Foto op Canvas als cadeau

07-06-2010 16:16 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai iedereen,

Ik heb al een aantal keer een canvasdoek besteld met een foto van Amsterdam. Was mooi van kwaliteit en mijn vriendinnen waren erg gelukkig met dit cadeau (al zouden ze het natuurlijk nooit zeggen als het niet zo was) . Nou wil ik eigenlijk een foto van Nederlands lanschap o.i.d. op mijn kamer hebben. Ik heb zelf geen hele goede camera, dus ben op zoek naar een winkel waar je mooie foto's kan selecteren om op canvas te laten printen. Weten jullie hier een goede aanbieder voor? Iemand ervaring?

Bedankt! Vivian
Gheghe, sluw verpakte sluikreclame, Vivian!

Maar daar trappen wij niet in
Niet?
Zie loepje. Wat een troela zeg
Ik wil geen sluikreclame plaatsen! :D Daarom de link maar even weggehaald. Maar weet iemand een aanbieder?
Oh heb je nu de link verwijdert? Ik heb je toch al gemeld als spammert, dus bespaar je de moeite zou ik zeggen.
quote:VivianK schreef op 07 juni 2010 @ 16:20:

Ik wil geen sluikreclame plaatsen! :D Daarom de link maar even weggehaald. Maar weet iemand een aanbieder?Daarom heb je de link ook in je andere 2 posts staan? Omdat je geen reclame wil maken?
(Gratis) aanmelden bij een stocksite (bijvoorbeeld sxc.hu) en een foto downloaden. Klaar.

(en dan je foto naar de Hema sturen om het af te laten drukken op canvas )
quote:Miss Moneypenny schreef op 07 juni 2010 @ 16:30:

(Gratis) aanmelden bij een stocksite (bijvoorbeeld sxc.hu) en een foto downloaden. Klaar.

(en dan je foto naar de Hema sturen om het af te laten drukken op canvas )Bedankt! Vind vooral http://www.sxc.hu/photo/1250514 erg mooi en ga ermee aan de slag.
Nou zoiets heb ik ook wel voor je hoor
Zo te zien kan dit topic wel dicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven