Ervaringen wonen oud-zuid Heiloo
dinsdag 10 maart 2020 om 22:44
Hallo allemaal,
Wij zijn zoekende naar een koopwoning in Castricum of Heiloo. Nu gaan we deze week een huis bezichtigen in de buurt oud-zuid en vroegen ons af of iemand hier ervaring heeft met deze buurt? Wat voor mensen wonen er? Vooral ouderen, gezinnen of jonge gezinnen? We zijn vooral benieuwd of het een rustige of juist drukke buurt is en of het fijn wonen is. Hoe staat de buurt bekend? Ook algemene ervaringen met wonen in Heiloo zijn welkom
ik ben benieuwd!
Wij zijn zoekende naar een koopwoning in Castricum of Heiloo. Nu gaan we deze week een huis bezichtigen in de buurt oud-zuid en vroegen ons af of iemand hier ervaring heeft met deze buurt? Wat voor mensen wonen er? Vooral ouderen, gezinnen of jonge gezinnen? We zijn vooral benieuwd of het een rustige of juist drukke buurt is en of het fijn wonen is. Hoe staat de buurt bekend? Ook algemene ervaringen met wonen in Heiloo zijn welkom
woensdag 11 maart 2020 om 06:55
Ik woon in ander wijk vanuit de grote stad verhuisd. Ik vind het een fijn dorp, erg sociaal. Je zit zo in Alkmaar, in het bos en aan het strand. Alle faciliteiten in de buurt, winkels, super, binnen en buiten zwembad in het dorp. Film en theater faciliteiten, treinstation met intercity's. Hier in mijn buurt wonen ouderen en gezinnen door elkaar. Ik doe elk jaar de wijnroute, ga naar festivals in Alkmaar, de leeftijden zijn ook op de feestjes veel meer jong en oud, super relaxt. Ik vind Herberg Jan een fijne gelegenheid en kom er soms bijna elke week. Zij hebben ook een agenda met activiteiten voor alle leeftijden. Ik spreek regelmatig met buren af. Maar ik zit hier ook prima voor de rust. Wanneer ik niets wil dan is het rustig of even lopen door het bos. Het heeft alles eigenlijk.
Hier zie je alle cijfers, het is een gemengde buurt: https://allecijfers.nl/buurt/oud-zuid-heiloo/
Hier zie je alle cijfers, het is een gemengde buurt: https://allecijfers.nl/buurt/oud-zuid-heiloo/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 11 maart 2020 om 08:02
Bedankt voor je reactie! Fijn dat er af en toe wel wat te doen isviva-amber schreef: ↑11-03-2020 06:55Ik woon in ander wijk vanuit de grote stad verhuisd. Ik vind het een fijn dorp, erg sociaal. Je zit zo in Alkmaar, in het bos en aan het strand. Alle faciliteiten in de buurt, winkels, super, binnen en buiten zwembad in het dorp. Film en theater faciliteiten, treinstation met intercity's. Hier in mijn buurt wonen ouderen en gezinnen door elkaar. Ik doe elk jaar de wijnroute, ga naar festivals in Alkmaar, de leeftijden zijn ook op de feestjes veel meer jong en oud, super relaxt. Ik vind Herberg Jan een fijne gelegenheid en kom er soms bijna elke week. Zij hebben ook een agenda met activiteiten voor alle leeftijden. Ik spreek regelmatig met buren af. Maar ik zit hier ook prima voor de rust. Wanneer ik niets wil dan is het rustig of even lopen door het bos. Het heeft alles eigenlijk.
woensdag 11 maart 2020 om 19:55
Thanks voor al je info! Ik heb al zin in de bezichtiging nu