frisse geur in huis
maandag 27 augustus 2012 om 08:36
maandag 27 augustus 2012 om 08:43
zoveel mogelijk de ramen open of in ieder geval de roosters erboven. Verder zo min mogelijk chemische geurtjes want dat vind ik niet prettig.
Om schoon te maken gebruik ik het liefst producten met citroen op pepermunt geur, dat vind ik wel lekker fris (ik maak vaak zelf schoonmaakmiddelen met etherische olie, dat is wat minder penetrant)
Om schoon te maken gebruik ik het liefst producten met citroen op pepermunt geur, dat vind ik wel lekker fris (ik maak vaak zelf schoonmaakmiddelen met etherische olie, dat is wat minder penetrant)
maandag 27 augustus 2012 om 08:44
maandag 27 augustus 2012 om 08:59
Bubbles, ik weet wat je bedoelt! Ik word er ook blij van als mijn huis lekker ruikt, alsof ik net schoongemaakt heb. Ik hou zelf de ramen altijd open overdag, maar die lekkere frisse geur verdwijnt en dan ruikt het gewoon naar niets. Ik gebruikt Ajax schoonmaakdoekjes, want die ruiken fris en de geur blijft naar mijn idee ook wel eventjes hangen. Verder lees ik mee
maandag 27 augustus 2012 om 09:07
Hier ook altijd na t opstaan overal de ramen open, zalig, vooral als er beetje wind staat! Ook raam op overloop boven n badkamer altijd op n klein kiertje.
Ik heb t alleen op de wc boven, das n aparte wc, en niet zo groot en ook geen raampje, en die ruikt niet vies ofzo maar altijd beetje muffig zeg maar. En wat ik ook doe of in de pot ophang, t blijft altijd apart ruiken daar. Weet niet watik daar nou voor fris neer kan zetten/ hangen. Vin t vaak allemaal zo chemisch ruiken...
Heb weleens voor in de kamer zon stopcpntact ding gehad, maar kreeg er vaak hoofdpijn van, en benee staat ook altijd de tuin deur op n kier of op dehaak, heerlijk!
Ik heb t alleen op de wc boven, das n aparte wc, en niet zo groot en ook geen raampje, en die ruikt niet vies ofzo maar altijd beetje muffig zeg maar. En wat ik ook doe of in de pot ophang, t blijft altijd apart ruiken daar. Weet niet watik daar nou voor fris neer kan zetten/ hangen. Vin t vaak allemaal zo chemisch ruiken...
Heb weleens voor in de kamer zon stopcpntact ding gehad, maar kreeg er vaak hoofdpijn van, en benee staat ook altijd de tuin deur op n kier of op dehaak, heerlijk!
maandag 27 augustus 2012 om 09:09
maandag 27 augustus 2012 om 09:28
quote:rozehanddoek schreef op 27 augustus 2012 @ 08:59:
en dan ruikt het gewoon naar niets.
Dat vind ik zelf het lekkerst.
Gewoon frisse lucht die naar niets ruikt.
Dus geen kooklucht of muffe lucht die ruikt naar te veel mensen.
Geen chemische citroengeur of andere chemische geur maar een lekkere frisse neutrale naar niets ruikende lucht.
en dan ruikt het gewoon naar niets.
Dat vind ik zelf het lekkerst.
Gewoon frisse lucht die naar niets ruikt.
Dus geen kooklucht of muffe lucht die ruikt naar te veel mensen.
Geen chemische citroengeur of andere chemische geur maar een lekkere frisse neutrale naar niets ruikende lucht.
maandag 27 augustus 2012 om 09:34
Ik zet ook zo vaak mogelijk de ramen en deur open, dat is toch het meest fris.
Ik vind voor in de herfst en winter geurkaarsjes met kaneelgeur heel lekker, maar daar moet je wel van houden. En Brise heeft geurkaarsen waarvan ik de roze variant wel lekker vind.
Van die stokjes heb ik wel eens gehad, maar die heb ik maar op de wc gezet, ze roken véél te sterk. Echt niet lekker voor in de woonkamer.
Ik vind voor in de herfst en winter geurkaarsjes met kaneelgeur heel lekker, maar daar moet je wel van houden. En Brise heeft geurkaarsen waarvan ik de roze variant wel lekker vind.
Van die stokjes heb ik wel eens gehad, maar die heb ik maar op de wc gezet, ze roken véél te sterk. Echt niet lekker voor in de woonkamer.
maandag 27 augustus 2012 om 09:36
Heeft iemand van jullie trouwens ervaring met de producten van Rituals voor in huis? Ze hebben interieurparfum, geurstokjes, etherische olieën en geurkaarsen, maar ik durf ze niet zo goed zomaar te kopen, omdat ze best prijzig zijn. Ik ben wel fan van Rituals, maar met dit weet ik het eigenlijk niet zo goed...
maandag 27 augustus 2012 om 09:39
Wij hebben best veel luchtverfrissers in huis. Het is een oud huis wat vroeger onder water heeft gestaan en kan best muf ruiken. Ook hebben we een grote hond. We hebben oa een stuk of 3 van die 3 geuren luchtverfrissers voor in het stopcontact. Ik ruik ze eigenlijk nooit totdat ze op zijn dan muft het ineens in huis. Verder op het toillet van die stokjes in zo'n parfumflesje gewoon van de action of zo..
maandag 27 augustus 2012 om 09:44
Ik heb in de wc wel een toiletblokje hangen, vind ik daar wel lekker. Maar alle andere chemische parfums en stokjes en whatever vind ik ook naar wc ruiken, dus in mn huiskamer of slaapkamer wil ik dat echt niet.
Altijd de roostertjes open en vaak ook een (klap)raampje. Verder dweil ik graag met de roze allesreiniger van AH, die vind ik echt lekker ruiken.
Altijd de roostertjes open en vaak ook een (klap)raampje. Verder dweil ik graag met de roze allesreiniger van AH, die vind ik echt lekker ruiken.
Zeg maar Spijker.
maandag 27 augustus 2012 om 09:51
Ik zweeeeer bij rituals! Het is me het geld ook meer dan waard. Heb de hamamversie in de badkamer, een kleintje daarvan in het toilet en een grote in de woonkamer (weet even niet meer welke geur) in het begin is het best aanwezig maar op een gegeven moment ruik je het subtiel. Als je niets meer ruikt of na een avondje met veel mensen dan draai je de stokjes gewoon om! Boven heb ik lavendel staan van de Loods 5, die is ook fijn..
maandag 27 augustus 2012 om 10:13
Jeetje, wat veel reacties!!
Bedankt voor de tips...
Ramen staan hier ook veel open en poetsen doe ik volgens mij ook wel genoeg.
Ik ga misschien die van rituals proberen, ben er zelf ook erg dol op voor mezelf.
Die Lampe Berger lamp kan ik ook wel gebruiken, waar koop je dat? Geen bekend merk volgens mij..
Bedankt voor de tips...
Ramen staan hier ook veel open en poetsen doe ik volgens mij ook wel genoeg.
Ik ga misschien die van rituals proberen, ben er zelf ook erg dol op voor mezelf.
Die Lampe Berger lamp kan ik ook wel gebruiken, waar koop je dat? Geen bekend merk volgens mij..
maandag 27 augustus 2012 om 14:43
De enige verfrisser die ik dan nog wel lekker vind, en niet chemisch vind, zijn die geurzakjes voor in de kast. EN dan van Robijn, en Zwitsal. Die hebben een zachte subtiele geur zeg maar. Ik had vd week zon pakje van Robijn gevonden in de kast, en heb dus nu zon zakje in mn wc boven gehangen hehe!!