goed, dik hoofdkussen :)

31-10-2012 21:00 15 berichten
Een goed hoofdkussen vind ik erg belangrijk. We hadden altijd kussens van Silvana. Die kostten zo'n ¤75,- per stuk en na een jaar of 3, 4 was het kussen af en kochten we nieuwe.

Maar nu vraag ik me af: hebben jullie ervaring met hoofdkussens die echt goed dik zijn, een jaar of 3 meegaan en niet zo aan de prijs zijn als de Silvana's?
Ik heb een kussen met dons van de kwantum. Blijft goed dik en ligt heerlijk. Waren 30 euro voor 2 stuks hiervoor ook zo'n kussen gehad en daar heb ik een jaar of 20 mee gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ouderwets kapok!

Lekker koel, behoud zijn stevigheid, maar is toch zacht.

Zelf vind ik dikke donskussens verstikkend omdat je er zo in verdwijnt.
Gewoon naar de Ikea! Kost niet duur en toch heel goed!
Wij hebben hele fijne, van de Makro. Zijn lekker stevig en vol, en ze waren niet duur.
Dus het is wel mogelijk om goed dikke kussens voor niet te veel geld te krijgen?

Mijn ervaring was altijd dat goedkope kussens na een paar weken inzakten en niet dik meer bleven.

Ik kan inderdaad wel even bij de Kwantum kijken. Nogal een prijsverschil met wat wij betalen...

Ikea en Makro zit helaas niet in de buurt.

Meer tips welkom!
Ik haal kussens bij Ikea. Prima prijs, goede kwaliteit. Ik heb er een van memoryfoam en die blijft ook echt goed.
Ik mik mijn kussen altijd even in de droger met een paar tennisballen erbij als hij wat minder dik is. Werkt ook prima
Kwantum.....echt een heerlijk kussen...had ik dit maar jaren en veel kussens eerder geweten...
Ik heb een traagschuim hoofdkussen. Nadeel: als je slaapkamer erg koud is, is het kussen de eerste paar minuten erg hard.

klik
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Bij V&D hebben ze ook 3 verschillende diktes, qua kussen. Ze kosten 19.95 ps maar vorige week kon je ze met airmiles en money kopen voor 10,-
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb een veren kussen. Behoudt beter zijn vorm dan dons en als hij echt dun mocht worden, kan hij bijgevuld wordn. Maar ik heb hem al ruim 20 jaar en nooit hoeven vullen.
Die van Kwantum zijn ook grotendeels veren, geen dons. Tenminste, die nu op de site staan.
bij de DA drogist hebben ze heerlijk dikke kussens, met zo`n rechte zijkant, rechthoekig model, snap je wat ik bedoel ?

40 euro en 7,95 navulling voor als je hem nog dikker wilt, superkussens.
Even een update ;) Ik heb een kussen gekocht bij Kwantum, ben erg benieuwd of hij goed slaapt.

Voor maar ¤18,- en ik heb niets eens op de prijs gelet op maar of het het dik genoeg was en terug veert als je er in drukt.

ben benieuwd hoe ik morgen wakker word!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven