Gezinsplanner
donderdag 17 juli 2014 om 10:14
Dag leuke mensen van het viva forum!
Ik ben op zoek naar ideeën voor een gezinsplanner. We willen eigenlijk iets waar eventuele boodschappen op genoteerd kunnen worden, afspraken en verjaardagen en een to do lijstje op kunnen staan.
Het moet iets zijn wat we kunnen ophangen zodat we het automatisch dagelijks zien. En we zijn digibeet (Of hij dan, maar dat klinkt zo onvriendelijk )
Hebben jullie leuke suggesties, ideeën, praktijkervaring?
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar ideeën voor een gezinsplanner. We willen eigenlijk iets waar eventuele boodschappen op genoteerd kunnen worden, afspraken en verjaardagen en een to do lijstje op kunnen staan.
Het moet iets zijn wat we kunnen ophangen zodat we het automatisch dagelijks zien. En we zijn digibeet (Of hij dan, maar dat klinkt zo onvriendelijk )
Hebben jullie leuke suggesties, ideeën, praktijkervaring?
Alvast bedankt!
donderdag 17 juli 2014 om 10:25
Wij hebben een glazen whiteboard met magneten gekocht bij de woonexpress.
Hagen wij uitnodigingen op en we schrijven er op wat we voor afspraken hebben die week aangezien mijn vriend altijd bij hoog en laag volhield dat hij het toch echt niet wist dat we daar en daar heen gingen.
En ik was weer overtuigd dat ik het toch echt gezegd had haha.
Staat ook mooier dan een echt whiteboard.
We hebben hem in de gang gehangen naast de badkamer. Werkt top.
(En je kan er ook lieve berichtjes achter laten voor elkaar ook als we bezoek hebben schrijven mensen er dingen op haha vind ik hartstikke leuk.)
Hagen wij uitnodigingen op en we schrijven er op wat we voor afspraken hebben die week aangezien mijn vriend altijd bij hoog en laag volhield dat hij het toch echt niet wist dat we daar en daar heen gingen.
En ik was weer overtuigd dat ik het toch echt gezegd had haha.
Staat ook mooier dan een echt whiteboard.
We hebben hem in de gang gehangen naast de badkamer. Werkt top.
(En je kan er ook lieve berichtjes achter laten voor elkaar ook als we bezoek hebben schrijven mensen er dingen op haha vind ik hartstikke leuk.)
donderdag 17 juli 2014 om 10:33
Google gezinsplanner en je krijgt diverse ideeën en kant en klare boorden.
Kan ook gewoon een magneetbord bij ikea kopen en wat gekleurd isolatie tape. En zo maakte vakken. Printbriefjes met naam of onderwerp die plakje er op. En magneten kan je kopen bij grote gezinnen site zijn kant en klaar of je maakt ze zelf.
Kan ook gewoon een magneetbord bij ikea kopen en wat gekleurd isolatie tape. En zo maakte vakken. Printbriefjes met naam of onderwerp die plakje er op. En magneten kan je kopen bij grote gezinnen site zijn kant en klaar of je maakt ze zelf.
donderdag 17 juli 2014 om 10:44
Ik heb er laatst een gekocht bij www.gezinnig.nl daar hebben ze sowieso allemaal handige plan en organize dingetjes.