groene aanslag tegels

01-12-2013 14:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijg ik die weg, het gaat er nu allemaal viezig uitzien, en het is snel glad

Ik heb een hogedruk, maar daar heb ik eens meegewerkt, werd zo nat, en best heel veel werk

Iemand een betere tip?
Azijn, moet alleen wel bij droog weer.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik geloof dat je er ook schoonmaakspray op kan spuiten, maar hogedruk werkt het beste en is beter voor het mileu. Als je er zo'n ronde kap bij gebruikt, wordt het een minder groot zooitje.
Ik gebruik algenreiniger, werkt prima. Gewoon met een gieter ingieten verder niets. Behalve even geduld hebben. Je kan je echter wel afvragen of het nu zinvol is om te doen. Met dit natte vochtige sombere weer is het resultaat niet zo flitsend en vooral kortstondig.
Voor de hogedrukspuit bestaat ook een terrasreiniger. Daar word je niet zo vies van als de vuilfrees.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Atmos er op spuiten, werkt hier ruim een half jaar.
Ik gebruikte altijd schimmel/aanslaf reiniger van hg, erop sprayen, beetje water erover en met de bezem eroverheen en weg is het.

Toevallig van de week bij de Action geweest en daar hadden ze SQ aanslag reiniger, lijkt een beetje op HG maar dan veeeeel goedkoper. Van de week weer schoongemaakt en werkt precies hetzelfde ik gebruik het ook in de badkamer.
Oke, ga ik daar eens kijken

Atmos ken ik niet, eens soortgelijk spul?
Eco style anti groen spul

!00% biologisch, moet wel minimaal 12 graden celsius zijn en minimaal 8 uur droog als je het gebruikt:

www.ecostyle.nl/tuin/onkr ... /producten/terrasreiniger

Schrobben hoeft niet, gewoon 2 dagen wachten en alle groen aanslag is weg, gebruik het al jaren
Hier met schoonmaakazijn van de action en dat onverdund op de tegels werkt goed en goedkoop.
http://bodemshop.nl/index ... oduct_info&products_id=38

Je moet wel even geduld hebben, maar hier zijn bijvoorbeeld de daken een jaar mooi gebleven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven