Fruitvliegjes
vrijdag 10 augustus 2012 om 17:31
Een paar dagen geduld hebben en nooit meer fruitafval in de vuilnisbak gooien, gelijk de container in met schillen en dergelijke. Dat is de enige manier waarop je het kunt voorkomen.
Ik had ze vorige week, nadat ik stom genoeg mangoschillen in de vuilnisbak had gegooid. De laatsten zijn nu weg. Zorg er ondertussen wel voor dat ze niets te eten hebben, door iets op het aanrecht te laten staan.
Ik had ze vorige week, nadat ik stom genoeg mangoschillen in de vuilnisbak had gegooid. De laatsten zijn nu weg. Zorg er ondertussen wel voor dat ze niets te eten hebben, door iets op het aanrecht te laten staan.
vrijdag 10 augustus 2012 om 17:39
vrijdag 10 augustus 2012 om 17:44
vrijdag 10 augustus 2012 om 19:35
quote:kadanz schreef op 10 augustus 2012 @ 17:57:
Je gaat naar de supermarkt, je koopt een spuitbus insecticide, je spuit...vliegjes dood.
Lekker, Galiameloen met vliegenspray!
Je moet gewoon je fruit zo snel mogelijk opeten. Niks wat fruitvliegjes zo lekker vinden als beurs fruit. En ja, ook als het in de koelkast ligt.
Je gaat naar de supermarkt, je koopt een spuitbus insecticide, je spuit...vliegjes dood.
Lekker, Galiameloen met vliegenspray!
Je moet gewoon je fruit zo snel mogelijk opeten. Niks wat fruitvliegjes zo lekker vinden als beurs fruit. En ja, ook als het in de koelkast ligt.
vrijdag 10 augustus 2012 om 19:42