Halloween zooi
zaterdag 22 september 2018 om 19:08
Ik vraag me elk jaar weer af: wie koopt nou die meuk waarmee de winkels momenteel vol mee liggen, al die halloween spullen.
Ik weet dat er fright nights zijn, maar verder wordt het niet gevierd toch? Ik zat net de reclamefolders te bekijken en er waren een paar ketens met een folder alleen met halloween spul. Wie koopt dit nou? Ik ken echt niemand die hier aan mee doet.
Of wordt het in andere gedeeltes van Nederland wel gevierd?
Ik weet dat er fright nights zijn, maar verder wordt het niet gevierd toch? Ik zat net de reclamefolders te bekijken en er waren een paar ketens met een folder alleen met halloween spul. Wie koopt dit nou? Ik ken echt niemand die hier aan mee doet.
Of wordt het in andere gedeeltes van Nederland wel gevierd?
maandag 24 september 2018 om 20:19
Dat is het! Ik vier het ook niet maar geniet van de feestelijkheden.NoPepsiPlease schreef: ↑23-09-2018 19:48Ik vier niks. Ik geniet van de activiteit.
Net zoals ik met Pasen ook niks vier. Maar geniet van de activiteit "paaseitjes verstoppen en kijken hoe mijn kinderen zoeken". En ik met Kerst ook niks vier. Maar geniet van lekker koken.
maandag 24 september 2018 om 20:21
Wij waren ooit eens met Halloween in Las Vegas, keek mijn ogen uit!redbulletje schreef: ↑24-09-2018 20:20Ik geniet van de decoraties, de sociale dingen er omheen hoeven voor mij niet zo.
maandag 24 september 2018 om 20:24
Ik vind het juist leuk om dat op deze manier te doen! Praatje maken doen we heus wel, maar dit is een extra manier. Niets triests aan een feestje vieren met mensen in een bepaald thema. En als je niet wil meedoen, dan doe je het niet, het heeft geen verplicht karakter.
maandag 24 september 2018 om 20:24
Ik was vorig jaar ook in Amerika en heb met vrienden uit Tennessee diverse halloweenactiviteiten meegemaakt. Dat was super! Maar ook de versieringen die je onderweg overal tegenkomt tijdens het roadtrippen: geweldig!