Haar in wasmachine

18-03-2014 23:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik heb helaas door bijwerkingen van medicijnen behoorlijk last van haaruitval. Ik ben ongelooflijk in de 'rui' waardoor ik overal haren zie liggen. Dus ook tussen mijn schone was.

Nou weet ik dat je bijvoorbeeld kleurendoekjes hebt om je was te beschermen tegen kleuren die afgeven. Bestaat er ook zoiets dat werkt als een soort haarmagneet? Heeft iemand een goeie tip? Na het wassen zijn de haren natuurlijk wel schoon maar het staat zo onfris!

Ik hoop op DE tip! Bedankt alvast
zo herkenbaar, ik vind ze terug in mijn handdoeken. zo vies als je in een x denkt dat er een spin of iets uit valt ( ik heb donker haar )

ik lees dus even mee, hopend op de tip haha
Een panty bij de was doen, dat schijnt ook te werken met hondenharen - ik vergelijk je niet met een hond hoor

Of zo'n plakroller over je schone was halen? Verkrijgbaar bij Blokker/IKEA etc.

Succes!
Heb je een wasdroger? Ik heb weleens gehoord dat haar van huisdieren in de droger achterblijft ipv op je was, maar ik weet niet of dat voor je eigen haar ook geldt.

Verder misschien een goede kledingborstel (Leifheit heeft een goede, zo'n rode), of zo'n roller met plakband proberen?

Rot trouwens, medicatie met zo'n heftige bijwerking...
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Voor het wassen eerst even in de droger en dan pas wassen.

De haren komen dan in de filter van de droger terecht.
Ha! Bedankt alvast

Helaas ben ik een arme student dus geen wasdroger. Voordeel is wel dat t alleen mijn spullen zijn die onder de haren zitten.

In het ergste geval pluk ik al die 'spinnen' zelf wel weg tussen de was maar een trucje zou wel tijdsbesparing opleveren!

Een panty is wel makkelijk om te proberen. Gewoon zo'n cheap ding? Als er meer tips zijn hou ik me aanbevolen. Gewoon wat dingen proberen is geen punt. Weet alleen niet waar ik moet beginnen ;)
Voor het wassen al je wasgoed uitkloppen.
Ik lees eens mee! Ik klop alles wat uit en wat in de wasdroger kan gooi ik er momenteel in.

Soms zijn het wel "bolletjes" haar, alleen soms zit vriend weer te piepen dat er een lange haar van mij in zijn boxer zat te kriebelen .
Same problem here.... maar nog geen oplossing gevonden helaas. Dus als je iets weet!

Ik heb ook soms ineens van die bolletjes haren.

Wat naar dat je medicijnen zo heftig zijn dat je er zoveel naast van heb, bah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven