2014 om 18:39
quote:Ephina schreef op 08 oktober 2014 @ 12:52:
Hoe is jullie ervaring met Prins vitalcare struvite calciumoxalaat?
Ze hebben ook simpelweg "struviet". Dat is voor tijdens een uitbraak, neem ik aan? Ik ben vandaag overgestapt op bovenstaande link. Bunker eet het met plezier .
Geen ervaring mee.
(ik zie nu dat TO is geanonimiseerd, goh)
Maar eh, kat goed in de smiezen houden de komende dagen/weken?!
Hoe is jullie ervaring met Prins vitalcare struvite calciumoxalaat?
Ze hebben ook simpelweg "struviet". Dat is voor tijdens een uitbraak, neem ik aan? Ik ben vandaag overgestapt op bovenstaande link. Bunker eet het met plezier .
Geen ervaring mee.
(ik zie nu dat TO is geanonimiseerd, goh)
Maar eh, kat goed in de smiezen houden de komende dagen/weken?!