fietsen met 2 kinderen
zondag 1 juli 2012 om 22:15
Mijn partner wil niet dat ik ga fietsen met 2 kinderen. Hij vind dit te gevaarlijk en wil dus ook niet dat ik een nieuwe moederfiets koop (mijn huidige fiets is erg onstabiel).
Wat vinden jullie? Is het gevaarlijk om te fietsen met een kind in het voorzitje en een achterop?
Het lijkt me juist heerlijk om niet maar altijd de auto te hoeven pakken.
Wat vinden jullie? Is het gevaarlijk om te fietsen met een kind in het voorzitje en een achterop?
Het lijkt me juist heerlijk om niet maar altijd de auto te hoeven pakken.
maandag 2 juli 2012 om 09:34
Ik ben niet zo'n fietsheld, maar deed het wel. Wel op een stevige moederfiets en dat ging heel goed. Toen de jongste 3 werd, heb ik een gewone fiets gekocht en sindsdien durfde ik niet meer met twee kinderen op een fiets (maar ja, oudste was toen al 5).
Mijn kinderen kunnen trouwens ook niet goed fietsen. Ze zijn het niet gewend, de jongste is bijna 6 en kan het nog niet, hoe hard we ook oefenen. De oudste is 8 en kan het wel, maar vindt het heel eng. We wonen te ver van school om ze te laten fietsen.
Jammer, want ik hou wel heel erg van fietsen!
Mijn kinderen kunnen trouwens ook niet goed fietsen. Ze zijn het niet gewend, de jongste is bijna 6 en kan het nog niet, hoe hard we ook oefenen. De oudste is 8 en kan het wel, maar vindt het heel eng. We wonen te ver van school om ze te laten fietsen.
Jammer, want ik hou wel heel erg van fietsen!