Hartverwarmend...

13-08-2010 21:03 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
... was de ontmoeting vanmiddag toen ik thuiskwam na een weekje vakantie en mijn zwartewittie hard mauwend kwam aanrennen toen ik voor de deur stond. Hij roept ons dan echt!

Ik mocht hem zelfs oppakken en helemaal omarmen en dat kan alleen maar in heel bijzondere gevallen zoals bij terugkomst van weggeweest.

Dus wat vind ik het allerleukste van de vakantie? Het weer thuiskomen!
Vind ik ook altijd. Heerlijk om weer thuis te komen en de hond zo blij te zien.
oh ja, herkenbaar! Ik ga in september een lang weekend weg en dan verheug ik me zo om mijn katjes weer te zien komen aanrennen als ik thuis kom
Ja heerlijk he, zo'n warm welkom door je dier... Kan ik ook echt van genieten!
Hahaha, hier ging het iets anders.

Kat is met ons meegeweest op vakantie. Met de camper. Dus fijn door het gras dartelen en dergelijke, hardstikke leuk.

Kom je vandaag terug, loopt kat echt zo door het huis van "godskolere, wat flikken ze me nu weer?".

Vervolgens komt Marelsman de kamer binnen en kijkt poes echt met zo'n kop van "hey, jij, lijer! Waar ben je nou gebleven met mijn gras enzo?"

668, the neighbour of the Beast
Onze oudste dochter is een week ergens anders en sinds zij weg is, loopt de kat te miauwen en te zoeken. Normaliter is hij ook het meest close met haar, dus ik denk dat hij haar mist.

Vandaag heeft hij gepoept en geplast in huis en ik hoop dan ook maar dat dat daarvandaan komt, want morgen komt zij weer thuis en dan is dat ook over. Normaal gesproken doet hij dat namelijk nooit!
Geniet ervan Perel, heerlijk zo'n beest....

(als ik thuiskom barst er gelijk een gevecht los van hier tot Tokyo wie het eerst gedag mag zeggen, je zou gelijk teruggaan).

Marels, als dat jouw kat is in je Avatar lijkt hij sprekend op mijn amore.
Marels Wat een leuk verhaal.

Als ik terugkom van vakantie rennen ze eerst keihard op me af, miauwen en helemaal blij en daarna is het oh ja, je hebt ons alleen gelaten takketrut. Pfff, en weg zijn ze. Maar na een uurtje zijn ze helemaal veranderd in een stel kroelkatten die vechten om de aaitjes.
@ Marels; hilarisch!!

Ook hier vaak blije koppies als we weer terugkomen.

Gaat meestal samen met heel erg in de weg lopen om maar aandacht te krijgen...
quote:Ratteke schreef op 13 augustus 2010 @ 21:35:

Marels Wat een leuk verhaal.

Als ik terugkom van vakantie rennen ze eerst keihard op me af, miauwen en helemaal blij en daarna is het oh ja, je hebt ons alleen gelaten takketrut. Pfff, en weg zijn ze. Maar na een uurtje zijn ze helemaal veranderd in een stel kroelkatten die vechten om de aaitjes.Whaha,,,zijn vast zusjes van de mijne dan....
Ik heb een hond die gek is op mijn wat oudere kater. De liefde is niet geheel wederzijds, want de kater vind haar te druk en ook dat ze hem liefdevol afkluift, vind hij helemaal niets.

Dus toen we terugkwamen van een halve week vakantie en de buurman op het kattengebroed had gepast, keek hij ons gepijnigd aan. Hij vond het fijn dat we terugkwamen, maar hadden we die hond niet daar kunnen laten?
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Heerlijk, he! Onze kat deed dat vroeger ook. Ze liet altijd een prrr-tje horen als we thuis kwamen. Helaas is ze er niet meer.
@Sapphire; da's mijn vorige kat, die hebben we in december in laten slapen.

Dit is onze kat;

Hij is nog steeds beledigd trouwens.

Op de laatste camping stond een enorme boomstronk. Zeker een meter hoog en 80 cm breed ofzo. Afgezaagd in 2 stukken, dus twee "plateaus's" Vlak achter onze bus. Dus dat was Billy's ideale stek.

En nu moet ie het doen met zo'n stomme winkelkrabpaal
Marels, wat een mooie kat! En wat een leuke foto
Marels wat een droppie

Onze honden lopen ook altijd heel blij naar de katten toe, maar dat is niet wederzijds
1 van mijn katten is ook beledigd als ik paar dagen weg ben geweest. dan kijkt ze me een paar uur niet aan...

zat vorige week trouwens een film te kijken waarvan ik op een gegeven moment hard moest huilen, toen kwam ze gelijk bij me om me te troosten. waardoor ik trouwens nog harder moest huilen omdat ik het zo lief vond hahahahaha...
mn goudvis sprong ook een gat in zijn kom vam blijdschap :-)
Mijn drie katten waren ook helemaal gek van liefde toen wij weer terug kwamen van ons 5 dagen durende vakantie.

We konden nergens heen zonder gekroeld te worden. Nu 2 weken later wordt het langzamerhand weer wat minder.

maar nog steeds zo liefhebbend en ware spinmachines.
Die van mij zijn ook altijd heel blij, maar het vrouwtje is ook beledigd. Zij weet dus niet of ze nu moet knuffelen of boos zijn en wisselt dat dus maar af. De kater is zelfs al dolgelukkig als ik na 1 dag afwezigheid weer thuis kom.
quote:nummerzoveel schreef op 14 augustus 2010 @ 09:05:

Die van mij zijn ook altijd heel blij, maar het vrouwtje is ook beledigd. Zij weet dus niet of ze nu moet knuffelen of boos zijn en wisselt dat dus maar af. De kater is zelfs al dolgelukkig als ik na 1 dag afwezigheid weer thuis kom. dat vind ik ook zo leuk aan mn honden... zelfs als ik tien minuten in de badkamer ben geweest zijn ze zooooo blij dat ik er weer ben....
@sapphire

Ik heb ook een hond en die kan idd ook zo enthousiast zijn. Al verstop je je bij wijze van spreken achter een deur dan begroet hij je of je 3 weken op vakantie bent geweest als hij je weer ziet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven