formil vs. a-merk
maandag 20 april 2020 om 18:28
Ik twijfel dus heel erg en zou graag ervaringen willen. Ik heb niet heel veel kleding maar wat ik heb wil ik ook graag goed houden. Normaal gesproken gebruik ik hoofdzakelijk persil pods en vloeibaar wasmiddel. Soms Dash of de diverse reus soorten.
Prijsbewust als ik ben koop ik het altijd in de aanbieding en wacht ik ook echt de beste aanbieding af maar ik vraag me af of het toch niet nog goedkoper kan.
Dus mijn vraag is, vinden jullie Formil net zo goed qua schoonheid en frisheid?
Prijsbewust als ik ben koop ik het altijd in de aanbieding en wacht ik ook echt de beste aanbieding af maar ik vraag me af of het toch niet nog goedkoper kan.
Dus mijn vraag is, vinden jullie Formil net zo goed qua schoonheid en frisheid?
maandag 20 april 2020 om 18:35
Ik vind t prima schoon wassen.
Soms koop ik een a merk als ik zin heb in een bepaalde geur.
De formil ruikt naar mijn idee wel minder sterk. Maar dat is soms ook juist fijn.
Maar schoon wast het allemaal wel.
Het nadeel van de pods vind ik dat je de hoeveelheid niet kunt doseren. Ik heb het idee dat er altijd teveel schuim uitkomt. Maar ze ruiken wel lekker.
Soms koop ik een a merk als ik zin heb in een bepaalde geur.
De formil ruikt naar mijn idee wel minder sterk. Maar dat is soms ook juist fijn.
Maar schoon wast het allemaal wel.
Het nadeel van de pods vind ik dat je de hoeveelheid niet kunt doseren. Ik heb het idee dat er altijd teveel schuim uitkomt. Maar ze ruiken wel lekker.
maandag 20 april 2020 om 18:39
Klopt, ik heb daar ook last van gehad met ariel, allemaal blauwe vlekken, hebben veel mensen last van. Zou niet mogen bij een dergelijk merk.
maandag 20 april 2020 om 18:40
Dat is wel goed om te weten, ik ben dus iemand die wel erg veel prijs stelt op een sterke schone was geurherfstappeltaart schreef: ↑20-04-2020 18:37Ik ben er erg tevreden over. De sterke geur van veel A-merken vind ik juist niet lekker.
maandag 20 april 2020 om 18:40
Ik heb ze nooit gehad maar er wel over gelezen. En omdat ik toch al af en toe Formil gebruikte ben ik maar helemaal overgestapt.GinnyJones schreef: ↑20-04-2020 18:39Klopt, ik heb daar ook last van gehad met ariel, allemaal blauwe vlekken, hebben veel mensen last van. Zou niet mogen bij een dergelijk merk.
maandag 20 april 2020 om 18:45
GinnyJones schreef: ↑20-04-2020 18:40Dat is wel goed om te weten, ik ben dus iemand die wel erg veel prijs stelt op een sterke schone was geur![]()
Gewoon een keertje proberen. Formil ruikt ook lekker fris, maar niet zo overheersend als bijvoorbeeld Ariël. Maar het blijft een kwestie van smaak blijkbaar
maandag 20 april 2020 om 19:19
Leg je ze wel eerst in de trommel en dan helemaal achteraan?scottiewinkie schreef: ↑20-04-2020 19:15Ik vind de B merken ook goed schoonmaken,het is meer de geur die bij A merken sterker is.
Ik heb bij de Pods vaak dat het blijft hangen in het rubber van de raam . Maakt niks uit welk merk. Ze zijn handig maar poeder lost tenminste op
maandag 20 april 2020 om 19:41
maandag 20 april 2020 om 21:56
Ik gebruik al 100 jaar Formil en zou niet anders willen. Ik vind ander wasmiddel ook echt stinken, dat ruikt zo sterk. Als mijn kinderen bijvoorbeeld ergens anders hun kleding gewassen hebben om het een of ander dan vragen ze altijd of ik het opnieuw wil wassen vanwege de geur.
Ik gebruik Formil vloeibaar in combinatie met Robijn Puur en Zacht wasverzachter.
Ik gebruik Formil vloeibaar in combinatie met Robijn Puur en Zacht wasverzachter.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 21 april 2020 om 05:30
Ik ook. Met de vloeibare fles van lidl zat er totaal geen lekker geurtje aan de was. Ik was blij toen hij op was en ik weer een A merk kon kopenGinnyJones schreef: ↑20-04-2020 18:40Dat is wel goed om te weten, ik ben dus iemand die wel erg veel prijs stelt op een sterke schone was geur![]()