Goed bedoeld maar helaas ........

07-07-2010 18:42 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrrrrr, met veel moeite heb ik er een weten te scoren. EEN KATTENSPA. Krijg je op dit moment gratis bij Proplan HB. Ik begin nu toch ernstig aan hun intelligentie te twijfelen , ze vinden het niets. Of ze begrijpen het niet dat het lekkere bostels zijn en dat ze zichzelf dus ook lekker kunnen borstelen.

Nou moet ik ook zeggen dat het plaatje heel vertekend is, de achterkant is 20 cm en aan de voorkant iets van 35? Nou niet de 45 die ze hadden beloofd.

Ik ging jubelend naar huis om hun verbaasde blije koppies te zien, dat waren ze ook maar toen het geen eten bleek en even aan gesnuffelt te hebben, dachten ze, laat maar, wat is het? Het heeft niet eens hun interesse. Ik ben er net maar zelf naast gaan zitten in de hoop dat ze wilde kijken wat het was maar ik vrees dat het binnenkort de kast in gaat.

Hebben jullie ook wel van die "verrassingen" voor jullie katten die jezelf blijkbaar leuker lijkt dan de katten zelf?

Ik heb maar weer een (gratis) balletje voor Kane gemaakt van aluminiumfolie. Hij weer zielsgelukkig. Ik ook met mijn stomme ideeën.

waarderen jouw katten nieuwe speeltjes?

Totaal aantal stemmen: 50

ja (4%)
nee (6%)
soms (12%)
hangt vanaf wat het is (18%)
gratis speeltjes zijn meer favoriet (12%)
leuk voor baasje om mee te spelen (10%)
zonde van je geld (32%)
alleen als ik het gratis krijg (2%)
anders (4%)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Heb je het wel voorgedaan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Zo heb ik hier een 'kraaktunnel' liggen!

Leek me zo grappig!

Ze vinden er geen drol aan.
Ik heb een keer zo'n honde-zak gekocht met allemaal van die kleine piepschuim-balletjes erin. De hond moest er niks van hebben. Ze ging er demonstratief naast liggen. Gelukkig kon ik hem weer inleveren (met geld terug), dat ding heeft me 60 euro gekost.
meestal kijkt poes naar het speeltje en denkt sja, het zal wel.

je ziet haar dr schouders ophalen.

Laatst had ik zo`n laserpen gekocht, zelfs de ultraluie poes kreeg je in beweging, ze had direct door waar t vandaan kwam en erachteraan, ho maar.

Nope, er is 1 muisje wat ze leuk vind en heb een beessie van AH gekregen van een vriendin. Die vind ze ook wel grappig.
Spuit er eens wat lokstof op, zoals catnip of Playspray. Die van mij gaan dan helemaal uit hun dak.
een kattenspa.. wie verzint dan ook zoiets???????????
Tja, katten zijn geen mensen he? Ik zie het wel eens op tv, katten die een eigen huis gebouwd krijgen in de tuin. Honden die diamanten halsbanden hebben. Zelfs auto's voor huisdieren.

Maar huisdieren willen gewoon eten, slapen, poepen en een beetje geaaid worden. Dan zijn ze allang blij doorgaans.
quote:nouschi schreef op 07 juli 2010 @ 18:45:

Heb je het wel voorgedaan?

Ja, wilde ik wel maar snap het zelf ook nog niet helemaal. Er zit geen beschrijving bij, kijk naar het linker gedeelte, dat is geen borstel, dat klepje kan je eraf halen en dan zit er een gat. Ja weet ook niet wat ik ze moet vertellen wat daar dan leuk aan is. Een snoepje in verstoppen?

Geloof dat mijn katers ook te groot zijn voor dit ding. Maar in de email stond dat het 45 cm was, NOT.
Die kattenspa wilde ik ook graag voor mijn Tom maar helaas te duur. Tom die mag heel graag zijn koppie ergens tegenaan schuren ik denk dat hij het wel lekker vind.

Andere dingen als balletjes muisjes etc worden altijd prima gebruikt.
Ben bang dat dit weer een leuk speeltje is om weer door te geven .
Is het een soort automatisch aai-ding?
hahaha wat een leuk ding. tsja dieren.... ik had laatst een running egg gekocht voor mijn hond. ze vindt er niks an. gelukkig heeft een vriendin een nieuwe pup die dat ding gaat daar dan maar naartoe. misschien gaan jouw katten het nog leuk vinden uiteindelijk
quote:minny schreef op 07 juli 2010 @ 18:52:

Is het een soort automatisch aai-ding?

Nee die borstels zitten er vast op. Dus niet lekker automatisch een borstel beurt.

Nou zijn mijn katten knuffels en borstelen vinden ze heerlijk dus dacht dat het wel kaassie voor ze zou zijn. Bij een zak voer van 16 euro kreeg je dat ding gratis. Ach, ik heb het geprobeerd.
quote:Houdt jouw kat er ook zo van om haar kop lekker overal tegenaan te schuren en te schrobben?

PRO PLAN denkt met je kat mee en heeft hiervoor de kattenspa ontwikkeld. Hiermee kun je je kat nu extra vertroetelen!

Bij aankoop van 1,5kg PRO PLAN kattenvoeding ontvang je nu de unieke PRO PLAN kattenspa helemaal GRATIS. Een echte verwennerij voor je kat.

Exclusieve kattenspa

Deze kattenspa is exclusief voor PRO PLAN ontwikkeld. Hij is 45 cm groot en gemaakt van duurzaam kunststof. Hij bevat verschillende rubberen borstels waaraan je kat zich kan schuren. De kattenspa is gemakkelijk schoon te maken en is dus ideaal in gebruik.

Dit belooft het...

Mja...
Ach zo, nou ja misschien dat ze de lol er nog van in gaan zien. Anders ga je er zelf tegen aan liggen en luid spinnen
Tja, net als speciaal aangeschafte mandjes en (kinder)stoeltjes. Meneer ligt het liefst op plastic tasjes en te kleine schoenendoosjes en Mevrouw op de (mijn!) bureaustoel...
Ik geloof niet meer in sprookjes.
De kittens liggen het liefst op mijn hoofd of daar ergens in de buurt, Kater het liefst tegen me aan. Blijkbaar ben ik zelf een wandelende kattenspa
Myleentje, het zijn maar katten hoor Ik ga iig nooit jubelend naar huis met speledingen voor de kat. Vooral dan krijg je een *haalt schouders op* actie van de katten.

"Houdt jouw kat er ook zo van om haar kop lekker overal tegenaan te schuren en te schrobben?

PRO PLAN denkt met je kat mee en heeft hiervoor de kattenspa ontwikkeld. Hiermee kun je je kat nu extra vertroetelen!

Bij aankoop van 1,5kg PRO PLAN kattenvoeding ontvang je nu de unieke PRO PLAN kattenspa helemaal GRATIS. Een echte verwennerij voor je kat.

Exclusieve kattenspa

Deze kattenspa is exclusief voor PRO PLAN ontwikkeld. Hij is 45 cm groot en gemaakt van duurzaam kunststof. Hij bevat verschillende rubberen borstels waaraan je kat zich kan schuren. De kattenspa is gemakkelijk schoon te maken en is dus ideaal in gebruik. "

Hij inderdaad 'ideaal' in gebruik, schoonmaken hoeft blijkbaar helemaal niet
Ja ik had een muisje die ging lopen naar aan het draadje getrokken te hebben ik vond eenorm grappig de kat stond erbij en keek erna.

We houden het maar bij de kleine balletjes en propjes papier daar vermaakt ze zich prima mee.
Het gras aan de overkant is niet groen.
hihih, herkenbaar!

Onze kat had ooit een muisje, waar ze het hele huis mee doorsjouwde. In de bek, sluipend door het huis, in de waterbak, even mee peddelen, er weer uit vissen en weer sluipend door het huis. Het arme muisje was tot op het laatste draadje toe doodgebeten.

Zag ik vorige week bij een zak whiskas, een muisje! Precies zo één als ze had, alleen dan nog levend. Dus ik plaatsvervangend dolgelukkig dat ding mee naar huis, maar madame kijkt er niet naar om
Ik was te laat met het pakken van mijn fototoestel maar Bo vond het folie waar het in zat leuker dan het apparaat;

Zo heb ik ooit een pracht van een krabpaal gezien. 2 meter hoog, verdiepingen, in de vorm van een kasteeltoren. 700 euries maarliefst... ik zeg: heb ik er net niet voor over.

Maar je zal zo'n ding gekocht hebben voor je totaal ongeïnteresseerde kat...
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Pilous: je was net even sneller

Myleen: Ik zit die poll nou eens te bekijken maar je hébt dat ding toch gratis gekregen? Is ie nu zo gratis en voor niks weg te mikken
Gelukkig was hij gratis. Mijn kat moest ook niks van speciale dingen hebben: krabpaal helemaal ingesmeerd met fijn kattenluchtje wilde hij niet. Cocosmat werd wel danig gebruikt. En ook lieevr een doos dan een mandje, die hangmandjes voor de radiator heb ik dus maar nooit geprobeerd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven