Halloween zooi

22-09-2018 19:08 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me elk jaar weer af: wie koopt nou die meuk waarmee de winkels momenteel vol mee liggen, al die halloween spullen.
Ik weet dat er fright nights zijn, maar verder wordt het niet gevierd toch? Ik zat net de reclamefolders te bekijken en er waren een paar ketens met een folder alleen met halloween spul. Wie koopt dit nou? Ik ken echt niemand die hier aan mee doet.
Of wordt het in andere gedeeltes van Nederland wel gevierd?
NoPepsiPlease schreef:
23-09-2018 19:48
Ik vier niks. Ik geniet van de activiteit.

Net zoals ik met Pasen ook niks vier. Maar geniet van de activiteit "paaseitjes verstoppen en kijken hoe mijn kinderen zoeken". En ik met Kerst ook niks vier. Maar geniet van lekker koken.
Dat is het! Ik vier het ook niet maar geniet van de feestelijkheden.
Ik geniet van de decoraties, de sociale dingen er omheen hoeven voor mij niet zo.
redbulletje schreef:
24-09-2018 20:20
Ik geniet van de decoraties, de sociale dingen er omheen hoeven voor mij niet zo.
Wij waren ooit eens met Halloween in Las Vegas, keek mijn ogen uit!
pejeka schreef:
24-09-2018 20:05
Nogal triest als je van een overgewaaid feest afhankelijk moet zijn om je buren te leren kennen. Wat is er mis mee om dat gewoon zomaar te doen, zonder "feestelijke" aanleiding, door gewoon eens een praatje met elkaar te maken, een borrel samen te drinken, enz.?
Ik vind het juist leuk om dat op deze manier te doen! Praatje maken doen we heus wel, maar dit is een extra manier. Niets triests aan een feestje vieren met mensen in een bepaald thema. En als je niet wil meedoen, dan doe je het niet, het heeft geen verplicht karakter.
dolfje schreef:
24-09-2018 20:21
Wij waren ooit eens met Halloween in Las Vegas, keek mijn ogen uit!
Ik was vorig jaar ook in Amerika en heb met vrienden uit Tennessee diverse halloweenactiviteiten meegemaakt. Dat was super! Maar ook de versieringen die je onderweg overal tegenkomt tijdens het roadtrippen: geweldig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven