Gasmeter op hol geslagen
vrijdag 12 maart 2010 om 10:55
Vannacht werd ik opgeschrikt door een vreemd irritant geluid. Het bleek de gasmeter beneden in de meterkast te zijn. Hij gaat als een gek tekeer, een soort tikgeluid en de meter gaat heel snel. Maarja, wie bel je midden in de nacht. Ik rook verder geen gas. Ik ben dus maar weer gaan slapen.
Vanmiddag (pas) kan er een loodgieter langskomen.
Wie herkent dit?
Vanmiddag (pas) kan er een loodgieter langskomen.
Wie herkent dit?
vrijdag 12 maart 2010 om 11:03
gaskraan dichtdraaien, zit in je kruipruimte waarschijnlijk. Zo kost het je niks en zit je safe. Als je meter dan nog doordraait is het een meterprobleem. Wel goed ventileren in huis, je wil geen gasophoping hebben......
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 12 maart 2010 om 16:42
Nee joh, relax. Ik rook geen gas.
Inmiddels is de meneer van de woningbouw geweest.
(overigens een erg lekkere loodgieter meneer)
Hij wist ook niet wat het was en heeft de storingsdienst van het gasbedrijf gebeld. Binnen 5!?! werkdagen zullen ze langskomen. En ik zit met een vreemde tik in de meter, waar ik niet van kan slapen. Het is overigens nu wel een stuk minder dan vannacht. Maar ik ga ze morgen gewoon zelf nog een keer bellen.
Wel heb ik de lekkere loodgieter meneer gestrikt voor een ander gasprobleem bij mijn gasfornuis. Ik heb een nieuwe afspraak via de woningbouw (moest van hem) gemaakt.
Inmiddels is de meneer van de woningbouw geweest.
(overigens een erg lekkere loodgieter meneer)
Hij wist ook niet wat het was en heeft de storingsdienst van het gasbedrijf gebeld. Binnen 5!?! werkdagen zullen ze langskomen. En ik zit met een vreemde tik in de meter, waar ik niet van kan slapen. Het is overigens nu wel een stuk minder dan vannacht. Maar ik ga ze morgen gewoon zelf nog een keer bellen.
Wel heb ik de lekkere loodgieter meneer gestrikt voor een ander gasprobleem bij mijn gasfornuis. Ik heb een nieuwe afspraak via de woningbouw (moest van hem) gemaakt.