GAMMA

22-02-2012 18:46 20 berichten
We hadden het over klussen voor een beeb. Weet iemand of je de juiste gereedschap bij de Gamma kan vinden?
Alle reacties Link kopieren
Nee wel rubbertjes
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alleen dingen om de ambieans te verhogen en evt burengerucht te verlagen.



Hier in de buurt is wel de regel dat er voor achten en na tienen niet meer geklutst wordt. Telt dat bij jou ook?
Volgens mij is alle gereedschap al ruimschoots gebruikt...
Alle reacties Link kopieren
Met een goede hogedrukspuit kom je een heel eind.
Alle reacties Link kopieren
Haken en ogen. En ducktape.
Alle reacties Link kopieren
cheerlesscard, 47 seconden geleden

Met een goede hogedrukspuit kom je een heel eind.



Alle reacties Link kopieren
1 second glue
Kit, met kit kun je alles. Maar ja, die Bob van klussen en verbouwen zegt altijd dat kitten kutten is. Kun je daar wat mee?




Ik lig nu in een deuk



Hogedrukspuit
Alle reacties Link kopieren
In verband met de crisis, zou ik graag iemands GAMMA-pas willen lenen...



Klust toch lekkerder met korting
Alle reacties Link kopieren
Nippeltjes.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
En als al het bovenstaande niet helpt kun je bij Gamma ook nieuwe pijpleidingen kopen.
Alle reacties Link kopieren
Enne, ik zou bijna mijn tip vergeten te melden om lijmklemmen te kopen.
Je kan beter naar de Praxis gaan, daar kun je je Airmiles inruilen voor korting.
Afhankelijk van wat er afgekort wordt...
Alle reacties Link kopieren
Voor klussen voor een beeb heb je toch een kerel nodig? Die zie ik altijd zat rondlopen bij de Gamma.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga toch liever naar Ikea. Je verstaat dan wel geen drol van je beeb, maar je hebt maar 1 sleuteltje nodig bij het klussen
Alle reacties Link kopieren
quote:dragonmom schreef op 22 februari 2012 @ 20:59:

Ik ga toch liever naar Ikea. Je verstaat dan wel geen drol van je beeb, maar je hebt maar 1 sleuteltje nodig bij het klussen
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven