Goed bedoeld maar helaas ........
woensdag 7 juli 2010 om 18:42
Grrrrrr, met veel moeite heb ik er een weten te scoren. EEN KATTENSPA. Krijg je op dit moment gratis bij Proplan HB. Ik begin nu toch ernstig aan hun intelligentie te twijfelen , ze vinden het niets. Of ze begrijpen het niet dat het lekkere bostels zijn en dat ze zichzelf dus ook lekker kunnen borstelen.
Nou moet ik ook zeggen dat het plaatje heel vertekend is, de achterkant is 20 cm en aan de voorkant iets van 35? Nou niet de 45 die ze hadden beloofd.
Ik ging jubelend naar huis om hun verbaasde blije koppies te zien, dat waren ze ook maar toen het geen eten bleek en even aan gesnuffelt te hebben, dachten ze, laat maar, wat is het? Het heeft niet eens hun interesse. Ik ben er net maar zelf naast gaan zitten in de hoop dat ze wilde kijken wat het was maar ik vrees dat het binnenkort de kast in gaat.
Hebben jullie ook wel van die "verrassingen" voor jullie katten die jezelf blijkbaar leuker lijkt dan de katten zelf?
Ik heb maar weer een (gratis) balletje voor Kane gemaakt van aluminiumfolie. Hij weer zielsgelukkig. Ik ook met mijn stomme ideeën.
Nou moet ik ook zeggen dat het plaatje heel vertekend is, de achterkant is 20 cm en aan de voorkant iets van 35? Nou niet de 45 die ze hadden beloofd.
Ik ging jubelend naar huis om hun verbaasde blije koppies te zien, dat waren ze ook maar toen het geen eten bleek en even aan gesnuffelt te hebben, dachten ze, laat maar, wat is het? Het heeft niet eens hun interesse. Ik ben er net maar zelf naast gaan zitten in de hoop dat ze wilde kijken wat het was maar ik vrees dat het binnenkort de kast in gaat.
Hebben jullie ook wel van die "verrassingen" voor jullie katten die jezelf blijkbaar leuker lijkt dan de katten zelf?
Ik heb maar weer een (gratis) balletje voor Kane gemaakt van aluminiumfolie. Hij weer zielsgelukkig. Ik ook met mijn stomme ideeën.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 7 juli 2010 om 19:10
Ja Klets, ik heb hem nog maar 1 uur, ik hoop dat ze er nog een nachtje over moeten slapen om het leuke ervan te zien .
Hier ook altijd met mandjes, dan wil ik de reismandjes in de box weer opbergen, en prompt gaan ze er snel in slapen.
Ik ben gewoon ongeduldig denk ik, en straks zijn ze blij dat ik helemaal naar een andere stad ben gereden ervoor en dat ik er al dagen op zit te azen en te verheugen .
Hier ook altijd met mandjes, dan wil ik de reismandjes in de box weer opbergen, en prompt gaan ze er snel in slapen.
Ik ben gewoon ongeduldig denk ik, en straks zijn ze blij dat ik helemaal naar een andere stad ben gereden ervoor en dat ik er al dagen op zit te azen en te verheugen .
woensdag 7 juli 2010 om 19:12
Myleen, de introductie is natuurlijk ook helemaal verkeerd gegaan he.
MV: 'Kijk eens poelepoelepoezels! wat mama nu voor jullie heeft!'
Kat: kijkt ongeinteresseerd
MV: Maar kiiiiijjjjk dan speciaal voor jullie gekocht
Kat: Kijkt nog véél ongeïnteresseerder
Mv: Maar dit is toch leuuuheeuuuk
Kat: *standje negeer* never never nooit nooit niet dat ik dat ga gebruiken dus
Neeee dat moet anders. Dat moet namelijk ongeveer zo:
Je hebt het gratis ergens bij gekregen, pakt het na 3 dagen eens uit, gooit het dan zonder veel interesse in een hoek en kijkt er absoluut niet meer naar. Dán hebben de katten misschien een heeeel klein beetje interesse
Je hebt het gratis ergens bij gekregen, pakt het na 3 dagen eens uit, gooit het dan zonder veel interesse in een hoek en kijkt er absoluut niet meer naar. Dán hebben de katten misschien een heeeel klein beetje interesse

woensdag 7 juli 2010 om 19:12
Nutteloze kattenaankopen: Check
Op aanraden van ons aller Leo heb ik een fontein gekocht.En het is een kutding en de katten vinden het NIKS. Daag 45 euro. Ook in het bezit van activityset/racebaan/ballenbaan met ingebouwde spa. Staat stof te happen onder de kast nadat ik er voor de tachtigste keer overheen gedonderd was tot grote hilariteit van de kattenbeesten.
Op aanraden van ons aller Leo heb ik een fontein gekocht.En het is een kutding en de katten vinden het NIKS. Daag 45 euro. Ook in het bezit van activityset/racebaan/ballenbaan met ingebouwde spa. Staat stof te happen onder de kast nadat ik er voor de tachtigste keer overheen gedonderd was tot grote hilariteit van de kattenbeesten.
woensdag 7 juli 2010 om 19:14
quote:mika65 schreef op 07 juli 2010 @ 19:07:
MV ik neem hem van je over
Ze worden ook al op marktplaats aangebodenOja? Nee ik hoef er niets voor, maar ik geef ze nog wel even de kans om het leuk te gaan vinden, zal ze straks even streng toespreken . Hou dit topic maar in de gaten, als ze echt het blijven negeren dan is mijn lol er ook vanaf.
MV ik neem hem van je over
Ze worden ook al op marktplaats aangebodenOja? Nee ik hoef er niets voor, maar ik geef ze nog wel even de kans om het leuk te gaan vinden, zal ze straks even streng toespreken . Hou dit topic maar in de gaten, als ze echt het blijven negeren dan is mijn lol er ook vanaf.
woensdag 7 juli 2010 om 19:15
quote:Kletsmajoor schreef op 07 juli 2010 @ 19:12:
DGS, bij mij doet dat activitycenter het dan wel weer goed. Ik heb de hele uitbreiding en zo heel af en toe, als ze denken dat de baasjes het niet zien spelen ze ermee.

DGS, bij mij doet dat activitycenter het dan wel weer goed. Ik heb de hele uitbreiding en zo heel af en toe, als ze denken dat de baasjes het niet zien spelen ze ermee.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 7 juli 2010 om 19:17
quote:Kletsmajoor schreef op 07 juli 2010 @ 19:12:
Ja ik geloof ook dat ik het te groots heb gepresenteerd.
Ik met het ding in mijn handen en zij gillen bij mijn benen alsof het eten was. Ik heb het te leuk voor gesteld en toen ik het neerzette waren ze zzichtbaar teleurgesteld.

Ja ik geloof ook dat ik het te groots heb gepresenteerd.
Ik met het ding in mijn handen en zij gillen bij mijn benen alsof het eten was. Ik heb het te leuk voor gesteld en toen ik het neerzette waren ze zzichtbaar teleurgesteld.

woensdag 7 juli 2010 om 19:18
Ja ik heb ook de hele uitbereiding, en ze doen er geen hol mee. De peperdure design krabbelton ( ik haat die enorme stellages) is een perfecte opbergplek voor allerhande meuk van de autist maar krabbelen doen mijn katten aan de bank. NAAST de krabbelton. Klootzakken zijn het!
de lege zak van Royal canin vind echter wel weer gretig aftrek bij de heren
de lege zak van Royal canin vind echter wel weer gretig aftrek bij de heren
woensdag 7 juli 2010 om 19:19
Ik heb geen katten, maar had vroeger wel ratjes. Daarvoor had ik eens een rieten speeldingetje gekocht (bolletje met allerlei gaten waardoor ze erin konden kruipen) van ongeveer een tientje. Binnen 1 dag hadden ze die helemaal tot schroot geknaagd! Een lege WC-rol was daarentegen altijd een schot in de roos.....

woensdag 7 juli 2010 om 19:21
ik heb ooit bij de plaatselijke dierenwinkel (voordat ik een vele betere ontdekte een woonplaats verder) een dingetje gekocht dat was het kattenspeelgoed van het jaar. Dat moesten we echt kopen. Ze hebben het nooit met een poot aangeraakt, er zelfs nooit aan geroken of na gekeken. En wij het maar door de kamer rollen met zijn tweetjes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

woensdag 7 juli 2010 om 19:24
quote:dangeensuus schreef op 07 juli 2010 @ 19:20:
[...]
waar kan ie heen? Hij staat nu te verstoffen in de schuur en das ook zonde.Ik mail je wel via Yas, goed? Dan heb je mijn email. Of je mag mij ook mailen op mylenevalerie@hotmail.com .
[...]
waar kan ie heen? Hij staat nu te verstoffen in de schuur en das ook zonde.Ik mail je wel via Yas, goed? Dan heb je mijn email. Of je mag mij ook mailen op mylenevalerie@hotmail.com .

woensdag 7 juli 2010 om 19:25
Een van mijn katten lijkt precies op de kat van het plaatje. Maar de kans lijkt me uiterst klein dat ze ook zo gaat liggen bij dat ding. Behalve als ik eerst een paar maanden volhou dat ze er niet bij in de buurt mag komen, het ding op het aanrecht zet en de kraan de hele tijd laat lopen. En dan nog...
Spul waar ze niets mee doen:
-speelgoedmuisjes
-speelgoedballetjes
-staafjes met veertjes
-staafjes met touwtjes
-een poezententje
-een wiebelding met veertjes
Spul waar ze wel iets mee doen:
-echte diertjes uit de tuin (die staan met stip op nr 1)
-papieren propjes
-krabpalen
-laserpen
-meubels
-water uit de kraan/gieter
Spul waar ze niets mee doen:
-speelgoedmuisjes
-speelgoedballetjes
-staafjes met veertjes
-staafjes met touwtjes
-een poezententje
-een wiebelding met veertjes
Spul waar ze wel iets mee doen:
-echte diertjes uit de tuin (die staan met stip op nr 1)
-papieren propjes
-krabpalen
-laserpen
-meubels
-water uit de kraan/gieter
woensdag 7 juli 2010 om 19:25
wat een ding! Hoe gaat zo'n kat nou uitvinden waar dat voor dient. M'n vriend ziet me aaaankomen Ik zou het waarschijnlijk nog kopen ook.
Hier valt het tot nu toe nog mee. Sinds 2 maanden hebben we 2 poesjes en nog lang en breed voor ze er waren kocht ik een kattennmandje (60 euro) van Riviera Maison. En iedereen zei natuurlijk al dat die beesten daar nooooooooit in zouden gaan liggen. Ik begon 'm te knijpen, want wat o wat zou ik te voorduren krijgen als ze er inderdaad niet in zouden gaan liggen. En inderdaad, geen kat te bekennen in het mandje. Neen, liever op de -peperdure- -zwarte- loveseat.
Uiteindelijk heb ik ze geen keus gelaten en het mandje in hun slaapkamer nachtverblijf ruimte waar ze 'snachts zitten gezet als énige zachte in de ruimte. Zodat ze wel móesten. Heel zielig, maar wárempel, de dames zijn er ingetrapt. 2 maanden later nog steeds dolletjesblij met hun nestje.
Verder zijn hier voornamelijk de beesies, kranten en glazen water in trek
Hier valt het tot nu toe nog mee. Sinds 2 maanden hebben we 2 poesjes en nog lang en breed voor ze er waren kocht ik een kattennmandje (60 euro) van Riviera Maison. En iedereen zei natuurlijk al dat die beesten daar nooooooooit in zouden gaan liggen. Ik begon 'm te knijpen, want wat o wat zou ik te voorduren krijgen als ze er inderdaad niet in zouden gaan liggen. En inderdaad, geen kat te bekennen in het mandje. Neen, liever op de -peperdure- -zwarte- loveseat.
Uiteindelijk heb ik ze geen keus gelaten en het mandje in hun slaapkamer nachtverblijf ruimte waar ze 'snachts zitten gezet als énige zachte in de ruimte. Zodat ze wel móesten. Heel zielig, maar wárempel, de dames zijn er ingetrapt. 2 maanden later nog steeds dolletjesblij met hun nestje.
Verder zijn hier voornamelijk de beesies, kranten en glazen water in trek