Goedkoop naar bed
dinsdag 28 februari 2012 om 09:04
Mijn vriend en ik willen dit jaar een nieuw bed & matrassen bij Ikea aanschaffen. Het heeft geen haast, ik wil best wachten tot er een goed aanbieding voorbij komt.
Momenteel geeft Ikea aan family members tien procent korting op matrassen. Dat is natuurlijk mooi, maar het stond mij bij dat ik vorig jaar een betere actie heb gezien.
En meestal komen hun acties jaarlijks terug. Mijn vraag is dus: heb jij vorig jaar bij een actie bedden/matrassen met korting bij Ikea gekocht en in welke maand was dat?
Momenteel geeft Ikea aan family members tien procent korting op matrassen. Dat is natuurlijk mooi, maar het stond mij bij dat ik vorig jaar een betere actie heb gezien.
En meestal komen hun acties jaarlijks terug. Mijn vraag is dus: heb jij vorig jaar bij een actie bedden/matrassen met korting bij Ikea gekocht en in welke maand was dat?
dinsdag 28 februari 2012 om 10:30
Wij hadden voorheen een matras van een echte beddenwinkel. Wat een waardeloos ding was dat. Zo'n binnenveringsmatras en elke keer als je je omdraaide hoorde je 'ploink' in je oren. Nu hebben we de duurste latexmatrassen van Ikea (nog altijd goedkoper dan die binnenvering van beddenwinkel) en die liggen echt heerlijk. We waren inclusief het bed en de nachtkastjes 900 euro kwijt, waarvan ca 700 voor de matrassen.
..