fietsen met 2 kinderen

01-07-2012 22:15 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner wil niet dat ik ga fietsen met 2 kinderen. Hij vind dit te gevaarlijk en wil dus ook niet dat ik een nieuwe moederfiets koop (mijn huidige fiets is erg onstabiel).

Wat vinden jullie? Is het gevaarlijk om te fietsen met een kind in het voorzitje en een achterop?

Het lijkt me juist heerlijk om niet maar altijd de auto te hoeven pakken.
quote:Lariba schreef op 01 juli 2012 @ 23:08:

[...]

Waren die alle acht van jou?Nee dat niet, drie van mezelf en de rest oppaskinderen.
Mocht je in Den Haag centrum of Amsterdam wonen,of andere plaatsen met tramrails, kan ik met de tramrails begrijpen dat je man het eng vind, in alle andere gevallen gewoon doen.
Ik ben niet zo'n fietsheld, maar deed het wel. Wel op een stevige moederfiets en dat ging heel goed. Toen de jongste 3 werd, heb ik een gewone fiets gekocht en sindsdien durfde ik niet meer met twee kinderen op een fiets (maar ja, oudste was toen al 5).

Mijn kinderen kunnen trouwens ook niet goed fietsen. Ze zijn het niet gewend, de jongste is bijna 6 en kan het nog niet, hoe hard we ook oefenen. De oudste is 8 en kan het wel, maar vindt het heel eng. We wonen te ver van school om ze te laten fietsen.

Jammer, want ik hou wel heel erg van fietsen!
Ik zou het wel doen, en eventueel, als je man het nog eng vindt, helmpjes opzetten bij de kindjes.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven