fruitvliegen
maandag 19 augustus 2013 om 17:03
Voor het eerst in het huis fruitvliegen;
m'n vader vergeet altijd zijn koffie filters uit het apparaat te halen en nu zijn m'n ouders op vakantie en zit ik met stank en smerige vliegen in t huis. (Ik drink geen koffie dus gebruik dat apparaat nooit).
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, ik heb zelfs met de stofzuiger ze weggezogen, maar er blijven alleen maar nieuwe komen!!!
Ik heb trouwens ook het aanrecht schoongemaakt, er ligt nergens meer voedsel, de prullenbak staat buiten en dat koffiezet apparaat staat inmiddels in de schuur.
Heeft iemand nog tips?
Ik krijg alleen al jeuk als ik die beesten zie vliegen, gatverdamme!!!
m'n vader vergeet altijd zijn koffie filters uit het apparaat te halen en nu zijn m'n ouders op vakantie en zit ik met stank en smerige vliegen in t huis. (Ik drink geen koffie dus gebruik dat apparaat nooit).
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, ik heb zelfs met de stofzuiger ze weggezogen, maar er blijven alleen maar nieuwe komen!!!
Ik heb trouwens ook het aanrecht schoongemaakt, er ligt nergens meer voedsel, de prullenbak staat buiten en dat koffiezet apparaat staat inmiddels in de schuur.
Heeft iemand nog tips?
Ik krijg alleen al jeuk als ik die beesten zie vliegen, gatverdamme!!!
maandag 19 augustus 2013 om 17:08
Een paar stukjes fruit in een glas of plastic bekertje (handig want dan kan je de hele boel gelijk weggooien ipv dat je het af moet wassen), plastic folie eroverheen en een klein gaatje in prikken. Wel zorgen dat er geen ruimte zit tussen het folie en het bekertje, dus even een plakbandje of elastiekje erom. De vliegjes vliegen hierin en kunnen er niet meer uit.
Of een bakje met appelazijn en een druppel afwasmiddel.
Of een bakje met appelazijn en een druppel afwasmiddel.
maandag 19 augustus 2013 om 18:16