Goed bedoeld maar helaas ........

07-07-2010 18:42 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrrrrr, met veel moeite heb ik er een weten te scoren. EEN KATTENSPA. Krijg je op dit moment gratis bij Proplan HB. Ik begin nu toch ernstig aan hun intelligentie te twijfelen , ze vinden het niets. Of ze begrijpen het niet dat het lekkere bostels zijn en dat ze zichzelf dus ook lekker kunnen borstelen.

Nou moet ik ook zeggen dat het plaatje heel vertekend is, de achterkant is 20 cm en aan de voorkant iets van 35? Nou niet de 45 die ze hadden beloofd.

Ik ging jubelend naar huis om hun verbaasde blije koppies te zien, dat waren ze ook maar toen het geen eten bleek en even aan gesnuffelt te hebben, dachten ze, laat maar, wat is het? Het heeft niet eens hun interesse. Ik ben er net maar zelf naast gaan zitten in de hoop dat ze wilde kijken wat het was maar ik vrees dat het binnenkort de kast in gaat.

Hebben jullie ook wel van die "verrassingen" voor jullie katten die jezelf blijkbaar leuker lijkt dan de katten zelf?

Ik heb maar weer een (gratis) balletje voor Kane gemaakt van aluminiumfolie. Hij weer zielsgelukkig. Ik ook met mijn stomme ideeën.

waarderen jouw katten nieuwe speeltjes?

Totaal aantal stemmen: 50

ja (4%)
nee (6%)
soms (12%)
hangt vanaf wat het is (18%)
gratis speeltjes zijn meer favoriet (12%)
leuk voor baasje om mee te spelen (10%)
zonde van je geld (32%)
alleen als ik het gratis krijg (2%)
anders (4%)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:itsme26 schreef op 07 juli 2010 @ 20:20:

[...]

Ze komen uit het asiel hier in mijn woonplaats. Het waren wilde katers en ze heette in het asiel Harley en Norton. Wij hebben ze van angstige wilde katers ondertussen proberen op te voeden dat echte huiskatten. En dat wil steeds iets beter lukkenDan zijn het niet dezelfde, helaas (niet voor jouw katten helaas natuurlijk!). Had het leuk gevonden te lezen dat ze een leuk plekje hadden gekregen...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
ja, die blik, alsof jij gek bent geworden

wij hadden deze waterbakken, en die liepen maar steeds leeg. Een week gedweild en we kwamen er maar niet achter. Totdat we een miniscuul gaatje ontdekten in het deksel. Gemaakt door een kattenagel

Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Soezie81 schreef op 07 juli 2010 @ 20:37:

[...]

Dan zijn het niet dezelfde, helaas (niet voor jouw katten helaas natuurlijk!). Had het leuk gevonden te lezen dat ze een leuk plekje hadden gekregen...als we in een ander asiel waren geweest, hadden ze het misschien wel geweest. Wij wilden twee katten waar we iets voor konden betekenen. Het asiel riep dat het nooit goed zou komen en we zijn dan ook beretrots op onze mannen. Dat ze wel zover zijn gekomen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Ligeia schreef op 07 juli 2010 @ 20:24:

Om katten aan het drinken te krijgen, heeft ProPlan ook eens een keer een druppelfonteintje weggegeven bij voer:

[afbeelding]

Nou hoeven onze katten echt niet meer op drinkles, omdat ze heel goed drinken, maar voor hun speelplezier was het best een geinig ding, dachten we.. Ja, het was best leuk; het bakje kon los en het reservoir ook, dus binnen de kortste keren lag het ding om en kreeg de goedkope laminaatvloer een gratis plensbeurt. Fontein is nu kastvulling. Bij de dierenzaak hadden we overigens we mazzel en kregen we de fontein mee bij aankoop van onze reguliere maandelijkse zak Royal Canin (gniffel), dus gelukkig heeft het ons verder niks gekost...

Ja Lig, dat is de reden dat ik mijn kleintjes het leuk vonden om te gaan spelen met drinken. Ik heb ook zo'n ding maar is geen electrische en sinds ik dat ding heb gooit die kleine lummel elke dag zijn waterbak om. En dan erin spelen. In de badkamer een teiltje staan, zelfs die is leuk. Hij vind stromend water zo leuk, vandaar dat ik ook op zoek was naar een electrische.

Hier wat foto's van dat gratis ding, die helaas niet electrisch is en zo licht dat als hij al zijn pootje ernaar uit strekt het al omvalt.

quote:minny schreef op 07 juli 2010 @ 18:52:

Is het een soort automatisch aai-ding?

Waar kan ik er één voor mezelf bestellen?
Ooooohjaaaaaah!! Die tunnel.. die word werkelijk het hele huis door gesleepd door Coon.. was 1 euro ofzo bij ikea?? Briljant ding
quote:Femfreggel schreef op 07 juli 2010 @ 18:48:

Spuit er eens wat lokstof op, zoals catnip of Playspray. Die van mij gaan dan helemaal uit hun dak.Die van mij heeft het favoriete speeltje 3 jaar na het besprayen met lokstof, nog steeds niet aangeraakt, je snapt dus wel dat het speeltje in de grijze container ligt...
quote:Vl43inder schreef op 07 juli 2010 @ 19:43:

[...]

-Kattenbak

-Voerbakjes

-Voer

-Een oude krant of een rol aluminiumfolie voor propjes

-Zo begin volgend jaar een nieuwe bank waarschijnlijk
Blijkbaar heb ik hele domme katten. Die van mij spelen weleens met kattenspeelgoed. Nouja, 1 doet een poging kruipt af en toe in de tunnel en beweegt wat, nummer 2 slingert de muizen door het huis en legt ze dan in de voerbak. Nummer 3 doet in huis niets anders dan zijn broer pesten of eten en slapen.

Nummer 2 speelt dan wel weer 's avonds laat of 's nachts, wat weer een hoop herrie geeft. Waar nummer 1 dan weer chagerijnig wakker van wordt en zijn broer op z'n lazer geeft.

Maar hier wordt de tunnel wel gebruikt en er wordt alleen gespeelt met whiskasmuizen en af en toe eens heerlijk geknuffeld met een kattenkruidwortel.
Ik zie zo een Kat voor me met tampon hihi

doet me aan het verhaal van mijn broer denken, had visite en de hond kwam uit de slaapkamer aangelopen met een vibrator in zijn bek hihi

o
Hahaha, zo zijn katten hè, die spelen nooit met wat je speciaal voor ze koopt...!

Heb een keer zo'n bal-met-belletje gekocht voor die van mij, als ik 'm naar ze toe gooi kijken ze me echt zo schaapachtig aan, zo van: "Wat dacht jij nou?"

Favo speeltjes hier:

- Pauwenveren

- Kartonnen dozen

- Alles wat niet bedoeld is om aan te krabben, maar wel leuk: de kast, de bank, m'n bed, m'n spijkerbroek etc.
MV wat heb jij mooie katten zeg, en die foto met dat melk kostelijk

Suus jij hebt ook een mooie kat, welk ras is dat?

MV als je dat ding kwijt wil moet je maar zeggen wat je er voor wilt hebben en de verzendkosten natuurlijk
Hahaha, MV. De Beessies zijn hier ook favoriet, samen met propjes papier.Maar ik ga ook toch kijken naar jouw katten spa.
Ik had mijn katten ooit een pluche kussen in de vorm van een muis cadeau gedaan. Compleet met snorharen en een sisal staart om aan te krabben. Het hondje van een vriendin ligt er nu op, onze katten waren er bang voor.

Wat een leuk ding Ninon!
quote:ninon schreef op 08 juli 2010 @ 00:13:

Ik had mijn katten ooit een pluche kussen in de vorm van een muis cadeau gedaan. Compleet met snorharen en een sisal staart om aan te krabben. Het hondje van een vriendin ligt er nu op, onze katten waren er bang voor.

[afbeelding]Ik heb precies dezelfde! Kater moest er eerst niks van hebben, maar ligt er nu regelmatig prinsheerlijk op te slapen... Maar voor hetzelfde geld had hij het geen blik meer waardig gekeurd.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Ik heb één keer wel een goede keuze gemaakt wat ik voor de boys kocht. Ik heb hoofdkussens, van die goedkope, als loungekussens voor hun op de grond. Voor de zekerheid maar voor ieder 1. En in de aanbieding bij de Action zo'n nep bontkleedje, die had je in verschillende kleuren 4,59 ofzo waren ze. En allemaal maken ze er graag gebruik van.

Bo en Kane delen altijd samen zo'n kussen en Floyd heeft zijn eigen. Wel een keer gehad dat Bo kwaad om iets was en op het kussen van Floyd ging plassen. Oh wat was ik kwaad. Na het wassen heb ik stiekem het kussen van hem en Floyd omgewisseld.
Over het algemeen gaat het goed, zijn ze met vanalles blij. Maar laten ze nou nét niet die krabpaal gebruiken...
De krabpaal is ongebruikt (gelukkig ligt ie er wel soms bovenop), maar ik heb 2 goedkope matjes bij Ikea voor de Koning gehaald en daar slijpt hij zijn nagels gelukkig wel aan. Ik vond het namelijk minder dat hij de bank daarvoor gebruikte..

Nu ik heb gezien hoe de Koning speelt met de tuinsproeier overweeg ik toch ook een drinkfontein aan te schaffen, maar ja, denk dat ie het dan toch weer niet leuk of te eng zal vinden..
Mika, ik ben je niet vergeten hoor. Maar ik dacht, misschien hebben ze geen zin in dat ding vanwege de hitte. Ik kijk het nog even een paar dagen aan. Maar anders denk ik aan jou hoor.

Ze hebben er nog niet naar omgekeken, of niet dat ik gezien heb. Maar vaak als ik denk, nou vind ik het wel welletjes, nu mag het weg dan gaan ze het als een gek gebruiken, bij ligplekjes, bij dozen, kattenmandjes. Dus van het weekend kijk ik zondag even aan of ze het nou echt niet weten te waarderen. Kijken als ik ze kam en dan met hun koppie er langs haal dat ze dat dus ook zelf kunnen dat het misschien duidelijk is waar het voor dient.
OH.....wat herkenbaar. Heeeeeeeeeel veel speeltjes gekocht, poezen kijken ernaar, raken het 2 keer aan, en klaar!

Zo ligt hier nu ook het balansspeeltje te verstoffen net als zo'n activity center geval

Laat per ongeluk een nootje vallen, of een knoop.....vinden ze helemaal geweldig!!

Oh trouwens........onze katten zijn ook dol op onze deurklinken.......(vooral om 3 uur 's nachts). Meestal wordt dit opgevolgd door een "opruimactie" in de sokken la --> lees: laat ik alle sokken er eens uit gooien en er zelf in gaan liggen.

Grinnik, grinnik.........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven